Tuesday 11 April 2017

Tajemny Modlitwa © Przez Michael Casey

Tajemny Modlitwa ©

Przez Michael Casey

Czasami modlitwa jest tajemnicą, której nie możemy ujawnić odbiorcy, nie zgodzili się na modlitwę, nie chcieliby otrzymać modlitwy, stracili twarz, nie chcieli otrzymać łaski, ale modlitwy Jest łaska, od mnie do ciebie, a raczej pytam, a ty otrzymujesz, więc dlaczego zwodzi?

Właśnie robimy uzdrowienie, tak będziemy kontynuować modlitwę i błagać o uzdrowienie, nasze oczy skierowane ku sufitu.

Jasne, że będziemy się modlić za każdego, a szeptamy imię: "Zdrowaś Maryjo pełna łaski, Ojcze nasz, który jest w niebie" Tak, będziemy się tego modlić, wykopimy te różańce i błagamy i modlimy się Wszystko, co jest nam warte, proszę, proszę, trzymaj tę damę na tej ziemi, nie pozwól jej umrzeć, a jej drugie dziecko pozostanie samotne, nie proszę Panie, że cię błagam, tak MOJE modlitwy są bezwartościowe, ale muszą Być kimś, kto czyta ten, którego modlitwy są złote, których miłość jest warta.

Proszę więc, proszę, udawaj, że jestem kogoś innego, modląc się i błagając, abyś ocalił to życie, z wyjątkiem tej żony innej żony, z wyjątkiem tej mamusie kogoś innego. Proszę, Panie, wszystko to mogę się modlić, niech ta pani żyje wiele wiele dni dziennie AMEN


************
Dziś miałem długi dzień bólu / ostatniej nocy, 24 godziny, ale teraz blednie. Patrzyłem na rightmove.co.uk na próżno nadzieję, że dostrzegłbym coś wystarczająco dużego dla nas wszystkich i że nas wszystkich 4 i kot, a może przyszły pies chciałby. Potem dostrzegłem, dosłownie za rogiem, od tego, który powinniśmy kupić sześć miesięcy temu.

Tylko Podwoiła nasz budżet, a potem pomyślałem, że tylko ktoś się modlił, aby wygrać loterię, albo czytelnicy wreszcie zaczną kupować wszystkie moje e-książki ... Pamiętam ten kawałek, który napisałem za fajną damą, którą poznałem na FB Zanim opuszczę wszystkie media społecznościowe.

Wiem, że przyciąga zbyt wielu dziwnych ludzi, patrząc w lustro. Więc znalazłem to od 6 lat temu, a kiedy ją przeczytałem, przelałem łzę, jak pamiętam tę miłą damę.

I przypomniałem sobie, jak prawdziwa jest ta część, więc powiedz swoj własna tajna modlitwa dzisiaj wieczorem wszystkim tym, którzy naprawdę tego potrzebują.



No comments:

For your Education and Amusement, Bloomberg UK

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...