Tuesday 25 April 2017

Relief i Nadzieja © Michael Casey POLISH

Relief i Nadzieja ©
Michael Casey
Właśnie wróciłem ze szpitala, a doktor, który widziałem, był bardzo miły, więc to było ulga. Miałem jakieś krew i widzę kolejnego lekarza w przyszłym miesiącu. W sumie dobry dzień, być może moje nerki zostaną wkrótce posortowane. Więc w autobusie w domu zdałem sobie sprawę, że byłem tak szczęśliwy i ulgowy, więc dziewczęta dostają dziś miłe traktaty, aby świętować tę dobrą nowinę. Każde usprawiedliwienie i wyjazd do słodkiego sklepu, tak powiedziano mi, że jestem tylko dużym dzieckiem.
Więc co daje ulgę? Przestań, piszę nie tylko Ivanoff w Sankt Petersburgu, piszę dla wszystkich. Więc można podnieść wzrok z rynsztunku i gwiazd, Petroff można umieścić ten magazyn dalej, staram się być zabawny, tak, ja wiem, że nie jest tak zabawne jak Twój magazyn.
Kiedy biegniesz za ostatni autobus, a tam dotrzesz, jest gorąco, spocony i ciężko oddychając, tylko dla dziewczyny przed kolejką, która się kręci i miczę, zastanawiała się, jakie były ślady wyścigów i całe ciężkie oddechy. Więc naturalnie robiła to, co jej mały brat zawsze doradzał, oszalała.
Była tak przepraszająca, kiedy zdała sobie sprawę, że tak przepraszała, że ​​oboje przegapili autobus. Używała jej butelki Evian wody, aby umyć maczkę z oczu. Postanowiła zabrać cię z nią do domu. Byłaś wielką głupotą, więc wspólnie masz nadzieję. Gdy dotrzesz do swojego miejsca, wyjaśniła swojej rodzinie, jak cię oszalała. Wszyscy się roześmiali, Katarina wreszcie znalazła chłopaka, kiwając go na przystanku.
Jej bracia byli wszystkim kulturystami i doormenami, obaj zdają się ze sobą spotykać. Gdy był wielki, mieli bliskie powinowactwo do niego, Uri był jego imieniem. Uri i Katarina zostali parą, a Uri okazał się dziwką z książkami, te z sumami i kontami. Tak więc jego ulga w złapaniu autobusu doprowadziła do małżeństwa w rodzinie kulturystów.
Teraz też chcę porozmawiać o Hope, Hope Springs Eternal, tak mówią. Mam nadzieję, że w wyniku dzisiejszego i następnego miesiąca podróży do szpitala uniknę więcej szkód dla moich nerek. Kiedy kupujesz samochód lub dom, masz nadzieję, że możesz sobie na to pozwolić, że polski konstruktor, który raz na nie opublikuje, nie powiedział, że nie warto kupować, aby mógł go uformować w ciągu 6 tygodni. A przede wszystkim całkowity koszt będzie w budżecie.
Nadzieja opiera się na najlepszych dowodach, a Luck pomnożony przez Pomoc Boga i 2 policjantów, czy może mieszam to z modlitwą. W każdym razie jak moja mama mówiła Hope, czy powinienem powiedzieć Módl się, Nadziei i Nie przejmuj się, tak mówi Ojciec Pio, a kiedyś pracował w cuda.
Wszyscy mamy nadzieję, że autobus przychodzi i że nie zamarzamy na śmierć zimą, to jest w kwietniu w Birmingham. Mówiąc o tym, że muszę założyć kolejny skoczek, więc mam nadzieję, kiedy pójdę i weźmie mój skoczek. Znalazłem mojego skoczka z plamami zęba plamami z przodu, może to być gorsze, jeśli nie mam myć zębów. Mówcy zawsze mają nieprzyjemny oddech, stanąć gdzieś w pobliżu Politycy i będziesz wiedział, że mówię prawdę, nawet jeśli Polityk nie jest.
Więc wszyscy mamy nadzieje i marzenia i nigdy nie wiadomo, kiedy twoja nadzieja staje się rzeczywistością. Dziś otrzymaliśmy list skierowany do mojej żony, gdy ją otworzy, można powiedzieć, że ludzie, którzy są właścicielami domu, którego przyjrzeliśmy się w sobotę, zmienili zdanie i zaakceptują naszą ofertę w wysokości 96% ceny wywoławczej. Ale to znowu mogłoby być przykładem nierealnej nadziei. Chociaż stałem przy lodówce i prosiłam o żonę i być może z rodziny, i spoglądam na to, co się stało z tą Nadzieją ...


Welcome back after the Easter Holidays



 

No comments:

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996 one of her friends is 99 now another died at 99 a third is in t...