Saturday 1 April 2017

Pisanie komedii Przewodnik Idioci, który się nie powiedzie © Michael Casey

Pisanie komedii Przewodnik Idioci, który się nie powiedzie ©
Michael Casey
Cóż, przede wszystkim wielkie podziękowania dla polskich czytelników, 20 000 było punktem kulminacyjnym, gdy sprawdziłem godzinę czy dwa lata temu. Czemu? Nie mam pojęcia, a słynny brytyjski komik Eric Morcambe powiedział kiedyś, czy to działa, nie analizuj żartu. Czy kusi mnie los w ten kwiecień Fool's Day 2017? Albo Poisson d'Avril, jeśli jesteś Francuzką, a ja także czytuję francuskich czytelników, chyba że jego Roman Polański w Paryżu i facet mody z bez palców rękawiczki. Czytali moje historie chciwie wiesz, że nawet pierścionają się nawzajem i porównują notatki z mojej ostatniej opowieści. On, to ja, jest suma śmieci, mówi Polański, tak, suma śmieci mówi, że bez rękawów rękawiczki Moda projektant, Lagerfeld, po prostu pamiętam jego imię, a mimo to Lagerfeld myśli, że jestem totalny tosh, zobacz 3-słowową aliterację tylko dla Ciebie.
Kiedy przyjedziesz na ser fondue, przynieś jeszcze 2 opakowania herbatników TUC, to moja miesięczna kuracja mówi Lagerfeld. I jakiego filmu mam przynieść ze strony Blockbuster Video pyta Polańskiego, który ma złotą kartę członkowską i może teraz otrzymać 30% zniżki. Słyszałem, że Paddington jest klejnotem, jeśli możesz zdobyć Paddington 2, a potem możemy zrobić to na noc, mój magnetowid VHS został naprawiony teraz odpowiedzi Lagerfelda jako modelu parady nowego 500.000 projektu przed nim. Więcej przycisków to wszystko, co mówi, jest na rynku koreańskim i po prostu kochają przyciski. I dzięki Romanowi właśnie dostałem 10 skrzynek z chińskim szampanem od wdzięcznego klienta z Szanghaju, więc możemy spróbować tego wszystkiego z moim personelem, właściwie nie jest źle z serem fondue.
Jak Lagerfeld uncorks całą chińską Champagne 1-ego Paddington znajduje się w magnetowidzie VHS, jak Polański jest tu było oglądać na małym telewizorze 15-calowe z ładunkiem stoliku z serem fondů i chińskim szampana. Mieli debatę na 6 miesięcy przed zmodernizowaniem telewizora na kolor, są to jednak prawdziwymi Filmami. W kącie pokrytym arkuszem jest Mark Kermode, nie przegapisz żadnego filmu, kiedyś zaczniesz nigdy nie możesz przerwać filmu, wcale nie Sky Q.
Lojalny personel idzie w przeciwny kierunek, mają 102-calowy telewizor z ekranem UHD z paskiem dźwiękowym, który może sprawić, że na północnym Atlantyku stanie się lub chętny chłopak, mają najnowsze niebieskie wersje. Carl naprawdę opiekuje się jego personelem, jego rodziną. Tak żartobliwie Roman i Carl cieszyć się ich filmem na VHS, herbatniki TUC również zejść zbyt dobrze. Łzy rozlewa się, gdy Paddington jest w niebezpieczeństwie, Polański i Lagerfeld muszą się pocieszyć, ale są tak szczęśliwi, gdy wszystko jest dobrze na końcu, a teraz łez szczęścia.
Wtedy Lagerfeld i Polanski dyskutują o filmie w Paddington, a Lagerfeld skwertuje pomysł na płaszcz z duffle, jego miliarderzy zbiegli się z tym pragnieniem. Niemal tak samo, jak chcieliby rozmawiać z Michaelem Casey, aby mieć tak samo pół-połowę dzieci, jak jego własne. Roman i Carl śmieją się, dopóki nie płaczą po myśli o tym pomyśle.
Potem grają w pokera, Lagerfeld zmienia rękawiczki na to, Polanski pomyślał, że polubi Lagerfelda za 10 dolarów, za które grają, ale Lagerfeld traktuje poker tak poważnie, jak wszystko traktuje, poza Michaelem Caseyem, jest głupcem z Birmingham Który daje mu tyle radości, dobrze w wyobraźni Michaela Caseya.
Gdy skończą epicką grę w pokera, a Paddington został zastąpiony przez Kardasians na mega tv Polanski i Lagerfeld, śmieją się, dopóki nie będą krzyczeć na poważne antyki Ks. Nie mogłem zrobić filmu do parodii Ks zrobili to dobrze, mówi Polański. Mogłabym ubierać się dla wszystkich, byłyby wykonane z toreb papierowych, toreb papierowych Walmart, a może Prix Unique torby były trochę eleganckie. Potem Roman i Carl wbijają się w ramiona, śmiejąc się.
Więc to wyjaśnia, jak mam francuskich czytelników, czytelnika polskiego i francuskiego we Francji, czyniąc suknie dla chińskich miliarderów, którzy chcą razem ze mną rodzić piękne dzieci, które mogą mieć srebrne włosy. Jedną rzecz, Carl, jeśli mogę cię nazwać chrześcijańskim nazwiskiem, czy możesz usunąć osłony z Mark Kermode, musi wrócić do BBC w odpowiednim czasie na przegląd filmu.
Happy April Fools 'Day wszyscy z Birmingham Fool on a Hill.




 

No comments:

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996 one of her friends is 99 now another died at 99 a third is in t...