Saturday 8 April 2017

Kurczaki © (Wersja sceniczna) przez Michael Casey from 30 years ago





Kurczaki ©
(Wersja sceniczna)

przez

Michael Casey



Na scenie, w jednym rogu ławce, w innym drogowskaz i phonebox.
Doorway banku w innym, kawiarnia w czwartej scenie corner.The
otwiera cieniu witraża w centrum, muzyki kościelnej
W tle. Pozostała część sceny jest słabo oświetlona
Podniesiony na "kościół" widzimy księdza kłócącego się z trampem
bardzo źle ubrany nawet na tramp.He ma cargigan on-line, za pomocą przycisków
odbywa się niewłaściwie, kurtkę brudne i jedna kieszeń spadając, on ma
polakierowania jak również, z których jedno ramię odbywa om z bezpieczeństwem pins.He jest
spodniach z muchy cofnąć, brudna bielizna wyśmiewa through.On
jego stopy są brudne trenerów, jedynym jednego spadając, tak jak klapy
Idzie. Kapłan jest trochę upokorzony.



Kapłan: Idź, dałem Ci już dwa funty.
Tramp: mówię moje modlitwy.
Kapłan: Można powiedzieć, że we wszystkich kościołach.
Tramp: Jestem bardzo religijny.
Kapłan: precz z tobą, jesteś przerażający całe stado.
Tramp: Jestem głodny.
Kapłan: Dałem ci butelkę mleka i dużą kanapkę.
Tramp: To było przed pierwszym usługi.
Kapłan: precz z wami, a kysz.
Tramp: Nie jestem krwawienie kot.
Kapłan: No po prostu odejść, zapach, moje stado nie podoba.
Tramp: Mówisz jak krwawienie pasterza, gdzie jest twój pies?


Tramwaj rozejrza się i gwizdkuje.


Kapłan: Po prostu pójdziesz!


Znaczki priest nogą i punktów.


Tramp: ja jechałem tak.


Włóczęga tasuje się, kapłan kładzie dłonie następnie wkłada
jego najlepszy anielska twarz, zanim zniknął w cieniu. Kościół
muzyka podnosi na chwilę, a potem opada. Włóczęga spogląda na niego.


Tramp: Krwawienie puf, wszystkie beeds różaniec i żadne bale.


Tramwaj dodaje znak V do dobrego pomiaru. W jego grzeje dwa funty monet
ręka przed wprowadzeniem ich do kieszeni.


Tramp: On nazywa siebie chrześcijaninem, on traktuje mnie jak trędowatego. Nieczysty
nieczysty.


Włóczęga wącha pod ramiona, po czym drapie się bum.


Tramp: Miałem kąpiel dwa miesiące temu, Armia Sally podkreślał w rzeczywistości.


Tramp idzie w kierunku widowni (Mogliśmy rzeczywiście zrobić jego zapach).
Wtychuje się pod inne ramię.


Tramp: Lepsze niż countyside. O co myślisz?


W tym momencie on rzuca się w kierunku audince (moglibyśmy użyć „roślina”).


Tramp: Zbyt dużo wody jest z powrotem do ciebie, to zmywa wszystko dobrze z wami.


Włóczęga bawi się z agrafki na jego płaszczu. Potem sięga do szmaty
w kieszeni, aby mógł wytrzeć nos. Szmata jest obrzydliwe, to on spada
kiedy skończy pocierając nos, a potem idzie kilka kroków przed wejściem
powrót do niego.


Tramp: Nie chcę stracić cię, czy ja.


Włóczęga potem chrząka i wypluwa (czarne Kraj mody).


Tramp: mam przeziębiony. To wszyscy ci kapłani wykopują mnie z ich
Kościoły, jak tylko mnie spotkają.


Włóczęga przybył na ławce z pojemnika przez nią. Siada.


Tramp: Kapłani, co za Prats grono, wszystko woda święcona i „hellos”, ale
nie do mnie. To „na rower” lub „Oto quid teraz zgubić mój
panie idą ".


Przeszedł znowu tramp.


Tramp: Nic o tym nie mówię, oni wszyscy źle, tylko niektóre z nich, dobrze, że
jeden w każdym razie, że jest gówno. On jest wszystkim "Kochaj bliźniego twego", ale kiedy ja
pojawiają się co on robi. Mówi mi iść, nie on. Nie "usiądź
przy moim stole, bracie ". Nic nie jest taki młody, wygląda wie
jakby jego lewy sutek ledwo matki.


Przenikacz ściąga kciuk z szyderstwa.


Tramp: stary księża i pastorzy traktują cię lepiej. Raz zrobiłem bardzo dobrze.


Włóczęga pochyla się z powrotem na ławce i rozlicza się opowiedzieć swoją historię.


Tramp: mam zablokowane w kościele raz. Znalazłem ciepłe miejsce w
stary konfesjonał, od strony kapłanów, nie było pożaru elektryczny
tam i opakowanie herbatników. Więc jadłem herbatniki i muszę
zasnęli. Rano ksiądz znalazł mnie, nie
Powiedz tylko słowo tylko poprowadził mnie do kuchni i dał mi swoje
śniadanie. W zasadzie pełnił rolę kelnera i powiedział: "Mam nadzieję, że wszystko
jest zadowolenie użytkownika”Sir, różnica była dał mi Wskazówka Gdy
Skończyłem. W ten sposób księża powinni być, jak ten jeden, Fr.Shaw
powiedział, że był z Kerry - Myślę, że to w pobliżu Newcastle.


Włóczęga kaszle następnie wypluwa ponownie. Matka z wózkiem zatrzymuje się i siedzi
w dół na tej samej ławce na samym końcu, z dala od tramp tramp.The
Patrzy na nią.


Tramp: Pozwala spojrzeć na dziecko, jest to dziewczyna, lubię dziewczyny.


Włóczęga wstaje i opiera się na wózku spojrzeć w, dziecko płacze,
kobieta podskakuje wtedy spieszy precz z wózka.



On scatches jego bum ponownie, a następnie dochodzi do kieszeni pół kanapki
a kończy go.


Tramp: Co się z nią dzieje, lubię dzieci nie zrobi to żadnej
szkoda.


Włóczęga wzdycha, po czym przenosi się do kosza.


Tramp: Pozwól zobaczyć, co jest w mojej spiżarni.


On wpada do kosza. Jednym z nieudolnych rzeczy jest gazeta z
Nagłówek "Matka Teresa wzywa Magie do działania" i zdjęcie
pół spożywane ciasta i do połowy puszka koksu. Rusza w kierunku
publiczność.


Tramp: Chcesz trochę? Dobrze cann't masz swoją kopalnię, bugger off.


Śmieje się z własnego dowcipu.


Tramp: rzeczy ludzie wyrzucić chcesz być zaskoczony.


Ma swoje „święto”.


Tramp: Kiedyś dostał tort weselny, była dziewczyna płacze obok kosza
płakała jeszcze bardziej, gdy wziąłem go. Zastanawiam się dlaczego ?


Bierze nosie i zjada go.


Tramp: Jest w niej soli.


Potem myje go z łyk koksu, zanim beltching głośno.


Tramp: Mam ten płaszcz w kosza, to nie jest dobre.


Porusza się w kierunku publiczności i stawia na swoim najlepszym „wybiegu” spacer, daje
rogal przed siadając.


Tramp: Zostałem pobity przez niektórych dzieci to jak ramię został rozdarty. Dzieci więcej
jak zwierzęta dostają wkurzony na weekend, że jego zabawy do
nas zaatakować. Mam jedną z nich jednak, że kopnął go w prawo
bollocks, Koledzy naprawdę opasane mnie za to, ale co ja
powinien zrobić ? Siedzieć i mówić Dziękuje. Policja mnie znalazła
i wysłał karetkę. W szpitalu naprawili mnie wtedy
wyrzucił mnie. Mówili mi pachniało zbyt wiele.


Ponownie wciąga go pod ramiona.


Tramp: Lepiej zrobić ruch, I zazwyczaj kęs w Cafe Tima.


Porusza się po scenie kilka razy aż plamka wybiera kawiarni.
Dostaje herbatę i ciasto, ukłon uznania z cafe człowieka. The
Kawiarnia jest brudny, kierowcy ciężarówek i taksówek noc wszyscy ludzie go używać.
Czterech kierowców wchodzi i siedzi przy drugim stole.


Kierowca 1: Co za smród.
Driver 2: Wyczuwam też.
Driver 3: To po goleniu Freda.
Kierowca 4: Bollocks!
Driver 3: Więc to, co jest.
Kierowca 4: To, że bleeder tam.
Kierowca 1: Nie powinno być dozwolone tutaj.
Driver 3: Pozwolili Fred.
Kierowca 4: Czy możesz dać mi spokój.
Driver 3: Która noga mam pojechać.
Sterownik 4 Ha, krwawienie ha.
Driver 2: To wstyd, naprawdę.
Driver 3: Żartujesz, przynoszą je na siebie.
Kierowca 4: On jest tam, mógłby przynajmniej uporządkować siebie samego.


Kierowcy na niego patrzeć.


Driver 2: Biedny drań.
Kierowca 3: bezczynny drań bardziej podobne.
Kierowca 4: Co on potrzebuje kąpieli.
Kierowca 1: A golenie.
Driver 3: Nie wolno dać mu żadnego z goleniu Freda ze względu na Boga.
Kierowca 4: Myślę, że pójdę i niech opony w dół na ciężarówce.


Kierowca 4 wstaje i odchodzi.


Driver 3: I lepiej podążać za nim, robił to drugi tydzień.


Driver 3 wstaje i goni kierowcę 4, pozostałe dwa śmiechem. Kierowca2
zatrzymuje się przy stole włóczęgów i kładzie funtów na nim przed wyjazdem. Kierowca 3
Wraca.


Driver 3: Ken, mogę korzystać z telefonu, Fred zniknął i zawieść mojego opony.


Włóczęga uśmiecha się, gdy słyszy to, kierowca widzi go tak, że odbiera
quid ze stołu.


Driver 3: George jest zawsze daje pieniądze, ale muszę go bardziej niż ty


Włóczęga wstaje protestować.


Driver 3: Co masz zamiar zrobić, walczyć ze mną?


Cafe człowiek: Daj mu z powrotem swoje pieniądze.
Kierowca 3: Dlaczego miałbym?


Człowiek kawiarni patrzy gwałtownie. Więc kierowca wyrzuca go z kawiarni, która jest trampem
podąża za pieniądze. Kawiarnia słabnie za trampem, kiedy podnosi się
pieniądze.


Tramp: Muszę się z tym pogodzić, jak gówno z niego, ludzie myślą, że
Można nękają mnie tylko dlatego, że jestem na moje szczęście. Człowiek kawiarni jest
dobry un, on pozwala mi mieć resztki, a on jedynie pobiera 50p.
On jest tak dużo lepiej niż smartarses jak kierowcy.



Włóczęga tasuje na zatrzymanie pluć dwa razy, a potem przychodzi do ławki on
Usiądź.


Tramp: Ludzie nie dbają o nas, pędzą przez kiedy widzą nas lub włączyć
w inny sposób.



Mężczyzna w garniturze zatrzymuje się na stanowisku, aby zrobić swoją koronki butów, przy
tramp wstaje i tasuje się nadzieją, aby dostać coś. Tramwaj stoi
za człowieka biznesu. Człowiek robi swoje buty tramp naśladuje go
Włóczęga musi nagle zatrzymać, kiedy człowiek kończy. Potem pół podnosi
jego ręka żebrać o pieniądze, człowiek biznesu odkurza się zanim giv-
Z odrazą spojrzenia na jego Rolexa przed wyjazdem. Włóczęga
następnie podnosi rękę w pełni znakiem V. Tymczasem człowiek biznesu ma
stept do jakiegoś psa bałagan. Człowiek biznesu płacze „Cholera Cholera”.
Człowiek biznesu pęta się kręcąc nogą. Włóczęga siada ponownie.


Tramp: służy prawo drań nawet nie dał mi kilka szylingów. On jest
rodzaju, że myślę uczynić œ30 dziennie błagać. œ30 mój tyłek, więcej
jak OE3. I że będziemy kupować tylko jeden posiłek, opłata ceny w Thay
miasto, jego kradzież. A ja okradziony też. Jakiś jelenie
moje oszczędności, kiedy byłem w schronisku, drań. Więc nie miałem
cena za bedsit wtedy skończyło się w taki sposób.



Włóczęga sapie następnie wypluwa.


Tramp: Ta pogoda jest zła dla mnie, cann't stoję zimno. kiedyś byłem
ogrodnik w ogrzewanej szklarni.


On uśmiech jak wspomina jego lepsze dni, dostaje się jakby w śnie
spacery po wyimaginowanym szklarni.


Tramp: Witam tulipany, hello Groszek, Hello róże, hello kapusta jesteś
patrząc nieco sucha, dam ci trochę wody?


Bierze wyimaginowanej konewkę i wody tu i tam, jest on
uśmiechnięte.


Tramp: Tak cię kocham, moi przyjaciele tak ładny i kolorowy i słodki zapach
Byłem wtedy zbyt słodki zapach.


Jego twarz zmienia się teraz, zdaje sobie sprawę, że jego ręce trzymają podlewania może
nie ma, ani nigdy więcej będzie. On spada rękę z jednym Pociera
oczy, ale łzy nie przychodzą, jest on przeszłe łzy. Wyciąga szmatę
z drugiej strony, on dmucha nos ciężko. Jest duża dziura
RAG.


Tramp: To nie ma sensu myśleć o przeszłości, jestem tutaj teraz.


Powoli wraca do swojej ławce następnie siada na jednym końcu. Przyszła para
przez i usiąść na drugim końcu, eying kundel z niepokoju.


Chłopiec: Ale trzeba kupić samochód.
Dziewczyna: Nie, że pieniądze są dla domu.
Chłopiec: Ale jeśli dostanę samochód, mogę uzyskać lepszą robotę i to oznacza więcej pieniędzy
dla większego domu i do dywanów i rzeczy.
Dziewczyna: A co jeśli jestem w ciąży?
Chłopiec: Ale mówiłeś, że były na pigułki.


Chłopiec jest wstrząśnięty i oburzony.


Dziewczyna: To trwa dwa Wiesz, dlaczego nie można zrobić coś o tym.
Chłopiec: Ale jej się do dziewczyny.
Dziewczyna: Typowe. Czasem myślę, że ludzie nadal żyją w epoce kamiennej. ty
wkrótce zmienić melodię, jeśli miał dzieci. Jeśli rano
Choroba i położyć na kilka kamieni.
Chłopiec: Nie bądź głupi.
Dziewczyna: To ty, kto jest głupi, po prostu nie obchodzi, że jesteś zainteresowany tylko w
samemu. Że tramp bardziej dba o mnie więcej niż ty.


Dziewczyna wskazuje na tramp następnie spływa płacz, chłopiec goni
ją, z okrzykami „Przykro mi, nie będziemy kupować samochód z twojej matki
pieniądze "i«Czy jesteś w ciąży, przejdź na powiedzieć»echo dopóki nie
znikają.


Tramp: Dzieciaki ledwo wychodzą z pieluch, a teraz jego dziewczyna jest wylewką


Włóczęga podnosi nos potem pstryka go.


Tramp: To był dobry straszak, gdzie jest moja chusteczka.


Odnajduje jego szmata potem daps nos.


Tramp: W pewien sposób życia jest jak ten hanky - wszystko pogniecione i pełne smark.


Śmieje się ze swojego żartu, zanim zmieni pozycję na ławce
Kontynuując, patrząc na jego szmatą jak mówi.


Tramp: Życie jest pełne zakrętów i katastrof, jego nigdy jak zaplanować. ty
przetrwać gniecie i że twój mądry, a następnie wham skończyć się w
smark.


Bierze cel, a następnie wrzuca jego szmatę do kosza


Tramp: mogę znaleźć innego jedno jutro, że jedna była dobra, miałem go
cztery miesiące. To wypadło z kieszeni Męski, Podniosłem go i
wyciągnął go, żeby mógł zabrać go z powrotem, on po prostu odszedł. Więc ja
trzymał go. Na rogu tego była szminek, ale nie
umysł, użyłem do obrazu, jaki typ dziewczyny pochodzi. Gruby, cienki,
brzydkie albo ładne, żoną, kochanką lub może jego matka. Następnie
Kiedyś obrazie im całując mnie, tylko zniknęła po miesiącu
lub tak.


Para ponownie nadal twierdząc przed wyjściem ponownie.


Tramp: Chciałbym mieć swoje problemy, ale nie wiem, jak szczęście, że are.Its
miło być blisko, by mieć rodzinę, przyjaciół i „Lovers”. Kiedyś
być człowiekiem rodzinnym, ale to było wcześniej. Kiedyś byłem bardzo podekscytowany
w młodości. Ludzie mówili, że mogłem być gwiazdą filmową z moimi
Wygląda, jak Clark Gable czy Sean Connery czy nawet Harrisona Forda.


Włóczęga szczotki do tyłu włosy i dabs brwi. Potem podskakuje
I konfrontuje widownię.


Tramp: byłem! Dziewczyny wszystko gonił mnie, był znany jako fantazyjny kredens,
głowy odwróciły, kiedy wszedł do pokoju, kobiety wykorzystywane do rzucać się
na mnie. Kiedyś jive prawdziwy dobre. Skręt była moja specjalność.


Przeszukiwacz robi kilka kroków, a następnie usztywnia, zanim wraca do niego
ława.


Tramp: Tak to było wcześniej.


On patrzy w przestrzeń małym uśmiechem na twarzy.


Tramp: To było, kiedy byłem młody, kiedy kochasz, kiedy ludzie wiedzieli, mój
imię, gdy ludzie byli zadowoleni mnie poznać. I teraz ?


On podskakuje przy swojej ławce i trwa kilka kroków w kierunku publiczności.


Tramp: Znasz moje imię, dobrze prawda?


Patrzy oskarżycielsko na widowni, daje przebijanie patrzy na nich,
Sprawiając, że wszyscy czują się nieprzyjemnie. Następnie wraca do ławki i siedzi.


Tramp: No oczywiście, że nie, tylko przyszedł do schronienia się przed deszczem.
Dlaczego warto chcesz mnie poznać. Nieporządek śmierdzący człowiekiem, spacery
wróble, nawet psy nie będą lizać rękę - więc dlaczego ktoś z was
chce go uścisnąć. Ludzie używali się spieszyć, żeby mnie przywitać „Ja zamówiłem
Ci kufel”oni mówią. A«Czy cygara», tak ja był ktoś
raz - ludzie znali moje imię. To było przed, wszystko zajęło to nieco
pecha, potem jeszcze trochę, aż Ciągle na zsuwaniu
wąż życia, tylko w życiu cann't rolę szóstkę dostać po drabinie
kopii zapasowej ponownie. Nie ma nikogo, kto by ci pomógł, gdy tylko będziesz w
pit. Kiedyś miałem miłe rzeczy jak ty.


Wstaje znowu i stoi na nogach z widownią. Ogląda ich i
mówi z sarkazmem.


Tramp: Ładny zegarek masz tam. Ładny strój, drogie para
dżinsy, lovly pary butów - prawdziwa skóra nie ma wątpliwości. Ładny top
Również widzę swoją ustandaryzowanej brzucha to spadki tak niska. Założę się na pański biustonosz
kosztować więcej niż wszystko, co mam, lub kosztu tie „sir” jest więcej. Jest
Paisley z powrotem w modzie? Mam też jednego!


Szarpie się w kieszeni i wyciąga ćmik z Paisley'em
z rozmachem stawia go.


Tramp: Nie, jestem tak dobry jak ty. Założę się, że mógłbym nawet ukraść twoją dziewczynę!

Włóczęga stawia jego najlepszy „chodź do łóżka” i patrzeć na Leers na jedną kobietę.
On jest speszony i ponownie wraca do jego bench.He gra z krawatem.


Tramp: Co to jest ten zapach? Jego przyjście z krawatem.


On wącha tie następnie liże go, że jest na nim dżem.


Tramp: To tylko dżem. Ale jeśli jego zakleszczenie, wtedy najbardziej być coś innego


Przenika się do kieszeni, gdzie krawat wyciąga kawałek tosty
z dżemem na. następnie realish zjada go. Spojrzał na niego
publiczność. Odwraca się plecami do nich, jak on zjada.


Tramp: Wiem, o czym myślisz, dobrze cann't masz jakieś, nie zrobił
powiedzieć, jak bardzo podoba Ci się mój krawat tak SOD off mam to wszystko. Oprócz
tam ledwo mi wystarcza.


Używa krawat jako serwetka wytrzeć usta następnie przestawia krawat.


Tramp: Kiedyś, aby przejść do restauracji dość regularnie, i nie mam na myśli curry
domy albo. Kiedyś chodziłam z żoną i dziećmi. Nie
Myślisz, że ja miałem? Dobrze zrobiłem.


Kaszle potem pluje na oparciu ławki.


Tramp: byliśmy szczęśliwą rodziną, wybraliśmy się nawet do kościoła dość często. W jaki sposób
Wielu z was to robisz? Wy jedziesz tylko na kilka miesięcy, więc możesz mieć
Twoje „białe wesele”, ale nawet wtedy ślizgać się i Oblubienica jest
w klubie, kiedy ma jej „białe wesele”.


Wstaje i wypycha żołądek, gdy idzie na wymyślną wyspę
ręce na brzuchu i nucąc marsz weselny. Potem siada


Tramp: Wtedy po „białym ślubem”, jego „wkurzyć” kaznodzieja i idziesz
z powrotem do bycia „Gwiazdy na niedzielne” chrześcijan. Kiedy się starzeje i
Skręcając, chociaż zaczynasz płacić w "polisę ubezpieczeniową" i
Wikariusz widzi cię po raz pierwszy od 30 lat, za wyjątkiem
dziwne chrzciny lub dwa.


On fale palcu oskarżycielsko na nich.


Tramp: Ja nawet zabrał matce prawo do restauracji u nas dwa razy, a
miesiąc pójdziemy. To była prawdziwa rodzina okazja. Mieliśmy dużo do jedzenia
i pić aand było dużo śmiechu.


Kręci głową z tęsknoty za szczęśliwych dni.


Tramp: Teraz moja teściowa nawet nie rozpoznają mnie, a jeśli zrobiła Miała
przejść przez ulicę, aby uniknąć mnie. Ty też ! Myślisz, że jestem za głupi
zauważyć prawda.


On wskazuje oskarżycielsko na widowni.


Tramp: Widzę, że przejście przez ulicę, boją się być blisko mnie, że jestem
trędowaty czy mam to AIDS zimno lub coś. Być może mam.


Kaszle i splunął siarczyście ponownie, a następnie ma napad kaszlu z rożna
wiszące z jego ust. On daps usta krawata.


Tramp: Hey sexy, pokazując swój pępek masz ochotę mnie teraz?


On znów sapie, kładzie głowę między nogi i kaszlu. Siedzi
ponownie w pozycji pionowej.


Tramp: Więc twój chłopak będzie tak jak ja, daj mu czas, powiedzmy 50 lat
Wszystko, co będzie jak mnie, więc mnie nie drwić. To żyje tak, jak ja
który przyspiesza rzeczy. Spójrz na mnie i będziesz się zobaczyć, będziesz
wszystkie wszystkie zestarzeją, dostać brudny. Teraz dobrze wyglądasz fryzjerami
i drobne ubrania, twoje złote zegarki i markowe dżinsy. Ale co
o przyszłości. Co idzie w górę musi się zejść. Każdy z was
mógłby być podobny do mnie.


Wstaje i stoi blisko publiczności.


Tramp: Mógłbym być twoim ojcem, twój wujek, brat, mąż,
Twój kochanek, jak mnie traktujesz, gdybym był? Czy nadal przekraczasz
droga do uniknięcia mnie, czy chcesz mi pomóc? Mnie wyprzeć, traktować
mnie jak skazaniec, nawet gorzej. Jestem nikim, nie chcą
zobacz mnie, chcę być niewidzialny, chcesz mnie z powrotem do raczkować
pęknięcia w nawierzchni, to można uniknąć nadepnięcia na pęknięcia,
jakbym pies gówno. I zrobił to samo sobie, kiedy byłem jak ty, ale
teraz jestem w smark Żałuję, że nie zrobiłem. Myślisz, że jestem żebrak lub
złodziej, ok nie mam nic, ale co w tym złego odmówić? ja
Potrzebują każdy skrawek, który przychodzi mi drogę. Jeśli chodzi o złodzieję, pragnę
było przynajmniej będę mieć stały dach nad głową i regularne posiłki,
Słyszałem więzienie było dobre dzisiejszych czasach. Wiesz więcej o tym niż mnie,
jeden lub dwa z was wyglądają dość shifty, prawdopodobnie ukradł te miłe
rzeczy, które mam, jak można younsters jak ty sobie pozwolić na takie rzeczy.


Zaczyna znowu kaszel następnie siada ponownie, nadal sapanie. Młodych
Człowiek idzie i wkłada pieniądze do ręki, a potem znika. The
tramp zakończy świszczący oddech i zegarki mężczyzna odejdzie.


Tramp: To dobry chłopak, on zawsze daje mi funtów, okazuje się znikąd
następnie znika. Szkoda, że nie było więcej jak on. Zamiast
Z tych toffi zatruwali ludzi w futrach, którzy zostawili kościoły w ich wielkich
samochody i dać mi patrzy z obrzydzeniem, zastanawiam się, ile dać
ich kapłani. Myślę, że wiele tych Indian są dobre. Kiedyś zgubiłem się
a skończyło się na obszarze Indian, więc musiałem spojrzeć w ich świątyni
ona różniła się od kościoła, nie było krucyfiks na początek.
Całe rodziny tam i nie było nawet w niedzielę. Oni mi dali
dużo słodkiej herbaty i dużym posiłku, byli bardzo hojni, ja zlekceważyło
nie mam serca, aby powiedzieć im, że tak naprawdę nie jak curry, więc
miał tylko trzy porcje. Teraz tak właśnie powinno być traktowane.


Siada jeszcze przez jakiś czas, a potem podchodzi kobieta, ona jest ubrana w
jej praca - prostytutka. Ma kolejny atak kaszlu teraz.


Pro: Cześć, jak się masz kochać Patrząc po sobie jesteś?. Jestem naprawdę
buggered ja miałem klienta, który musiał ważyć 17 kamieni.
Omal mnie nie zabił, „ludzie na górze” było wszystko, co powiedział, że nie chce
rozmawiać lub cokolwiek. Po prostu wart swoich pieniędzy za następnie opuścił, jestem
pewien, że uszkodzony jeden z nogi na łóżku. Mam już puszkę
ziaren trzymając się jeden róg. Rozmowa z fasoli, on farted wszystko
czas byliśmy na niego - musi to być reakcja nerwowa, ja
powiedzieć, że to był jego pierwszy raz - to ze specjalistą, który jest.
Tramp: Czuję się dobrze, dzięki za troskę.
Pro: Byłem rzucili się moje stopy ostatnio, myślę, że to musi być święta
jest dużo więcej o handel. Jak mówią jednak - sprawiają, że siano
świeci słońce. Cóż, nie mogę tu zostać cały wieczór, mam pracę
do zrobienia, staram się zrobić tyle dla moich wakacji. Do widzenia.


Ona odchodzi, potem wraca i bierze piątaka od wewnątrz stanika
I wkłada ją do ręki. Pocałuje go w policzek.


Pro: Zawsze przyniesie mi szczęście, bye potem.
Tramp: Dzięki.


Patrzy jej odejść, a potem patrzy na pieniądze w ręku.


Tramp: Ilu z was młodych dałoby mi piątkę?


Trzyma rękę w górze. Następnie przynosi rękę w jednym ruchu, aby dać
publiczność znakiem V.


Tramp: Żaden z was. Dała mi to za nią.


On gesty po niej.


Tramp: To miła dziewczyna. Można by nazwać ją tart, żużel, prostytutka lub
kurwa. Lub kobietą lekkich obyczajów, jeśli chcesz być sarkastyczny, A
Noleen Brak majtki. Dobrze Nazwałbym ją przyjaciel, help, rodzaj
dusza - ktoś kogo to obchodzi. Ona nie może wyglądać dużo, ale cann't
powiedzieć o wygląd. Ona nie ma ładny fryzurę, makijaż jest zamazany
pończochy są laddered, tak by twoje będzie, jeśli wziął je
maksymalnie dziesięć razy w ciągu nocy, gdy handel jest dobry.



Patrzy na widowni zeskanowanie ich twarze.


Tramp: Jak ona może zrobić to można powiedzieć, dobrze więc jeśli byś musiał. Co
inny może to zrobić, niech dzieci głodują? Tak, ona ma dzieci
Widziałem ją w parku z nich, gdy ona nie pracuje, to
szczęśliwy dzieci są tak pełne życia. Nie pamiętam nawet, co mam
wyglądać, ale oni nie chcą mnie znać teraz. Tylko je uderzyłem
kilka razy, nawet ciężko, ale to było zbyt wiele dla ich matki
Więc skończyło się na ulicy, ja tylko uderzyć, bo byłem w domu
cały czas po tym, jak straciłem pracę. Można by zrobić to samo.



On skanuje publiczność ponownie.


Tramp: Myślisz, że nie zrobiłbyś tego? Myślisz, że to mi służy
Jestem teraz, jej co trzepak dziecko zasługuje. To wystarczy
żona trzepak też, ja tylko ją uderzyć raz, aby zatrzymać jej dokuczliwy, ona
przechowywane na dokuczliwy „znaleźć pracę, dostać pracę”, tylko jesteś na zgarniania
kupie kiedy jesteś 45 obecnie. Tak, wiem, że wyglądam dużo starszy, ale ty
żyć tak, jak ja wtedy, którą wkrótce wygląda starzej. Nie mam zmarszczek
Krem do rąk, Krem ani żadne płyny i mikstury, żadnych produktów do pielęgnacji skóry
ani zmierzyć maszyn masażu. Nie mam wbudowanej szafy, żeby się powiesić
wszystkie moje zmiany ubrania. Moja szafa jest moje plecy, albo drut
wieszak na ulicy znak, czy jestem szczęśliwy.


Patrzy na piątaka w ręku ponownie.


Tramp: Ona jest dobrą dziewczyną, ona zawsze ma coś dla mnie. Ona musi być
bardzo dobra dziewczyna z wytworzeniem tego produktu.


On rozwija się na piątaka i śmieje się jak błoto.


Tramp: Ona nie jest złe, robi tylko to, co każdy zrobiłby dla matki
sake Jej dzieci. Pewnie, że pochłonęła swą dumę, ale jej jedzenie
żyć dalej, nie duma. Jaka jest twoja zaszczyt, że nie możesz jeść.
Przynajmniej ona robi coś, kocha swoje dzieci tak robi
Jej najlepsze dla nich w jedynej "sytuacji Vacant" jest dla
lubi z nią. Mówienie i moralność nie są użyteczne, jeśli Twoje dzieci
Nie jeść, nie mają żadnych zabawek do zabawy.


Jest błyskawica i huk dalekiego grzmotu, to sprawia,
skok włóczęga.


Tramp: I lepiej znaleźć moje łóżko na noc.


Tramp wstaje i robi kilka obwodów na scenie przed zatrzymaniem
bank.In bramą kilka zaloty.


Tramp: Spałem w tym drzwiach wiele nocy, nie dziewczyna, aby utrzymać mnie na duchu
w górę albo.


Śmieje się jak błoto ponownie.


Tramp: krok jest zimny, ale ciepło z centralnego ogrzewania nie robi
utrzymać ciepło. Te dzieci nie trzeba go jednak, wyglądają gorąco
wystarczy już, oni aresztowani, jeśli prowadzą one tak.


Śmieje się jak błoto ponownie, a następnie ma inny kaszel pasuje, on pluje
potem wyciera usta na jego rękawie.


Tramp: Myślę, że pójdę do domu, a następnie przed rozpoczęciem ten deszcz.


Jest to kolejny błysk i odległy huk, robi kilka obwodów
Scenę rozmawia się, kiedy się tkwi.


Tramp: śpię w schroniskach, kiedy mam pieniądze, ale ja ich nie lubię
strażnicy zadawać zbyt wielu pytań. Są one wścibski, chcąc wiedzieć
wszystko twoja sprawa, by poznać swoją przeszłość, wszystko co chcę zrobić, to zapomnieć
przeszłość. Znalazłem kilka dobrych miejsc w moim czasie, gdy mam do
jeden z biurowców. Na parterze znalazłem windy
Pudełka z papieru, to powiedział, że papier komputerowy, wszystko co wiem to było
zanotował dobre łóżko, użyłem wycieraczce jako koc. Wkrótce szybko
śpi, ale w środku nocy jeden z pracowników komputerowych
szukał swojej pracy, a on mnie znalazł. Ten draniu rzucił mnie
na zewnątrz, więc ja też nienawidzę komputerów - on dał mi funtów dla niektórych chipów
chociaż. Ale nadal jest bękartem!



Włóczęga zatrzymuje walking on jest teraz przez phonebox i drogowskaz, kluby
i teatry są wskazane na nim. Jest jeszcze inny Busking tramp, kilka
ludzie słuchają, są ubrani na noc.


Tramp: On jest dobry, robi kilka funtów, może sobie pozwolić schroniskach wszystkich
czas. On nie dostał żebraczą miskę się jeszcze. Lepiej mu pomóc


Przenikacz wysuwa torbę z kieszeni i zaczyna zbierać
od ludzi na całym Busker.


Tramp: Przechowywać grać będę zbierać dla Ciebie.


Włóczęga następnie zbliża się do publiczności i nasuwa się od nich.


Tramp: Przyjdź na kaszel się, partii, nie sądzę, że pozwalają siedzieć tutaj
Z deszczu za nic? Przyjść na was skinflints, jesteś
tak mocno jak dupa konia na biegunach.


Włóczęga następnie zawstydza publiczność do dając parę groszy. (UWAGA: Ty
może trzeba rozdać grosze przed rozpoczęciem show, albo ostrzec tłum)


Tramp: Ty naprawdę dużo znaczy.


Włóczęga następnie kieruje z powrotem w kierunku Busker, bierze większość
pieniądze z worka i umieszcza je we własnej kieszeni, a następnie spada
odpoczynku w torbie na Buskers stóp. Potem odchodzi, słyszymy
Busker grać ulicach Londynu. Busker jest przyćmiony w ciemności
Jego „tłum” brawo.


Tramp: Zrobiłem ciężką pracę pobór więc uzyskać jak najwięcej, oprócz on
Można sobie na to pozwolić. Ci dużo myśleć US włóczędzy są tak jak on, pokazując
„Enterprize”, choćby to była prawda.



On sprawia, że jeszcze kilka obwodów etapie mówić jak robi tak.


Tramp: Pójdę teraz do domu, zanim się głodny, albo nie będę spać. Ja
dostał ładne miejsce w starym magazynie. Byłem tam od sześciu miesięcy
to nie jest dużo, ale nie ma go w domu. Nie będę miał go na długo jednak,
Rada zamierza wybić, aby zbudować centrum dla niewidomych okaleczonych
czarne lesbijki Friends of the Earth, albo coś równie głupiego. mogę
napisz do nich i skarżą się, powiedz im, że jestem gatunek zagrożony
unikalnym przykładem człowieka wewnętrznego miasta. Nie chcieli słuchać, tak
Nie przejmuj się, czego można się spodziewać z bandą darmozjadów, Grono
Osioł tłuszczu egoistycznych dumny boozers.


Włóczęga ma inny dopasowanie kaszlu.


Tramp: Żałuję tego zimno pójdzie, to będzie moją śmiercią. Może ja będę
być ok po przespanej nocy.


Włóczęga idzie do tyłu sceny, a światła przyciemnione na niego, po
kilka sekund słyszymy poranny śpiew ptaków i odgłosy rozbiórki. Mężczyzna
noszenia kasku ochronnego pojawia się w tylnej części sceny, jak idzie do
pojawia się nosze posiadające korpus tramp w centrum uwagi.


Pracownik: Nikt nie powiedział nam, że był tam, byliśmy po prostu ładuje gruz
do wywrotek, kiedy znaleźliśmy jego ciało. On śmierdzi jak piekło
musiał być martwy kilka dni.


Nosze to miejsce w centrum uwagi, ciało włóczęgi miał ranę na
głowa, w ręku trzymając się za piątaka na prostytutka.
Światła słabe, echo z ulicami Londynu, w miejscu wybiera twarz
Trampera, jak przyciemnia i zanika.





Koniec etapowej wersji skorupek Michaela Casey




















No comments:

Spend 8 million of my TAX money on the needy

Government offers free portraits of King Charles to churches, universities and hospitals as part of £8m scheme Churches, universities and ho...