Saturday 1 April 2017

Co dzisiaj jest w telewizorze? © Michael Casey

Co dzisiaj jest w telewizorze? ©
Michael Casey
Cóż, wszyscy oglądaliśmy telewizję wieczorem i skończyło się na bardzo dobrym wyborze. My zobaczyliśmy godzinę dokumentalny na Singapore hotelu, to było dziesięć razy większy niż ten, z którym pracowałem, a 2500 pokoi w Singapurze i tak myślę, że wszyscy powinniśmy odwiedzić to. Możesz google i znaleźć jego nazwę w kilka sekund. Posiada 3 wieże z deską surfingową i basen bez krawędzi na górze. Jako były pracownik hotelowy był dla mnie bardzo interesujący, moja córka mogła zobaczyć rodzaj pracy, którą robiłem 10 lat temu. Moja żona Szanghaj mieszkała i pracowała w Singapurze 20 lat temu, zanim mnie spotkała, a my zmieniliśmy nasze życie razem.
Następnym razem oglądaliśmy program na Mammoths w Rosji, to było bardzo ciekawe, to była kolejna godzina, moja mała córka myśli o tym, że jest następnym David Attenborough, więc to bardzo ją zainteresowało. Powiedziałem jej, że musi zdobyć tytuł doktora, jeśli naprawdę chce poważnie studiować w tych sprawach.
Teraz oglądają Chocolat film we Francji, widziałem to wcześniej, więc z tobą rozmawiam. Więc dlaczego dzielę się naszym zwyczajem oglądania rodziny? Proste, tak jak rodzina, która się modli, pozostaje razem, więc rodzina, która ogląda telewizję, pozostaje razem. Jednostka rodzinna jest lepsza, jeśli ma coś wspólnego i nie jest zbiorem nieznajomych o tym samym imieniu żyjących w tym samym domu.
Twój najlepszy przyjaciel i jego bracia mogą przyjść, aby obejrzeć mecz Manchesteru United, ponieważ masz największe tv, przynoszą polski lager i kiełbaski, aby ich nie pójdą, podczas gdy oni oglądają, mówią witaj ich małej siostry w kuchni, która ukradła Kilka bananów. Ona nazywa ich wszystkie małpy i wszyscy robią hałasy jak małpy, zanim wrócisz do pokoju tv. Ale to jest rodzina, budują dom, ty i ich mała siostra żyją. Teraz aż do końca czasu przyjdą, aby obejrzeć mecz Manchesteru United, czy nie było to dobry pomysł, aby umieścić ogromne naczynie satelitarne na dach.
Na całym świecie rodziny wszelkiego rodzaju zbierają się, aby obejrzeć ich ulubione pokazy razem, to jest rodzina. Obecnie rodziny gromadzą się, aby oglądać koncerty karaoke razem, niż chodzić do kościoła. Być może księża wszelkiego rodzaju powinni ćwiczyć śpiewanie jak Sinatra, wtedy na siedzeniach będzie więcej bumsów. Choć nie radziłbym, aby kazano każde zgromadzenie kościelne trzymało karty po swoich kartach.
Dzięki nowoczesnej technologii możemy czasami zmieniać nasze oglądanie, nagrywać i oglądać później, nawet po kilku dniach, ale twierdzę, że oglądanie rodziny jest dobrą rzeczą, łączy rodziny, kiedy rozprzestrzeniamy się po całym mieście Czas centralny czas na oglądanie rodzin z rodzinami telewizji. Jeśli dodasz jedzenie, formalne lub nieformalne, to RODZINA.
Moja mama mówiła kiedy oglądaliśmy film, a zakończenie filmu było śmieci lub wykraczało poza przekonanie, że zakończenie było "dalekie jak cholera z Chin", musiałem to wytłumaczyć moim krewnym z Szanghaju, to znaczy poza przekonania Tylko, czy Szanghaj miałby rower z Birmingham? Żadne, co by mnie nie wyciągnęło, jak bollocks z Birmingham, jeśli odwróciłem to zdanie.
Więc w jaki sposób poznałam moją żonę z Szanghaju? A moja matka była Cyganką i przewidziała ją, nawet nie zdając sobie z tego sprawy? Chociaż nigdy nie spotkała mojej żony i tylko dlatego, że mój brat uratował życie mojego ojca i spędziłem 3 lata stałych codziennych wizyt w domu starców, że coś się spodobało. Coś, co mogłoby pochodzić z serialu telewizyjnego, przez cały czas z Chin. Jestem pewien, że słyszę, że moja matka śmieje się w Niebie.







No comments:

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996 one of her friends is 99 now another died at 99 a third is in t...