Tuesday 18 April 2017

Opowieść dla kotów © Michael Casey

Opowieść dla kotów ©
Michael Casey
 
Jak wszyscy wiecie, że mamy kota, lub jak mówił DT Reader, kot ma ciebie. Nie masz kota, jesteś tylko częścią jego świata. Kot pozwala karmić je i opiekować się nim, kotem lub Totoro, jak mówi nasz kotek, grając właśnie z nami. Totoro wie, że ma dziewięć żywotów, a 4 osób czeka ich na niego, chociaż odkryliśmy, że w rzeczywistości jest nią. To był pierwszy oszust Totoro, gdyby był mężczyzną, może nie mieliśmy tyle do zrobienia.
 
Totoro po prostu kocha bieganie i mam na myśli bieganie po domu i odbijanie się od nowej kanapy do drugiej, pomiędzy nurkowaniem na zarysowanym kupie. Wtedy on raczej lub raczej poczeka do drzwi, aby mogła odbijać się do następnego pokoju. Lubi nurkować z starej sofy na fortepian, a następnie do biblioteczki i przerzuconego na stare pomarańczowe krzesło na przednią szybę okna. Jestem pewien, że ma narkotyki. Kiedy wyjmę z mojej torby medycynę, zawsze chce nurkować w środku. Być może w innym życiu była sprzedawcą narkotyków, po prostu uwielbia próbować dostać się do mojego bacg medycyny sercowej.
 
Tak więc, jak miała dwa szczepienia, postanowiłem pozwolić, aby miała ona bardziej nadzorowany czas gry w ogrodzie, nie wierzę w koty będące kotami domowymi, koty takie jak chodzenie po płotach i wyjący na księżyc. Więc Totoro był dobry i wrócił, kiedy wstrząsnęłem torebką kociaków, 1 funta z Poundland, w rzeczywistości Totoro sprzedałaby duszę za kota. To działało dobrze przez cały dzień. Wtedy może była gorąca pogoda, którą kot zniknął, miałem popołudnie, dużo potrzebny po zabiegu kardiochirurgii, więc musiałem zbadać sprawę brakującego kota.
 
Wyglądaliśmy wysoko i nisko, musimy jak kocięta mogą wspinać się, w końcu moja mała córka znalazła ją w sklepie, w którym trzymamy trawy. To było ciepłe i bezpieczne miejsce, więc oczywiście to właśnie tam Totoro postanowił spać. Później Totoro zdecydowała się na kolejną przygodę, zniknęła przez aleję i ogrodzenia, aby wypić herbatę z innymi kotami. Herbata może być metaforą wielu rzeczy. Czterech głupców poszło szukać, kotek po prostu się roześmiał, musieliśmy spędzić kilka godzin w pogoni za sobą. Sąsiednie koty tylko się roześmiewały, patrząc na dachy i z tylnych łóżek, gdzie oglądały gwiazdy komputerowe, gdy nie patrzyli przez okno.
 
Gdy zmierzch padł Totoro pozwolił się złapać, kociaki kontrolują właścicieli, to nigdy nie jest odwrotnie. Tak ulżyło Totoro, które było wychowane w domu, pochwały i karmione. Więc Totoro poszedł spać z uśmiechem na twarzy, może spróbować kolejnej wielkiej przygody. Dzisiaj słońce miało na sobie kapelusz, najgorętszy dzień roku, więc Totoro przygotował następny plan. Byłem w szkole średniej, żeby sprawić, że jakiś admin z powodu przeniesienia mojej córki, słońce miało kapelusz, ale Totoro miał na sobie płaszcz.
 
Wypuszczałem ją z gry nadzorowanej, a potem zniknęła, najpierw na drzewie, jak chirurg na drzewie, a nawet alpinista, jak kociaki wspinają się tak bezustannie, udawałem, że jest psem, aby ją przywieźć, ale to nie działał. Potrząsnąłem kotami, ale nie była zainteresowana, więc ten kot nie miał duszy sprzedawać. Mój brat mógł sprzedać duszę za Rolo jako dziecko, ale Totoro był bezduszny.
 
Poszedłem do szkoły i wróciłem do domu z zainteresowanym dzieckiem, więc znowu się modliła do Saint Martin de Porres, prosząc go o przywrócenie Totoro do domu. To było wczoraj dwa razy, więc byłoby po raz trzeci szczęście. Powiedziałem, że jej koty lubią podróże, mają kilku właścicieli, a nawet kilku aliased, i dostać karmione przez wszystkich. Nie martw się, a jeśli Totoro nas umiłował, ona wróci.
 
Poszedłem na odpoczynek po kardiowersji, nie musisz się zbytnio martwić o kota, kiedy musisz słuchać swojego ciała. Niemal sześć miesięcy po op i wciąż dużo bólu i nowych bólów ze starego zapalenia stawów, poza tym, że mieliśmy koty przez 30 lat w domu, wiem, że koty mogą dbać o siebie.
 
Kiedy wstawałem, podobnie jak Dracula, w zeszłym tygodniu wręczyłem mi żelazne tabletki, a mimo to kot biegnie po nazwisku. Wszystko dobrze, co się kończy dobrze, jak ktoś inny pisarz z drogi z mojego domu powiedział kiedyś. Musisz tylko zaufać kocie naturze, nie martwi cię, tylko zamierza zrobić dokładnie to, co chce zrobić. Kot jest właścicielem ciebie, a ty musisz to zaakceptować, ona się podoba, ma własne życie, a dziewięć rzeczywiście ma, a masz szczęście, jeśli dzieli się z tobą jednym z nich.





No comments:

For your Education and Amusement, Bloomberg UK

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...