Friday 21 April 2017

Porady na temat żywności © Michael Casey

Porady na temat żywności ©
Michael Casey
 
To był dla mnie dzień pełen zapału, a ja rzuciłem okiem do innego domu, myślę, że to nie, chyba że porzuci cenę, a wtedy żona decyduje, że to lubi. Miałem też wziąć moją dużą córkę do Optician, aby podnieść jej nowe okulary, para plus wolne. Więc byłem parę razy, i trochę się chodziłam. Niestety, dni, kiedy mogłem chodzić 5 mil pod kropką kapelusza, jeśli jesteś metryczny 5 mil równy 8 km. Kiedy chodziłem do hotelu, chodziłem do 20 mil i jeszcze bardziej przez tydzień. Niestety, te ostatnie lata spowolniły mnie. Jeszcze żyję dzięki lekarzom, ale nie jestem tak dobry, jak kiedyś przed operacją, Don Camillo mój lokalny kapłan powiedział, że w naszym wieku 3 lata nie trzy miesiące przed powrotem do normy. To bez Arthura moje zapalenie stawów i moje cKd dodają do mojego zmęczenia.
Poza tym mogę siedzieć, pisać i czytać prasę do mojego serca, umiejętność pisania jest moim zbawicielem. Wciąż czuję się 20 w mojej głowie iw mojej perspektywie, chociaż moje świadectwo urodzenia mówi, że jestem starszy, a mój ból mówi, że jestem starszy. Ale ból mnie nie rządzi, jestem oblubieńcem chętnym na noc, na stronie, na łóżku słów.
Teraz, co naprawdę chcę z tobą porozmawiać o dzisiejszym dzisiejszym wydaniu jest Food Bargains, i jak ten pomysł przychodzi dziś na czoło? Ponieważ po mnie i mojej córce podniosła nowe okulary, teraz wygląda jak kobieta John Denver, spytałem ją, co dziś ma ochotę na jedzenie. Który doprowadził nas do Coopa i kupił 5 pozycji za piątkę, zamiast dziesięcioletniego. Nie zawsze idę do Aldi, choć jest to mój duchowy dom. Część mojej terapii żartowałam dziś z chłopcem.
Teraz politycy mówią, że oferty w supermarketach mogą być złe, ale mówiąc, jak ktoś, kto żyje w napiętym budżecie, mówię, że wszystkie oferty są dobre. Kiedy wreszcie dostanę główną ofertę medialną kupuję w Sainsbury's i Waitrose, ale do tego czasu jestem chłopcem Aldi, tak chłopcze, jestem taki młody w duchu. Jesteś tak okrutny śmiejąc się ze mnie przez ekrany komputerowe, jeśli mógłbym sięgnąć i napełnić napoje energetyczne, a potem chciałbym.
Oferty pozwalają ubogim ludziom przetrwać lub mieć kilka specjalnych potraw przy niskich kosztach. Rosnące ceny przyczyn polityki społecznej penalizują ubogich. Więc pozostawmy biednych samych.
Teraz nie spodziewałbyś się, żebym to zrobił, nie widząc tej odwrotnej strony, więc będę kontynuować swoją odwagę.
Cieszę się dzisiaj, że kremowy kremowy lód jest dziś wieczorem. Dlaczego czego chcesz? Tak bardzo cię kocham. Czy zdrapałeś samochód, powiedziałem, żebyś patrzył na ogrodzenie ogrodu z sąsiada, to coś bardziej od Sommy. Nie, ja cię kocham, mam podwójną pomoc. Co ty tu robisz? Czy chcesz, aby moje ciało znowu, to był 4 razy w tym tygodniu już. Tak zjeść lody, a następnie zabrać ubrania. Dlaczego nie możesz dostać innego modelu do pracy fotografa z lekarzem. Potrzebują kogoś w twoim wieku, oprócz tego, że jesteś naprawdę dobry, może ... Mogę ... Założyć centralne ogrzewanie.
Dostajesz dziś kiełbaski i groch, wiesz, że lubisz jeść, a raczej jeść groch. To było w specjalnej ofercie. Wtedy możesz też mieć jakieś pierścienie cebuli, wiesz, jak Ci się podoba. Potem możesz się wyciąć, potrzebuję jeszcze kilku zdjęć do Medical Textbook. Jeśli jesteś dobry, mam też śmieszne ryby. To, co nie lubisz śmiesznych twarzy ryb, ponieważ zdenerwowały twoje odchody. Zrób dwie porcje groszek, a następnie zrób zestaw.
Ta ryba Younga jest naprawdę miła, zwłaszcza, jeśli ją grillujesz, a grosze też są fajne, a w nich stopił się niskokaloryczny margar. Nie wiem, jaka jest margina, ale musi być dobra, o 60% mniej nasyconego tłuszczu niż masła. Co oznacza tłuszcz nasycony, ja też nie wiem. Te okazje naprawdę są tak dobre. Dlaczego zawsze otrzymujemy groszek i lody z każdą ofertą. To jak szkolne obiady w szkole w szkole. Mieć cuppa, aby rozgrzać się, w rzeczywistości też. Te wskazówki PG były także w ofercie, a otrzymasz bezpłatną torbę na torby małpa, wykonaną z tworzywa sztucznego czy innego. Czy skończyłeś swoją herbatę? Dobra teraz zrób swój zestaw, mam 10 więcej bliskich stron, które biorą na projekt opieki nad moczem, tak dobrze cię poślubiłem, byłoby to żenujące, jeśli chodzi o zdjęcie nagiego mężczyzny, którego nie byłem żonaty.
Mam dzisiaj makaron, tak też będzie też groch. Mam też trochę strudla jabłkowego i nowy kubek do wypicia herbaty. Kupiłam to charytatywny sklep, jego nowy, ale to było w sklepie dobroczynnym. Tak dwa kubki z herbatą możesz się nagie. Muszę wziąć zdjęcia do badania okrężnicy, a ja mogę robić zdjęcia do obrzezania. Nie zatrzymam się przez twoje nogi, widzę, że wsadziłem nóż do dołu. Miałem tylko masło moje crumpet. Chodź tutaj, mam przekąskę z mojej krucjaty, a potem stań na stole w kuchni, gdy robię zdjęcia do Birmingham Medical Report.
Dostałam dla nas dziś miłego stołu, wspólnego mięsa. Nie biorę zdjęć nadużywania substancji, to jest moja bliźniaczka Jane. Tak, będziemy mieli groch i cebulki z tym, a słodka kukurydza. Nigdy się nie skończyliśmy wszystkie pierogi cebuli i groszek i słodkich kukurydzy, które przychodzą z ofertami, więc myślę, że kończymy je dziś wieczorem przed osiągnięciem daty Użycie według.
Nie możesz tego wieczorować, myślałem, że możesz odpocząć. Co chcesz, abym zabrał ze sobą wszystkie ubrania, dlaczego. Po prostu dla zabawy, striptiz jako nagrodę za wszystkie męskie modelki medyczne, które zrobiłeś dla mnie. Ok, to sprawiedliwe. Potem potem chcesz, abym kłamał nago na stole w kuchni. Czemu? Ponieważ wciąż musimy skończyć wszystkie lody, które pojawiły się w ofercie. Zapomnij o Samantha i seksie i mieście, będzie to Delicious Ice Cream na stole w Birmingham, możesz to wszystko robić w domu, upewnij się, że najpierw skorzystasz z oferty supermarketów.




 

No comments:

Well Hong Kong carries on reading me, maybe because its free, and JAPAN too is having a look

Well Hong Kong carries on reading me, maybe because its free, and JAPAN too is having a look SO If you have a Phd and are beautiful, you can...