Thursday 4 May 2017

Lekcje Życia © Przez Michael Casey

Lekcje Życia ©
Przez Michael Casey
Wczoraj rozmawiałem z ojcem, tak rozmawiam z tatą, czy nie ma co 16-letniej dziewczynki? Opowiadał mi o swoich zmaganiach, nie nazywał ich takimi zmaganiami, jak to brzmiałoby Pretensjonalnie, a on gardzi Pretentiousness tak bardzo, jak nie znosimy podwójnej łacińskiej ostatniej rzeczy w piątek po południu, po ciężkim tygodniu w szkole. Mój tata faktycznie miał podwójne łaciński w piątek po południu, kiedy był w 5 th Year, nienawidzi cały ten rok whatsit rzeczy, a także, jeśli to jest tak nowoczesny, to dlaczego nagle stać 6 th Form po tych wszystkich latach walki. Ale przynajmniej nie mamy podwójnej łaciny w piątek po południu.
Powiedziałem, że byłoby inspirujące, gdyby poszedł do szkół wygłosił przemówienie, tato tylko się roześmiał i powiedział tylko, czy nauczyciel angielskiego nosił pończochy, spódnice i krótką spódniczkę i był o 25 lat młodszy od niego. A może francuska nauczycielka poślubia ucznia, a potem zostaje prezydentem. Albo coś mi mieszam, że w połowie słyszałem o wiadomościach, nigdy nie zwracam uwagi na wiadomości, czy jakakolwiek 16-letnia dziewczyna? Trochę o pończochach i szelkach jest prawdą, chociaż tata ma tak mocny głos, że zawsze go słyszysz. Kiedyś pokazał mi mamuśkę i powiedziałem, że tu jesteś, ale to inna historia, więc wyciągnę zasłonę.
Tata przestał nosić nos, ale przynajmniej nie wycierał go na ścianie, jak moja mała siostra tam, kiedy była w roku 8, przepraszam, że miałam osiem miesięcy do 88 miesięcy. W każdym razie mówiłem lekcje życia, tata właśnie podniósł nogę i rzucił się, powiedział, że to była jego rodzina, którą robił mój dziadek. Potem zapytał, jak długo, ile stron, ile czasu będzie czytane. Zasugerowałem 3 strony warte. On zignorował mnie i poszedł polować na pilot, ale wiedziałem, że może coś rattle coś rano. To jego umysłowe ćwiczenie, pisanie, do tej pory 1,060 000 słów, które tak mi mówił, co czyni go bardzo sprawnym, a mózg jest tak duży, jak ASS Kim Kardasian.
Nie mówił już więcej, ale chce zmienić język z Translating na język polski za 21,700 w zaledwie 3 tygodnie polskiej bazie fanów. Więc po prostu przekroczyłem moje palce i miałem nadzieję, że tata wymyśli coś. Tata tata był podejrzany, że chciałem, aby napisał esej, który mógłbym zapamiętać za moje GCSE. Jego uczniowie języka ESol angielskiego starali się wyciągnąć te sztuczki lat temu, tylko uczyli się języka angielskiego jako języka obcego, więc gdy napisali coś, co było zbyt dobre, było oczywiste, że nie wszystkie ich prace.
Ale przypuszczam, że jest Lekcja 1 st Life, nie próbuj zapamiętać doskonały esej i przekazać go jako własne, jak mowie politykiem, tak jak wyciąć i wkleić lub cięcie pamięć i pasta wyróżnia się, a zostaniesz złapany . Twój nauczyciel zna ciebie, więc jeśli to nie wygląda jak twoja praca, to nie jest. Pomimo tego, że myślałam, aby moja mała siostra napisała esej, gdy nie wycierała się sosem na ścianach, to naprawdę jest dobrym pisarzem, lepiej niż tata, którą zawsze mu mówi. Ale zawsze mówi, że tak chce, a potem podnosi nogę i strzępki, i śpiewa Nikt nie robi tego lepiej, z filmu Jamesa Bonda.
I to jest lekcja życia 2 nd, nie policzek twój tata, albo będzie nadstawić drugi policzek i pierdnięcie, pozostawiając cię złapać oddech. Lekcja Life 2 nd jest zawsze mają wystarczająco dużo papieru toaletowego w łazience, a kiedy skończysz wycierać po obu stronach siedziska i równo. Jeśli wykończysz rolkę, wymień ją prawidłowo. Tata czyści łazienki w czterogwiazdkowym luksusowym hotelu, CPNEC w Birmingham, kiedy rozmawiał z milionerami w foyerze. Więc w pełni gotowa toaleta jest zawsze koniecznością.
Wszystko pójdzie nie tak, aw życiu taty. W życiu każdego, co robisz, pytanie brzmi: co zamierzasz z tym zrobić? Co by było, gdybyś był w toalecie i był papier toaletowy, co byś zrobił? Napisz znajomemu? Choć tekst jest dobrym słowem, jak to jest w rzeczywistości kopia 3 rd tego tekstu mam w ręku. Co się stało z 1 st 2 egzemplarzach? Cóż, nie miałem telefonu ze mną, żeby nikogo pisać, więc improwizowałem.
Więc to jest 3 rd Życie Lekcja, zawsze drukować Super bibule i pamiętaj, papier może naprawdę naprawdę cięcia, cięcie papieru jest najgorszą rzeczą, kiedykolwiek, więc jeśli trzeba improwizować przynajmniej będziesz zawsze mieć jakiś papier , Jakiś tekst z tobą, jeśli nie będziesz mógł tekstować przyjaciela. Ale jeśli ludzie pamiętają lekcję życia 2 wtedy nie potrzebujesz lekcji życia 3.
Życie Lekcja 4 jest następująca z Life Lesson3, zawsze, ale zawsze mają kopie. Fizyczne kopie mogą zostać zniszczone lub zastosowane do innych zastosowań, o czym już wspominaliśmy, takich jak rozlanie rozlewów, wycieki kawy na biurko nauczyciela angielskiego. Jeśli nalega na ubranie pończoch i szelki do szkoły, czego oczekuje, czego chce małżeństwo francuskiego dziecka, które chce być prezydentem?
Tata popiera wszystko w cyberprzestrzeni na wielu kontach, są wolne, więc otrzymaj 17 z nich i pobierz wszystkie darmowe dyski twarde w przestrzeni. Następnie wyślij e-maila wszystkim i swoim 17 bezpłatnym kontom e-mail. Pliki i CUT i PASTE w FULL. Tak, że kiedy podpaliłeś dom, ponieważ byłeś przez telefon i nie oglądałeś wentylatora wiórów. Nawiasem mówiąc, to też nie wystarczy, więc kup pakiet pendrive'ów i wykonaj liczne kopie. Dzięki kopiom co najmniej 7. 7 jest liczbą razy, dobrze wykorzystać własną wyobraźnię, tata napisał to dla mnie nie ty. 7 razy ty ....
Dlaczego tato tak surowy o tym. Był Operatorem Komputerowym, kiedy był jeszcze nastolatkiem 40 lat temu. Wtedy komputery były tak duże jak szafy, a dysk twardy nie był pamięcią USB, był tak duży, jak pralka, z 0,1 gig lub mniej. A jeśli coś się nie powiedzie, rzeczywiście tak naprawdę wiesz o tym. Więc Lekcja4 BACKUP, zwłaszcza teraz, że szczeble A i stopni i doktorów kiwają. ZOSTAŁEŚ OSTRZEŻONY.
Lekcja 5, otrzymasz stopień i najlepsze z najlepszych. Ale teraz będziesz jeszcze bardziej bezrobotny. Jak wiesz, że jestem ½ chińczykiem, ale mówię, że wróciłem do Szanghaju i powiedziałem, że mam stopień w tym lub tym. Oni śmiali się i powiedzieli, wyjrzą przez okno, a jak spojrzysz, powiedzą nam, że mamy 200 milionów ludzi, tak samo wykwalifikowanych i 150 miliardów lepszych.
Więc Life Lesson 5 wyróżnia się. I nie mówię o nauczycielu angielskim w pończochach i szelkach. Powtarzająca rzecz nazywa się Chorus, tak nauczyciel języka angielskiego w pończochach i szelkach jest Chorus. Albo Amen po zakończeniu modlitwy, że A MAN, może być odpowiedzią na angielskiego nauczyciela w pończochach i w szelkach MODLITWY.
Jeśli jesteś dość jesteś wyróżniać i pamiętasz, więc podświadomie masz początek. Ludzie sami cię oceniają za 20 sekund, kiedy tata pracował w hotelu musiał spotkać 100 000 ludzi i rozmawiał z tymi wieloma, mnóstwem drobnych rozmów. W pierwszej chwili mógł podsumować kogoś w ciągu 30 sekund, tak jak dobry policjant lub bramkarz.
Co możesz zrobić, aby uzyskać przewagę, dobrze możesz ubierać się jak nauczyciel języka angielskiego, powtórz Chorus wszystkich. Albo mógłbyś mieć styl? Styl może być tylko jedną rzeczą, taką jak buty Theresa May. Lub kolorowy szalik, lub szalik z unikalnym broknatem na nim. Coś, co sprawia, że ​​ludzie wyglądają dwa razy. Tak szczotkowane zęby z ostatnim ubikacjem przyklejone do tego sprawia, że ​​ludzie wyglądają dwa razy i pamiętają też.
Czy znasz kolory, zrobiłeś Swatch, Złoto i Czarny nie jest dobrym wyborem. I tak, jeśli zastanawiasz się, tato jest Gay Dad. Nie, przestań się śmiać, ma żonę z Szanghaju, widziałeś moją mamę i 2 córki dwujęzyczne oraz dwujęzyczny kot o imieniu Totoro. Oznacza to, że wie o modzie. Napisał scenariusz dla Zoolandera.
Więc zapytaj siebie, czy tuszący się srebrzystym tatą tata w odcieniach może wiedzieć o Modzie, czemu nie możesz? Moda jest narzędziem więc z niego korzystać.
Życie Lesson6 to Osobowość, jest to najważniejsza rzecz, a ludzie patrzą na ciebie dlatego Fashion jest 5 a Osobowość to 6, jeśli wyglądasz jak kolacja psa, to nie będziesz miał okazji pokazać swojej osobowości . Osobowość jest najważniejsza. Jeśli możesz sprawić, że ktoś się śmiejesz, ci się spodobają.
Powiedzą gdzie jest Mandy, Brandy czy Barry Manilow? Jeśli możesz prowadzić inteligentną rozmowę, ludzie będą chcieli Cię słuchać. Wygląd wygaśnie, ale błysk w oku lub śmiech i światło nie będzie. Jeśli wyglądasz świetnie, to potrwa 10 lat, lub 30 lat, jeśli masz chińską krew, lub jeśli jesteś tkanką w tańcu, w tańcu, to na zawsze, sławę, którą chcę żyć wiecznie. Chorus znowu proszę.
OK, nie napisałem tego taty, on kładzie się na dół, aby mnie zawstydzić.
Lekcja 7 życia nigdy nie jest zakłopotana, co byś zrobił, gdyby nagi pojawił się nagi mężczyzna. Nauczycielka angielskiego po prostu s kolanach gołą dupę i powiedzieć, Uprzejmie Idź do Studio Art The Still Life Class nie rozpocznie się aż po montaż. Będziesz miał dzieci, nawet Sarah, a oni pooh i puke wszędzie, więc musisz sobie z tym poradzić. Mieszkam z tatą, nie wszedł i szarpie wszędzie. ALE JA WIEDZ SIĘ Z JAKIM SAMOCHODZIEM. Więc masz połów i użyj go na wszystkie te okazje. Takie jak kiedyś pracowałem w luksusowym czterogwiazdkowym hotelu i uśmiechałem się.
Tatusiowie zabierają ci śmieci, żeby to zrobić. I są prawdziwym bólem w PIGU, to jest chińskie słowo, na którym możesz go szukać, sprobuję to za ciebie. PIGU Ale to, czego nigdy nie wiedziałem, to jego droga, sposób mówienia, że ​​cię kocham. To nauczyć mnie, uczyć, wszystkich o wartości pracy, prawdziwej pracy, pracy fizycznej.
Tata sprzątnął toalety, przeszedł zmywarkę, prowadził pokoje komputerowe, pracował w dużej kancelarii, uczy angielskiego jako języka obcego. Napisał nawet milion słów, kup książkę, mówi, że kupi mi Range Rover, jeśli tak, i spróbuj powiedzieć, że jeśli jesteś Chińczykiem.
Chodzi o to, że tatusiowie starają się nas chronić.
KROK PO ZEWNĄTRZIE
I DO TAI CHI WYŚLIJ.
Tata też nauczył mnie, że Tai Chi również musiał odwiedzić 99 chińskich wycieczkowiczów, odwiedzając wszystkie jedzenie i krewnych, które mamy, po to, aby mógł przekazać to Tai Chi. Położył 10 kilogramów w ciągu 3 tygodni. Ale on powiedział, że to zrobił, ponieważ mnie kochał.
Więc 8 th i końcowe Lekcja życia, a 8 ma szczęście w Chinach być wystarczająco pokorni, by uświadomić sobie, że nie znam odpowiedzi na wszystkie pytania, stary worek farts w kącie, Grubas z siwych włosów i odcieni nie żył Życie i wiele rzeczy były smutne, zbyt smutne, aby wspomnieć, dlatego tato, mój tata tylko pisze komedię. Komedia z jego licznych błędów, ale jeśli kupisz wszystkie jego książki, naprawdę kupi mi Range Rovera, bo mój tata trzyma słowa, wszystkich 1.060.000 bezpiecznych w przestrzeni cybernetycznej i na 17 usb.




 

No comments:

It's me Michaelgcasey@hotmail.com the fat silver haired writer in shades from Birmingham England

 this might explain to you all It's me Michaelgcasey@hotmail.com the fat silver haired writer in shades from Birmingham England I decide...