Sunday 7 May 2017

A Message from Your Writer(c) by me Michael Casey


a note from a few weeks ago, I did get 21,700 Polish readers in a couple of weeks just by word of mouth.


A Message from Your Writer(c)  by me Michael Casey

Well I hope you all liked the Babushka story from today. I hope you are not bored by my talk of pain as well, but sadly this writer is falling apart physically. Heart, Kidneys and Arthritis.
My imagination is huge and no that’s not a metaphor. Donald  Trump never used that line.

It seems I’ve doubled my writing tally in 3 years, as I write more often now. I just hope you all like it.
Its a wonder that Poland likes my stuff, though it could just be some clever kid faking all the figures just to play a trick on me. 11,000 views to date in just a couple of weeks. It could just be a bored Russian guy pretending to be in Poland. I just don’t know for sure. What is reality after all?

Anyway there’s a load of Translations on this site to please several different language groups.
I was tempted to add a Translation site just to keep them all in one place, and leave my site as an English only site. Maybe I will, if I do you’ll be the first to know.

 https://michaelgcaseyfrombirminghamengland.wordpress.com
 click square button on top right to Translate

I really don’t know what I’ll write from day to day, though I do know it would make great RADIO, as I did listen to our BBC Radio 4 for 20 years before I took up a pen 30 years ago.  Yes 50 years from start to now. Yes I was a   precocious child, but that’s another story. I was thinking of writing the autobiography after the other family members died, as I’m the near youngest, but then it was me who had the unplanned quadruple heart bypass.

Perhaps that was God’s advice on writing that book, or maybe he thought my writing needed a rest. I’ll ask him when I see him in 40 years time, I did always say I wanted to live till I was 100 after all. I’m laughing now, my wife and daughters will live that long but me, if  I get to 3 score and 10 I think that’ll be an achievement, 10 more years or so, when my girls should have graduated with their Phds. Only God will know. It would be more that enough time to write another million words, another 1,000,000 words.

If you follow this link you can buy all my words on Amazon Kindle in English, but if any of you do annoy you local MEDIA maybe I could get my words on the Radio or Online, and get a Polish actor work reading my words out in Translation. Or just a pretty Polish girl dressed as a man speaking in Polish and pretending to be me from Birmingham.

https://www.amazon.com/Michael-Casey/e/B00571G0YC

Wiadomości od Writer (c) przeze mnie Michael Casey
 Cóż, mam nadzieję, że wszyscy lubił historię Babushka od dzisiaj. Mam nadzieję, że nie nudzi mojego wystąpienia bólu, jak również, ale niestety ten pisarz rozpada się fizycznie. Serca, nerek i stawów.

Moja wyobraźnia jest ogromna i nie ma to nie jest metafora. Donald Trump nigdy nie używał tej linii.

Wydaje się, mam podwoiła moje pisanie zgadzają się w ciągu 3 lat, jak piszę częściej teraz. Mam tylko nadzieję, że wszyscy go lubią.

Jego dziwnego, że Polska lubi moje rzeczy, choć może to być tylko niektóre mądre dziecko udaje wszystkie dane po prostu grać trick na mnie. 11.000 odsłon do tej pory w ciągu zaledwie kilku tygodni. Może to być po prostu nudzi Rosyjski człowiek udając się w Polsce. Ja po prostu nie wiem na pewno. Jaka jest rzeczywistość po wszystkim?

W każdym razie nie ma ładunek Tłumaczenia na tej stronie, aby zadowolić kilka różnych grup językowych.

Kusiło mnie, aby dodać witrynę Translation tylko utrzymać je wszystkie w jednym miejscu, a opuszcza witrynę, jak tylko w języku angielskim miejscu. Może będę, jeśli ty będziesz pierwszy w kolejce.

I naprawdę nie wiem, co będę pisać z dnia na dzień, choć wiem, czy miałoby to wielkie radio, jak ja słuchać naszej BBC Radio 4 przez 20 lat, zanim wziąłem pióro 30 lat temu. Tak 50 lat od początku do teraz. Tak było przedwczesne dziecko, ale to już inna historia. Myślałem o napisaniu autobiografii po śmierci pozostali członkowie rodziny, jak ja jestem w pobliżu najmłodszych, ale wtedy to ja miał nieplanowane poczwórne pomostowania tętnic wieńcowych.

Może właśnie rady Boga na pisanie tej książki, a może myślał moje pisanie potrzebował odpoczynku. Poproszę go, gdy widzę go w ciągu 40 lat czasu, ja zawsze mówię Chciałem żyć, dopóki nie było 100 po wszystkim. Śmieję się teraz, moja żona i córki będą żyć tak długo, ale ja, gdybym się do 3 punktów i 10 myślę, że będzie osiągnięcie, jeszcze 10 lat lub tak, to kiedy moje dziewczynki powinny ukończyło swoich doktorów. Tylko Bóg będzie wiedział. Byłoby więcej niż wystarczająco dużo czasu, aby napisać kolejny milion słów, kolejny 1.000.000 słowa.

Jeśli zastosujemy ten link można kupić wszystkie moje słowa na Amazon Kindle w języku angielskim, ale jeśli którykolwiek z was wkurza Cię mediach lokalnych może mógłbym dostać moje słowa w radiu lub w trybie online, a otrzymasz polską pracę aktora czytając moje słowa w Tłumaczenie. Albo po prostu ładna polska dziewczynka ubrana jak mężczyzna mówiący po polsku i udając się do mnie z Birmingham.

https://www.amazon.com/Michael-Casey/e/B00571G0YC

No comments:

It's me Michaelgcasey@hotmail.com the fat silver haired writer in shades from Birmingham England

 this might explain to you all It's me Michaelgcasey@hotmail.com the fat silver haired writer in shades from Birmingham England I decide...