Saturday 18 March 2017

Zaśpiewaj długą Parody © michael casey POLISH translati

Saturday, 18 March 2017

Zaśpiewaj długą Parody © michael casey POLISH translation

Zaśpiewaj długą Parody ©
Michael Casey
Dobrze ból ustąpi, a ja uderzył trochę żelu Movelat na moich ramionach, więc powinienem być w porządku teraz, ostatnia noc w środku nocy, ból w klatce piersiowej było coś innego, więc wstałem przez 2 godziny w nocy , Totoro nasz kot, że to był dobry pretekst dla niej wychodzić clubbing, kilka godzin na płytkach dla niej, koty nie mają wstydu. Więc o 4 nad ranem I niech ją na wprost drzwi, to wróci kiedy bym miał Guinness lub trzy koty, czy cokolwiek zrobić, gdy gasną. Ona nie może mieć kocięta, kiedy zostało zrobione, więc to czyni ją bardziej kota dziwka, będę musiał czekać aż pisze swoją autobiografię 20lat "czas to jeśli jeszcze żyję wtedy.
Mam Lionel Richie na głośnikach, on naprawdę jest tak dobry, ale zapytać chińskich przyjaciół wymówić jego imię, L i R mieszają się przez rodzimych chińskich głośników zapytać mojego Shanghai żonę, jeśli mi nie wierzysz. Dzisiaj zdecydowaliśmy się w rodzinie Casey, że "będzie ona wyglądać lepiej, gdyby nie miała miejsca" jest nowym hasłem. Podziel się nim z własnej rodziny, więc gdy twój przyjaciel wszystkich fantazyjnych ubrań i opalania się wizyty, powiedz jej, że wygląda świetnie, a ona robi, ale że ona wyglądać jeszcze lepiej z plamami. Zobaczmy, czy ona ma poczucie humoru, albo nigdy nie mówić do was ponownie. Teraz, jeśli potajemnie nienawidzę jej wnętrzności, to jest duża szansa.
Lionel Richie śpiewa Say You, Say Me jak ja nadal mówi do ciebie, jak do ciebie mówię łączę się śpiewa razem z nim. Jednak nie mogę oprzeć się pokusie, zmieniając słowa, rytmy mogą być zmieniane dla efektu komicznego. Komedia mogą zostać utracone w tłumaczeniu, szczególnie dla moich polskich czytelników, rytmy jest angielski nie przekładają się na język polski lub innych języków w tym zakresie. Na przykład w Anglii pedałem oznacza papierosa, w Ameryce nie jest to miłe słowo w ogóle. Ale słowo takie jak polityk jest powszechnie znany jako słowo kłamcą, oszustwo i oszustwo, a może jestem zbyt hojny.
Lionel Richie śpiewa Jesteś Raz Dwa razy 3 razy pani, więc przyłączyć się do śpiewu falsetem i trzymając moje fałszywych piersiach niczym Pantomimy Dame zatrzymując się, aby spojrzeć na swoje odbicie w lustrze. Poza sąsiedzi patrzeć przez okna w naszym pokoju przednim, musi być skutki uboczne jego przeciwbólowych mówią sobie, jak mnie złapią pyszałkowaty wokół frontowego pokoju. Totoro nasz kot otwiera jedno oko, z którego spała na fortepianie, ludzie są dziwne myśli, dlatego wychodzę o 4 nad ranem, żeby się trochę spokoju.
Lionel Richie czuje Powiększanie stąd, może pójdzie się do picia z Totoro, kota i piosenkarka zarówno myślenia mój taniec jest śmieci. Jeden dzień Lionel jeden dzień Lionel będziesz błagać mnie zrobić w duecie z wami, One Day usłyszysz mnie głos, mój prawdziwy głos i będziesz dotykał, jak dotknięcie przez anioła, tak, że to ja Lionel. Poczujesz się tak, aby mieć Richie Michael Panzi Casey jako przyjaciel, nie będzie w stanie odejść ode mnie, mój głos mój głos będzie jak w imadle, nic wspólnego z Miami albo.
Istnieją inne śpiewacy, Mr Lionel Richie, powiesić na muszę smooch wokół pokoju, jego muzyka ma mnie znów tańczyć. Miałem zamiar włączyć go, ale zostawię go śpiewającego w tle jak ja nadal będę po prostu odwrócić się głośność, jeśli nie przeszkadza mi metaforę. Jeśli słuchasz dużo muzyki jak ja Ci dużo słów na pamięć wiedzą, więc jest to łatwe do bałagan z napisem i parodii utworu. Łamie się dzień, i pomaga słownika. Pamiętam obejrzeniu filmu o Elvisie myślę zwykł to robić ze swoim zespołem na odpoczynek po pokazach, więc jeśli jej wystarczająco dobre dla Elvisa jej wystarczająco dobre dla mnie Pan Lionel Richie.
Ja też słuchać instrumentalnych takich jak Jean Michel Jarre, więc nie ma słów do parodii, ale jak piszę bajki wykonane ze słowami, jak również regularne pisanie mogę sobie wyobrazić, gdzie muzyka Jeana Michela Jarre'a będzie pasować do moich słów, z moich opowiadań. Jeśli przeczytałeś w poszukiwaniu indyjskiej księżniczki, które umieściłem w Internecie jest to w istocie punkt kulminacyjny The Butcher piekarza i The Undertaker. Co oznacza, gdy jest pościg do lasu muzykę mam w głowie, jeśli kiedykolwiek staje się film będzie coś z Rewolucje Jean Michel Jarre jest.
Można dopasować coś od Erica Claptona Pilgrim dopasować sekwencje w historii mówię. Chociaż jeśli jesteś mega udane wtedy wielcy artyści kolejce, aby ich muzyka dołączyć swoje słowa. Mam bowiem spełnione Eric Clapton, pracowałem w hotelu CPNEC Birmingham i prawie niósł torbę, to moje roszczenia do sławy. Więc jak mogę kontynuować pisanie podróż Mam nadzieje, że Lionel Richie zamieni się w jego Reliant Robin przed moim domem i błagać mnie słuchać taśmie w swoim magnetofonie, on błagał mnie, aby wykorzystać swoje nowe piosenki w przyszłości Film z moich opowiadań.
Mogę go pod uwagę, choć będę musiał trzymać ołówek poręczne, aby nie pisać żadnych nowych pomysłów na dół, żeby naprawić tę kasetę, gdy taśma utknie. On naprawdę musi dostać nowy dźwięk dla swojego Reliant Robin.
 
 
 

No comments:

A Korean in BIRMINGHAM travelling. something to read for you books of mine in Korean

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...