Thursday 30 March 2017

z Birmingham w Anglii grubas w odcieniach Internet story very old story

Michael G Casey z Birmingham w Anglii grubas w odcieniach




Internet Story ©

Przez

Michael Casey


Więc wszystko, co musiałem zrobić, to wysłać e-mail, a następnie będę pisarzem, moja książka w każdym sklepie, moja twarz uśmiechając z tektury wycięcia na mnie trzymając moją książkę w górę. Moja książka miała wielki tytuł, więc to musiało sprzedać. Naród sklepikarzy był wielki tytuł, jeśli tylko ludzie mogą pamiętać ich historii, ludzie interesują się historią, a do tego znaczenia moją książkę. To nie był podręcznik historii, to ludzie myślą, że to książka historia, a potem nie kupić. To był dramat komedia, o ulica sklepów, przechodni opowiadania, dla całej rodziny, ale ludzie zauważają poziomach, kosmyki humoru, czy też mówią, że jest to książka Ma & Pa, i miss żart, po prostu Jak zadzwonił jeden z wydawców?

Postanowiłem zachować tytuł, choć miałem tytuł Reserve, rzeźnika, piekarza i Undertaker. Wtedy zdałem sobie sprawę, że rynek nam, że zmiana nazwy rzeźnika, piekarza And The Funeral Aranżującego. Nie myśleć o takich rzeczach, kiedy piszesz książkę, jesteś po prostu szczęśliwy, na rolce, zakochana w swoim własnym intelektem, albo po prostu zaskoczony, że faktycznie mają żadnego intelektu, wówczas okazuje się, że masz dysleksję, naprawdę jesteś dysleksję, na szczęście nie jest naprawdę zły przypadek, tylko dysleksję. Jak dowód czytać widać, że włożyłeś ale zamiast PUT LEAD zamiast ZOBACZ, takie rzeczy i innych dziwnych rzeczy. Pewien, że są sprawdzania pisowni, ale czy jest to najprościej, trzeba sprawdzić to w każdym razie. Jak można przeczytać jesteś zaskoczony na własne umiejętności. Nie marnuj 4 lata w dziennikarstwie szkole, ale Twój tekst jest dobry, Czy mogę napisać, że? Następnie klatki piersiowej pełen dumy dostać ktoś inny ją przeczytać, i wiecie co? Myślą, że jego bzdura. Więc teraz trzeba zdecydować, powinienem zrezygnować czy mam kontynuować?

Dałem się na co jakiś czas, podczas gdy jest jednostką lat w moim przypadku, moje życie wziął inną ścieżkę, więc pisanie zapomniano, leżał uśpiony przez wiele lat, a potem jak feniks powstało lub bardziej szczerze, jak przebudzeniu żółwia hibernacji, sen nadal w moich oczach powoli wysunął głowę się, a następnie z powrotem, wrócił znowu spać, w końcu z męczarni głodu w żołądku po prostu musiałem coś zrobić. W moim przypadku było jeść, jak się naprawdę jeść, a potem zwrócił się do mojego starego Atari i zrozumiał, że nie było PC kompatybilny, więc kupiłem nowy, czy raczej stary nowy Atari, która była PC kompatybilne. Potem spędziliśmy dzień kopiowania moich plików, abym mógł je odczytać na komputerze. Potem napisał jeszcze kilka kawałków zanim zdałem sobie sprawę, że mogę dostać nigdzie w Anglii. Szanse są publikowane były w 2000 roku 1. Tak jak niedźwiedź, Wróciłem w mojej jaskini i drzemał.

Spotkanie żonę Jing Jie był punkt zwrotny w moim życiu, a nie tylko dlatego, że było jak grom jak Jing Jie nazywa to było punktem zwrotnym, ponieważ miałem profesjonalną opinię na temat mojego pisania, od dziennikarza na samym szczycie drzewo. Jej wujek jest redaktor naczelny, więc jego komentarze były i są jak złoto, wart więcej niż mój pierwszy kawy i czekolady Cadbury, pośpiech przyjemność traktuję siebie każdego dnia, jego komentarze naprawdę były tak ważne dla mnie, a ja naprawdę jak mój Cadbury, więc jest lepiej niż Cadbury to najwyższa pochwała mogę dać. Wiedziałem więc, jakość mojego pisania, nawet jeśli inni mówili i mówią jego bzdura.

Pierwsze nowoczesne połączenie komputera i Internetu był kolejnym punktem zwrotnym. E-mail w naszym domu jest jak woda i eklektyczny w innych domach. Jing Jie może „rozmawiać” z jej mamą w Szanghaju codziennie. Do przyjaciół na całym świecie, jak również. Birmingham jest centrum wszechświata. Więc z nadzieją i strachem musiałem przenieść moje pliki z mojego starego Atari do nowego komputera. W dyskietki były stare i poobijane, kilka były nieczytelne, w końcu moja praca, moje dzieci były bezpiecznie na nowym komputerze. Po prostu się na bezpiecznej stronie założyłem stronę internetową, więc teraz moja praca była na czyimś serwerze w USA, tysiące mil, zabezpieczone przed pożarem lub kradzieżą. Mogłem też umieścić zdjęcia naszego nowego dziecka na stronie internetowej tak, że moja rodzina chińskiego w Szanghaju i Miami i przyjaciółmi z całego świata mogli zobaczyć Annie i Jing Jie i ja, mogli nawet przeczytać moją pracę też.

Więc teraz wszystko, co musiałem zrobić, to moja praca rynek w Stanach Zjednoczonych naprawdę proste, wkrótce będę robić coś pożytecznego ze swoim życiem, co ludzie śmieją. Byłbym kurwa pisanie, będę zarabiać, aby inni śmiać najlepszą pracę na świecie. Więc jak miałabym to sobie wyobrazić? Mam listę stacji radiowych z internetu i rozpoczął wysyłanie e-maili w bród. Mówię w setkach teraz, do stacji radiowych długości i oddech USA. Mogli opublikować moją stronę, a następnie ostatecznie bym publikowane, czy moja gra dostanie produkowane. To była prosta prawda. Tak wesoło poszedłem o mojej działalności, wysyłanie e-maili w bród. Lat przed Kiedyś wysłać off dużym ciężkim kopert z mojej pracy, z większym uporem niż nadzieją w sercu. „Dziękuję za karteczkach„był najlepiej odłożyć. I raz jeszcze spotkali pisarza i zgodził się przeczytać mój zabaw Shoplife, potem odpisał nazywając mnie plagerist, bo to było tak dobre. Więc użyłem jego notatki jak papier toaletowy, Shoplife był tak dobry, ponieważ miałem 20 lat doświadczenia danej mi przez moją siostrę, po prostu poprawiła na nim, ale mimo to nazwano kopista, więc naturalnie byłem zły i wykorzystał swoją notatkę wycierać mój tyłek.

Zastanawiałem się, dlaczego moja stopa strajk był tak niski, ze moje e-maile do stacji radiowych, a następnie ktoś mimochodem wspomniane „Wiesz, oni po prostu usunąć coś z przystawką”. W tych dniach wirusów i robaków, które odkryłam to nowe modne słowo, nikt nie może ryzykować swojego komputera, więc wesoło wysłać i wesoło usunąć. Ja już tracę czas, ale nie moje pieniądze, bo bym dostał paczkę 24/7 na mój internet z AOL. Jednak jedna stacja radiowa nie czytać Shoplife. DJ czy jest to Host, nazwał go wesoły i nie mógł przestać czytać. Okazało się, że był aktorem, a także, choć nie każdy aktor w USA?
Więc Podziękowałem mu i zacytował go w mojej przyszłej reklamy. Humor to zabawna rzecz. Rzeczy, które sprawiają, że Anglicy śmieją nie są takie same, jak rzeczy, które sprawiają śmiech Amerykanów. Nieustannie powiedział przez ludzi w telewizji, że angielski TV jest najlepszy na świecie, materiał US widzimy jest top 10%, reszta to śmieci. Ale wiem, że nigdy nie dostać moją stopę w drzwi w Anglii, więc musiałem utrzymywać z mojej amerykańskiej kampanii, więc teraz mam wklejony w moim materiale, bez załączników. Po prostu im uzależniony, a następnie wkleić w próbce następnie skierować je do www.michaelgcasey.wordpress.com



Następnie bingo part2 mojego życia może rozpocząć, byłbym człowiekiem, który popełnił America śmiech, naiwne nastroje, ale to było uczciwe. Tylko AOL zamienia rzeczy do plików ZIP i niektórzy ludzie cann't rozpakować pliki, jej jak chce seksu, ale Twój zamek jest bankrutem i cann't dostać spodnie off. Taka silna potrzeba, ale nie forfillment.

Przeszedłem do MSMail i wklejony w moich rzeczach, wszystko zaczęło się dziać, moje pliki nie były usuwane lub zbyt spakowane do odczytu. Przynajmniej ja nie został udaremniony więcej. Teraz miałem środek zainteresowania i nowy magazyn, a nawet teatr odpowiedział. Cała chwała Bill Gates, a chrześcijanin nazywa Pat Verato który wskazał mi w kierunku kilka dobrych stron. Jednak niektóre z miejsc, które ja trawled poprzez były po prostu tak bardzo amerykański. Hej, Ty też możesz zostać pisarzem, wystarczy wysłać mi 10 dolarów, a wyślę ci moją książkę „Jak zrobić 10 dolarów”, a on nie. Wtedy tam magazyny można subskrybować, tak zgadliście, po prostu wysłać kolejne 10 dolarów „Pisanie dla początkujących”. Tam też wszystkie te środki, które są tak skuteczne, przekonując stepowanie kierowców autobusów pisać o stepowanie Dla Kierowców Autobusów, pełna samopomocy książki, kosztuje 10 dolarów. Agent dostaje 20percent, a kierowca autobusu płaci 5000dollars wydrukować 500 egzemplarzy, wtedy może się pochwalić, że jest pisarzem, a nie tylko kierowca autobusu, i wiecie co, jeśli płacisz 10 dolarów można nauczyć się stepować też.

Jak dla mnie, co mam myśleć o tym wszystkim? Powiedziałbym po prostu zachować na piśmie, zatrzymać sprzedaż lub próby sprzedaży, wystarczy napisać trochę. Dodaj do swojego katalogu z 3 wierszy i opowiadań 2, a następnie szukać agenta. Uważaj, że nigdy nie zostaną opublikowane, a wtedy nie będziesz rozczarowany. Jest jeden końcowy, co można zrobić, choć tylko powiedzieć wszystkim, aby przejść do witryny www.michaelgcasey.typepad.com


I pomóc znaleźć wydawcę dla mojej książki, a potem już zgadliście, wystarczy wysłać mi 10 dolarów!

Koniec








 

No comments:

Lady Gaga and Me , but really about TRUMP

Saturday 3 February 2018 Lady Gaga and Me I had to get up in the night for an hour due to pain.  I've just read about Gaga  having to ca...