Saturday 4 March 2017

Oficjalna +1.000-szy kawałek piśmie dobrze tutaj na Bloggerze mimo to (c) Przez

Oficjalna +1.000-szy kawałek piśmie dobrze tutaj na Bloggerze mimo to (c)
Przez

Saturday, 4 March 2017

Oficjalna +1.000-szy kawałek piśmie dobrze tutaj na Bloggerze mimo to (c) Przez

Oficjalna +1.000-szy kawałek piśmie dobrze tutaj na Bloggerze mimo to (c)
Przez
Michael Casey

Powinny tam być fajerwerki, powinna istnieć salute 1000 pistolet jak w jakimś stanie kiepski daleko daleko powinny być tam tego czy powinno być to, że istnieje? Zobaczyć może być wiersz należy może być tytułowy.

Nie, pozwala po prostu porozmawiać, co zrobić, aby uczcić 1000 latków. Czas +1.000-gi Ci farted, ale kto trzyma liczyć, tylko małych braci. Czas 1000-ty miałeś kufel Stella Artois, barman zachowuje licznik, i rzuca ci się, kiedy trzeba było zbyt wiele.

Dlaczego świętujemy rzeczy i tak, wszystko jest wykonane przez piwowarów i czajnik ciasto. Zobacz jakie wrzucony trochę filozofii dla Ciebie. Świętujemy rzeczy rozbić monotonię wszystkiego. Aby zatrzymać nas nudzi mamy przerwę od rutyny i mieć uroczystość. Michael skaleczył golenia więc będziemy świętować, że Barry farted więc możemy świętować, że jak zawsze pierdzi jesteśmy zawsze doceniają. Zamiast więc możemy przejść do okazji, kiedy nie puścił bąka.

Zobacz jej wszystkie sztuczne rzeczy, tak samo jak sztuczne cycki Mandy, odeszła na wakacje na tydzień i wrócił z ogromnym piersi i udawał, nic się nie zmieniło. Dobrze, że miał, jej klatka piersiowa była ogromna, a wkrótce miał dużo, dużo nowych chłopaków. Następnie złożyliśmy zakłady, jak szybko minie, zanim zaszła w ciążę. Okrutne, ale co tak dużo zabawy, nas dziewczyny są tak prawda?

Należy więc wyjaśnić, jak zacząłem pisać i dlaczego noszę dalej, dlaczego nie będę się zatrzymać i tak dalej. Dobrze jej jedyne co mogę zrobić teraz, teraz, że mój stan zdrowia jest, gdzie to jest. Byłam: - operator komputera, osoba oceniająca marca, operator call center, o temp osoba pokój druku w kancelarii iw ratuszu, ESOL English Teacher, pracownik hotelu, w którym zrobiłem 10 różnych zadań, walet Wszystkie transakcje na CPNEC Birmingham. To są niektóre z moich zadań dziennie przez całe życie, jak również jest bezrobotny i spędzeniu 40 godzin w tygodniu na komputerze śledzenia pracy na budowach. I byłem zapalonym BBC Radio 4 słuchaczem, 20 lat pracy, a następnie przez 30 lat pisania. Następnie kilka lat bólu, wszelkiego rodzaju wszystko było moje życie.

Ale najlepszą rzeczą jest bycie tata córki i naszą kotkę Totoro. Ilu 1000 dni dostaję lewo z nich nie jest do mnie jego do Boga, myślisz, że jesteś niezniszczalny, dopóki masz dur op, a następnie kolejna choroba lub dwa przyjdzie. Więc trzeba korzystać z każdego dnia i mam nadzieję, wszystkie te historie napiszesz zostanie odczytany przez swoje dziewczyny, kiedy odeszły. Zostawiłam 1.000.000 słowa dla nich mam nadzieję, że cieszyć się nimi, jeśli się czas, aby je czytać teraz, że studia będą dominować swoje życie przez następnych 10 lat. Pismo, moje pisanie było moje dzieci, aż prawdziwe niemowlęta przyjechał. 1000 sztuk piśmie, aby udowodnić sobie, że mam mózg i tworzyć i dzielić się śmiech.

Świętuj każdego dnia, jak jeśli jego ostatnia jest to, co mówią, mam nadzieję, że wszyscy korzystają moje słowa, aż pewnego dnia zatrzyma się nagle. Mam nadzieję jednak, że mogę zostawić śmiejesz. Więc moje ostatnie słowo jest FART.























No comments:

HONG KONG pay me

HONG KONG pay me I see you reading avidly so buy a book on Amazon that way you can pay me a few pennies https://www.amazon.co.uk/stores/Mich...