Saturday 18 March 2017

Ojciec Pio i ja © Przez Michael Casey its 3.30am my arthritis pain woke me up

Ojciec Pio i ja ©
Przez
Michael Casey
Jest to sprzeczność sama w sobie od razu, jak mogę autorskich świętego. Zupełnie nowa święta na to. Po raz pierwszy usłyszałem o nim przez jakiś Religijnej czytania zrobiłem. Czuję wstyd się przyznać, ale jestem praktykującym katolikiem, to nie ma żadnego modne wiary, ale jego minę więc przyznać. Natychmiast uprzedzenie zaczyna, ale gdybym był Żydem, czy muzułmaninem, to byłoby to samo. Wydaje mi się, że moi katoliccy smaki dały mi szersze spojrzenie na życie, ponieważ ma swoje eklektyczne gusta i ramię w ramię z wielu różnych ludzi. Ale chcę mówić o Ojcu Pio. Miałem kryzys i czytał o nim w tym czasie, więc powiedziałem, moje modlitwy do niego i dalszą drogę została ujawniona. Chociaż Ojciec Pio zawsze mówi iść wyżej, jest on po prostu odskocznią na drodze do lepszego miejsca.
Co to jest tak trudno zrozumieć o Pio jest, jak cierpiał. Miał zawiesia i strzały Do diabła z kryminałem. Skazany przez swoich przełożonych, wykonany być cicho przez dziesięć lat i tak dalej. Science fiction czy raczej bawi uczy nas o podróżach w czasie, ale z Pio to naprawdę się stało, chciał dzielić się w agonii Chrystusa tak, pomyślał, co będzie, jeśli on też może mieć i cierpiał rany w tym dniu ukrzyżowanie. Tak stało się, że cierpiał za 50years. Miał poniżenia badań lekarskich i bycia lepszym, tylko żeby być chory psychiczne, ale jego praca i życie udowodnił swoją świętość. Więc to prawie 1990 i słyszę o nim i przeczytać kilka książek, trudno jest zrozumieć wartość cierpienia w dobie szybkich przeciwbólowych fix i pozwala mieć dylemat, co poprawka może być, seks, narkotyki i rock and rolki czy cokolwiek innego. Jej jak nagle studia ponownie po latach leżenia odłogiem, krzywa uczenia się jest ogromna. Tak samo jest z Ojcem Pio, idea życia jest ogromny, ale równie ważna jest zdolność do miłości i pomocy.
Moja ulubiona historia jest jak Ojciec Pio wyjaśnia, że ​​weselu w Cenie stało, ponieważ Jezus nie mógł odmówić matce. Bardzo włoskiego lub hiszpańskiego i irlandzkiego i tak dalej, ale każdy z nas może odmówić nasze matki? Więc pomyślałem o tym, co Ojciec Pio powiedział, a jego motto Pray Nadziei Do not Worry stał się moim własnym. Carpe Diem jest kolejnym dobrym mottem ale być może to zostać wykorzystane przez każdą hedonista, lub innego rodzaju egoistycznego person.Padre Pio przypomina nam modlić się i modlić, że nie jest marnowana, jego perfum, które nigdy nie jest zmarnowany to wyrażenie lubię. Moja matka zawsze mawiała, że ​​jeśli nie można spać trzeba powiedzieć, różaniec, i miała rację. Choć w dzisiejszym świecie godzinę w Internecie lub z MTV może załatwić sprawę. Więc dlaczego nabożeństwo do Ojca Pio, będę do sedna. Moja matka zmarła nagle, ale spokojnie we śnie, mój brat próbował RKO, ale jej nie było. Wyobraźmy sobie angusih 6 wśród swoich dzieci i męża prawie 50 lat.
Wszyscy z wyjątkiem mnie, moja mama powiedziała, łez, kiedy iść, więc nigdy nie płakał, miałem dziwne jeden out.I wiem jak modlitewny była, więc nie miałem potrzeby łez. Osiem gołe tygodnie później mój brat, ten sam brat usłyszał nasz tata wypaść z łóżka, więc pobiegł do swojej sypialni. Mój brat był z widokiem na dokładnie taką samą sytuację, próbował CPR, karetka nazwano, zastrzyk dano prosto do serca. W weekendy jest lekarz w karetce, więc Luck, jeśli to słowo było u nas. Następnego dnia 4 moich braci i sióstr przyszedł powiedzieć mi wiadomość.
Kiedy moja siostra przyszła około 8 tygodni wcześniej wiedziałem, że ktoś umarł, ale zakłada się, że to mój tata, on umrze pierwszy wszyscy myśleliśmy. Więc teraz 8 tygodni później, że to jego kolej, by umrzeć. W tata szpital otrzymał 1 tydzień żyć, płakałem jak dziecko, gorsze od dziecka, ale ja go kocham, więc powiedziałem, że powinien iść do matki i nie powiesić na razie nie chcą. Następnego dnia byłem w domu mojej siostry płacze, wybraliśmy hymny na jego funeral.Yet ojciec przeżył, 19 pacjentów na oddziale serca, 18 zmarł mój tata przeżył. Ojciec Pio był beseiged przez moich modlitwach, umieścić zdjęcie Ojca Pio pod poduszką. Tata stracił rozum, był w Dudley Rd przez 3 miesiące, 12 tygodni, ponad połowa z nich wszystkich tubed górę. Jego życie wisi na włosku. Jednocześnie gdzieś na Florydzie inny człowiek był w zgonów drzwi, był zupełnie obcy dla mnie, ja nawet nie wiem jak się nazywa, to bym nigdy go nie spotkałem, był dać 24hours żyć, Chińczyk z Szanghaju zgonów był w drzwiach. Chińczyk przeżył.
pamięć mojego taty był całkowicie wymazane, że nie wie, kim jestem, jestem twój syn został przyjęty z, jestem żonaty. I był ulubionym synem, nawet nie znają mnie. Ale wciąż modliliśmy się, że to uczucie w twoich wnętrzności, podobnie jak wtedy, gdy jesteś prawie zabity podczas drogi krzyżowej, jego w twoich wnętrzności iw twoim sercu, Jezus uratować mojego tatę Jezus zapisać mój tata, Ojciec Pio pomocy !!! To idzie wokół głowy niczym karuzela obejść lub kaleidascope. Wreszcie tata obudził.
Powiedział, że on może pamiętać słuchu lekarz powie kole go do końca sali, bo byłby martwy wkrótce. W tym momencie mój tata się obudził, a lekarz upuścił filiżankę herbaty w szoku. No nie jest instanteous cud, ale jak Dr Singh powiedział, gdyby był 30 lat młodszy musiałby przeszczepu serca, ponieważ serce taty było śmieci. Teraz, kiedy powiedziałem mojemu bratu, że tata czyta gazetę był wstrząśnięty. Jego pamięć wróciła. Wiedział, kim jesteśmy cały dzień were.Every przez trzy miesiące szedłem korytarzem w Dudley Rd, najdłuższy korytarzu szpitalnym w Europie, 1 kilometr długości.
Wreszcie wyszedł ze szpitala, moja siostra znalazła dobry dom dla niego żyć, był zbyt słaby, by żyć w domu rodzinnym. Przez 3 lata tata przeżył, jak Godfather ze wszystkimi jego dzieci dokonywania stałych wizyt. Wreszcie poznałem moją przyszłą żonę. To był jej wuj, który miraclously przetrwały w tym samym czasie, co mój ojciec. To był jej wuj zachęcił nas w miłości. Z Szanghaju do Birmingham.These wielkich ludzi, jej wuj i ojciec nigdy nie spotkałem, ale wiem, że Ojciec Pio musiał pomógł obu z nich. Dalsze modlitwa było potrzebne, aby doprowadzić mnie i moją żonę permanenetly razem. Chiński cud.
Teraz jesteśmy wed mamy 2year stare i proszę Boga zdrowe drugie dziecko na jesieni. Nieprawdopodobieństwo naszego spotkania, a także fakt, że obaj musieli żyć dla nas być żonaty i mieć rodzinę, to może być przypadek, dla niektórych, ale wiem, że to cud, kiedy widzę jeden. Cud to coś, co sprawia, że czujesz się pokorny, to sprawia, że wiemy, że Bóg szepnął swoją nazwę. Kiedy patrzę na moją żonę, czuję skromny. Widząc naszą córką śmiać i grać również sprawia mi pokornym podobnie jak nasze nowe dziecko. Następnie można spojrzeć wstecz i wiedzieć, że modlitwa jest jak perfumy, które nigdy nie może się zmarnować, twoje życie doprowadził cię do miejsca, gdzie teraz jesteś, tak czasami smutnych i strasznych, ale pokory w obliczu Boga oznacza coś, nie tylko dla mnie, ale dla wszystkich wierzących.
Kiedyś stał przy lodówce i powiedział do Ojca Pio, poddaję się, to przejmie, wszystko czego chcę to być w związku małżeńskim, a może mieć rodzinę i zrobić coś pożytecznego ze swoim życiem. To było tuż przed moje oczy otworzyły się z żoną. I mawiał, że mam 2 z 3 moich życzeń. Być może mój obecny zawód to mój 3 życzenia, albo bardziej wybitne cud czeka na skrzydłach, ale Ojciec Pio powiedział, zawsze poprosić o dużych Grace.Perhaps musimy być na tyle pokorni, by na to zasługują, bo wierzę, że będzie fakt, że naprawdę wspaniali ludzie pokorni, bo wiedzą, jak mało oni naprawdę wiedzą


 

No comments:

A Korean in BIRMINGHAM travelling. something to read for you books of mine in Korean

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...