Tuesday 14 March 2017

Pozerstwa i stwarzających i Manipulując swoje wydatki © Michael Casey

Pozerstwa i stwarzających i Manipulując swoje wydatki ©
Michael Casey
Właśnie oglądając Naciśnij Podgląd na niebo, Maguire i Pierce zawsze mnie rozśmieszyć, stempel i Judy recenzentów prasowych. Myślałem, że z powodu dzisiejszych wydarzeń po prostu musiałem dać z siebie dwa grosza warte. Byłem zdziwiony, że ludzie myśleli, że Sturgeon otrzymał pochwałę za jej zasadzki Politycznej, myślałem, że to oczywista rzecz.
Byłem poważnie uzależniony od nowości przez 50 lat, od kiedy był dzieckiem oglądania Sir Robin Day w telewizji. Tak jak myślałem o tym, co nazywamy dziś sztuka powiedziałem sobie, że zawsze postawy i ułożenia, a potem bawić swoje wydatki, więc właśnie tam dzisiejsza nazwa pochodzi.
Pamiętam Chas Baird powiedzieć "decentralizacja czy rewolucja" w klubie Folk 40 lat temu. Mogę też pamiętam, jak wyłączenie PA gdy Piper wszedł do gry, to na pewno zdaje wosku z uszu, i tak było zbyt wielkie. Patrzyliśmy Andrew Rieux w telewizji dzisiaj tak dobrze, to nie była dziewczyna w strój wieczorowy grać rur. To nie był Nicola Sturgeon, ale efekt był taki sam, głośno i dramatyczna i tak silnej woli.
Podziwiam jej silne ludzi woli, ale rzeczywistość musi kliknąć zbyt. Jeśli cena ropy został przecięty na pół, gdzie pieniądze będą pochodzić od krowy, jeżeli mleko, Anglia i reszta Wielkiej Brytanii nie płaci, ten Nicola czy ktokolwiek to jest.
Bez wątpienia wiele Szkoci będą mnie nienawidzić, tak jak Trump gdybym poprosić go, aby udowodnić, kto niech psa, albo kto był dotykając go, którą bez wątpienia zamach na mnie, ale nie z klubu golfowego. Chociaż jest ½ Szkotów sam, a to jest złe, aby zniszczyć jego pól golfowych rzeźbiąc je jako protest.
Jeden rysunek, który bardzo mnie zasmuciła było ostatnie wybory myślę, że w Kalifornii i zgadnijcie co tylko 11% chciało się głosować tak tylko 11%. Więc jeśli nie może być jedno, aby wyjść i głosowania to naprawdę nie dostać się do rządu zasługujesz. Więc wyjść i głosowania.
Lokali wyborczych powinny być łatwo dostępne, a nie jak polowanie Easter Egg, podążać ścieżką, aż to się skończy, a następnie wirują, aż gdy pojawi się w głowie i to jest na lewo od puli chorych, gdzie inni wyborcy pukes ze względu na wszystkie zawroty głowy. Messing z granicami i utrudniając dla ludzi, aby dostać się do głosowania, ponieważ lokalach wyborczych bliskich przez 3 godziny na sjestę, a następnie zakończyć wcześniej, tak, że sprzątaczki może oczyścić gotowy do nagich aerobik w godzinach porannych nie jest żadnym usprawiedliwieniem. Demokracja powinna być postrzegana być zrobione, a nie ukrywania błędów strony przeciwnej, w przeciwnym razie publicznego, my, ludzie są mooned się przez placówkę.
Tak Polityka jest bardzo zabawne i niewiarygodne, zwłaszcza USA polityka jeśli oglądać je na przestrzeni powietrznej, Fox, CNN czy BBC. Choć jako bezstronny obserwator myślę, że to smutne, że albańscy politycy zostali wykluczeni z kampanii wyborczej w całej UE, co może zachęcać kłopoty wśród ulicy czyszczenia szeroka pracowników w UE. Albo moje mieszane metafory są zbyt mieszać się do zrozumienia. Wtedy ja i Sturgeon mylić cały Naciśnij wieczorem.
W końcu musimy Uczciwość w polityce, robić rzeczy, aby pomóc ludziom i powinno być na tyle uczciwi, by powiedzieć, że to źle, i możemy zacząć wszystko od początku, a nie przywiązanie do pokładu Titanica. Tak bardzo naiwne, ale może powinniśmy pamiętać, co Chrystus powiedział: "Oddajcie, co jest cesarskie cesarzowi, a co boskie Bogu". Ale trzeba też pamiętać, co stało się z Cezarem na Idy marca, czyli jutro.

















 

No comments:

Spend 8 million of my TAX money on the needy

Government offers free portraits of King Charles to churches, universities and hospitals as part of £8m scheme Churches, universities and ho...