Wednesday 29 March 2017

Co pisze do mnie © Michael Casey

Co pisze do mnie ©
Michael Casey
 
Cóż, czytałem codziennie codziennie trzy lub cztery razy w tygodniu, a teraz codziennie, prawie nieomal. Zajęło mi to rok, aby dowiedzieć się jak prawidłowo napisać, jeśli chcesz, w 1987 roku. Kiedy skończyłem pisać moją powieść z chwytliwym tytułem The Butcher The Baker i Undertaker, wiedziałem, że go złamałem. Potem napisałem grę o nazwie Shoplife, która była komedią o sklepie, zamkniętym sklepie, który został dopuszczony do produkcji przez profesjonalny teatr, w maju 1989 roku. Więc niezależnie od negatywnych słów mogę się dostać od nikogo o moim piśmie wiem, że "Dobrze, jeśli pozwolę sobie na dźwięk jak Amerykanin.
Więc pytanie brzmi, co właściwie znaczy mi pisanie? Cóż, to coś, co mogę zrobić, sprzyja moim intelektom, a ja nie staram się być pretensjonalny, pretensjonalność jest najgorszą rzeczą na świecie, jeśli chodzi o mnie. Pisząc, pokazuję się w najlepszym wydaniu, nie mogę biegać szybko, jak Hussain Bolt, ani być tak uroczy jak George Clooney, jestem jego 238 funtów. Mimo że moje zdrowie spływa przez ostatnie cztery lata, jestem pisarzem i nadal mogę pisać, więc jest dowodem, że wciąż jestem mężczyzną, słabym, bezużytecznym mężczyzną, który może powiedzieć, ale czy mogą pisać jak ja?
Co więcej, mogę opowiadać historię, chciałbym powiedzieć, że jestem opowiadanem, robię komiksy z słów. Jak mówiłem do Lilley w Coop na drugi dzień, kiedy miałem moje zdjęcie zrobione przez miłą Indian Lady, może moje pierwsze zdjęcie kiedykolwiek fanów. Powiedziałem Lilley, że jestem tylko drogowskazem i niech inni myślą o reszcie dla siebie. Nie chcę być graficznym, niech ludzie to wymyślą, metafora jest jeszcze bardziej zabawna.
Jak Jill kiedyś powiedziała, kiedy nie rozmawiała z Jackem, poprowadziłaś ludzi do ścieżki ogrodu. Mam nadzieję, że poprowadzę ich do śmiechu, a jak wszyscy wiemy, śmiech jest najlepszą medycyną. I tak jak wszyscy autorzy komedii widziałem lub doświadczałem mnóstwa smutnych rzeczy, więc naturalnym przebiegiem jest odwrotność. Pisanie pracuje dla mnie, bo nie wiem, o czym będę pisać do chwili, gdy zacznę te krótkie opowiadania, więc jestem tylko zdaniem, jeśli przed tobą czytelnicy.
W tej chwili Polska mnie przyjęła, załadowałam kilka tłumaczeń do mojej witryny, a hey presto 18 000 czytelników za kilka tygodni. Dlaczego nie wiem, eksperyment przeprowadzam na kilka dni, usuwając tłumaczenia i poprosz o kontakt z Faktem w języku polskim i zobacz, czy w polskim tłumaczeniu dostaję kolumnę. Prawdopodobnie nie zadziała, ale musisz spróbować nie?
Teraz możliwość powiedzieć opowieść jest zawód świata po seksie 2 nd najstarszy, ktoś zrobił coś i tam był ktoś, kto powiedział resztę plemienia kanibali temat. Opowiadacz mógł zostać kolacją po kolacji, w rzeczywistości mógł być jadł do rozlewu fasoli. Pisarze stają się bogami i rzucają się na nich kobiety, nie zdarzyło mi się, a może nawet po prostu pisarzy piosenek, czy pisarzy z podręczników samopomocy.
Aby stworzyć historię, masz nastrój psychiczny, ponieważ tworzysz coś z niczego, a pozostajesz z ciepłym blaskiem po zakończeniu i odczytaniu tego, co napisałeś. Zaczynamy historię i płynie prawie jak wylanie wody z dzbanka, jeśli poprosiłeś mnie o słowne opowiadanie bez siedzenia i zapisanie go na komputerze, może nie będę w stanie to zrobić.
Działanie wpisywania działa jako magiczny sposób przekształcania myśli i idei w coś więcej niż słowa na stronie. Tak, mogę opowiadać historię, jeśli spotkamy się w Aldi, a nawet Coopie, ale moja najlepsza praca polega na tym, że siedzę teraz w moim fotelu rozmawiając z Tobą teraz i umieszczając wszystkie słowa na stronie. Nie wiem, co zamierzam napisać dalej, to jest jak złamana układanka w moim umyśle i kiedy wpiszę, jak mówię do ciebie teraz słowa tworzą układanki w prawidłowej kolejności, obraz jest uformowany Poprawnie na stronie, jakby magicznie.
Niektórzy mówią, że to "prezent", a potem lekceważę mnie, ale moja podróż zaczęła się w wieku 8 lat i strach przed Gallagherem zaczął się intensywnie czytać, a następnie przez 20 lat stałego radio BBC 4, potem 30 lat pisania , Czy raczej okiem pisarza. Jestem bardzo uważny, lub staraj się być tak, kiedy dodajesz to wszystko na 50 lat. Więc jeśli teraz nie będę opowiadał opowieści, wtedy muszę być Duncem lub Osiołkiem. A dziewczyny nadal nie rzucają się na mnie, więc muszę być naprawdę śmieciarzem


 https://www.amazon.com/MichaelCasey/e/B00571G0YC 

2 books in POLISH   hello Fakt how about a column




 

No comments:

A Korean in BIRMINGHAM travelling. something to read for you books of mine in Korean

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...