Tuesday 28 March 2017

List Pitch List Żądanie © Michael Casey

  https://www.amazon.co.uk/TIumaczenia-polskie-Polish-Translations-Book-ebook/dp/B06XRTL5RN/ref=la_B00571G0YC_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1490707904&sr=1-1


https://www.amazon.co.uk/Wydanie-polskie-Michael-Polish-Translations-ebook/dp/B06XRMD99R/ref=la_B00571G0YC_1_2?s=books&ie=UTF8&qid=1490707904&sr=1-2

List Pitch List Żądanie ©
Michael Casey
 
Nie wiedziałem, co dziś pisać, i to było trochę dnia bólu z Arturem, który miał zapalenie stawów, itd. To musi być nudne, że wszyscy słyszę, jak wspomniałem o tym, mam nadzieję, że jeśli kiedykolwiek będę Bogate, nigdy, że będę miał mini saunę w moim domu lub będę mógł sobie pozwolić na Hilton na Malcie. Tak więc tak, zauważyłem, że tak często używam, ale to miłe słowo, a nie był to album z Peterem Gabrielem? Właśnie sprawdziłem, że to USA, nie SO. Słucham Jean Michel Jarre, kiedy rozmawiam z tobą.
Który prowadzi mnie do wniosku, list Pitch Letter Begging, pisałem wcześniej na osobę, jeśli on czyta to, on już sprawdza mnie lub jeden z jego Minions, nie, nie pisałem do postaci z kreskówki, ja Nie to głupie. Pytanie brzmi: jak piszesz List Pitch lub list z prośbą?
Drogi Nicola Bardzo kocham twoją krótką spódnicę i naprawdę ją nosisz, wszyscy chłopcy w Parlamencie muszą gwizdać na nogach. Te seksistowskie zwierzęta, powinny mieć usunięte dudy. Czy to zrobi wrażenie na jakiejkolwiek Nicola, którą znasz, czy natychmiast ją zobaczy?
Drogi Teresa, podobało mi się także śmietanowe ciasta, które kupiłeś nam, abyśmy się dzielili, szkoda, że ​​wasz zespół bezpieczeństwa siedział na pudełku, ale śmietanka tylko musiała być jedzona, niegrzeczna, ale ładna, jak napisał Salmond Rushdie, kiedy był tylko Skromny pisarz. Mam nadzieję, że podobało ci się haggis, na które musieliśmy się podążać. Czy każda Teresa, którą znasz, śmieje się jak pieczęć, jako że niegrzeczna mistrzyni została rzekomo powiedziana, jeśli otrzymała taką notatkę?
Rzecz o słowach jest taka, że ​​mają znaczenie i znaczenia, podwójne i potrójne znaczenia i dźwięki, i tak dalej i tak dalej. W piśmie skoku musisz pokazać lub udawać, że wiesz, do kogo piszesz. Musisz wyjaśnić w szczegółach arkusza rozproszonego, ile pieniędzy ma twój pomysł na ich grubą warstwę w średnim wieku. Chociaż, jeśli piszesz o nowej technice siłowni, musisz udowodnić, co za ciasna dupa stworzysz.
Dostaje równowagę między płaczem a agresją. Daj mi pieniądze draniu i zrobię nawet bogatszy niż ty, i można przejść do swojej żony 7 th, ten z wielkimi aktywów chcesz dostać w swoje ręce. I tak dalej, co mówisz i co nie mówisz. Powinieneś być skromny albo być jak Donald Trump, ok, że byłam za daleko. Czy powinieneś być sprzedawcą, nauczycielem lub księdzem?
Czy powiedziałbyś lub zrobiłbyś coś, żeby dostać tę dziewczynę lub chłopca w łóżku z tobą? Proszę, proszę, to ja mogę zaoferować. To samo dotyczy inwestycji biznesowych, co robisz i co należy zrobić. Wszyscy widzieliśmy Uczeń, osobiście wyłączyłem się, ale drobiazgowe momenty, które widziałem, sprawiły, że chcę się skarżyć, podobnie jak wannabe. Chociaż dzisiaj śmiałem się, gdy przeczytałem w prasie, że jedno reality show zostało odwołane przez wiele miesięcy, ale przez kilka miesięcy na wyspie pustynnej nie było wiadomo.
Zasadniczo każdy z nas może zaoferować to samo, po prostu bądź sobą, to mnie brodawki i wszystko, to jest moja oferta i to jest moja osobowość, co widzisz jest tym, co dostajesz. Który jest ja do T, ale nie tee golfowe, ponieważ Donald nigdy mnie nie zaprosi do gry w golfa, chociaż znam farmaceutę, który oddał Donalda naprawdę dobrą grę w golfa.
Więc wyjaśnij swój pomysł i masz nadzieję, że Inwestor Aniołów inwestuje w to, a córki mogą otrzymać dziedzictwo inne niż twoja duża kolekcja wyblakłych niebieskich jerseyów, które czynią wielkie szmaty do polerowania fortepianu, gdy je wyciąć. A jeśli to zrobisz lub dostanę moją szansę i zarobisz trochę pieniędzy, na co ją wydasz. Dom, a jeśli tak Naprawdę udany dom dla każdej z Twoich córek.
W końcu potrzebujesz pomocy Bożej i Dwóch Policjantów, to, co przysiągła moja matka, a sąsiad z sąsiedztwa stał się policjantem, sierżant Dixon był jego imieniem, tym samym, co tv show. I naprawdę mieszkał w hodowli pieszego psa. Nie, nie muszę robić tego wszystkiego. Mam tylko Total Recall na ciekawostkę, a ja zapomniałem własne imię, ale napisane na środku mojej wyblakłych niebieskich frontów Y, Saint Michael.
  





No comments:

A Korean in BIRMINGHAM travelling. something to read for you books of mine in Korean

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...