Monday 13 March 2017

Porównanie, porównując, porównując © mICHAEL cASEY read slowly

Porównanie, porównując, porównując ©
Michael Casey
Właśnie zaglądając do stron własności na www.rightmove.co.uk w próżnej nadziei znalezienia czegoś, będę miał więcej szczęścia na planszy Monopoly, w rzeczywistości zawsze wygrać. Kupiłem monopol zestaw dla dziewczynek, kiedy mój brat widział zajęło mu powrót lata, dekady może 40 do 50 lat temu, kiedy graliśmy ostatni. Tak wiem, że tylko patrzeć 28, ale jestem o wiele starszy, stop sniggering na plecach albo wyślę cię do łacińskiej klasie i sprawdzić, czy można przetrwać ablatiwu absolutna. Wiedziałem, że cię uciszyć, Rodzinne sekrety gwiazd Lech Wałęsa albo ktoś?
Gdzie ja wcześniej rewolucyjna przerwał mi, tak mówił o Porównując, to rewolucyjna za pozostałe 6 braci były o wiele ładniejszy od niego w moim angielskiej klasy, a jego 4 siostry były o wiele ładniejszy też. Przerywając mi w połowie historii, gdybym mu przerwał, gdy grał w szachy, a gdybym ukradł jego królową, to byłby zirytowany.
Mam uspokoił się teraz, miałem kolejną filiżankę herbaty i pogłaskała mojego kota Totoro, ale nie powinniśmy porównywać braci powinienem? Powiem tylko Don Camillo, że ta rewolucyjna zasługuje na dodatkową pokutę, takich jak sprzątanie wszystkie świeczniki. Karol Wojtyła nigdy nie miał ten problem prawda?
Więc teraz, że mam swoje uwagi, miałem zamiar mówić o Porównując tak jeden brat może być złe jabłko, ale gdy on jedzie do Anglii, będzie on otworzyć sklep i zbić fortunę, bo miał stać się budowniczym i następnie mają własną firmę, a następnie zrobić dwa losy. Następnie ksiądz Don Camillo zaśpiewa jego chwałę jako Tomas wysyła pieniądze dla całej rodziny i naprawić dach kościoła.
Więc Tomas nagle staje się najlepszym bratem, a druga sześć nazywane są leniwi, ponieważ są one porównywane do multimilionera Tomas. Fakt, że wszystkie sześć ma własne firmy zostaną zapomniane, a fakt, że jego 4 siostry ożenił milionerów, nie byli milionerami na początek, ale kiedy polska dziewczyna kucyki cię potem trzeba ciężko pracować. Czy jestem w błędzie, jestem po prostu pisarz tłuszczu z Birmingham po wszystkim.
Błędem jest porównanie rodzeństwa w tym zakresie. Poszedłem do tego samego liceum co 2 moich braci, łacińskiego nauczyciela lub Małego Cezara jak go nazywano zauważył, że było inaczej do nich. Byłem bardziej obfite i bardzo silny i niebezpieczny na boisku rugby. Moi bracia udał się do Oxfordu i Cambridge, ja nie. Jestem awaria rodziny, ponieważ wszystkie Robiłem to napisać 1,024,800 słowa tak daleko, ale kto liczy? Czy Don Camillo mnie oczyścić świeczniki?
Karol Wojtyła, a Ojciec Pio o filiżankę herbaty w Niebie oni myślą, że jestem zagubioną owcę, nawet nie mogą mi pomóc? A czy wiesz, że rzeczywiście spotkał się na tej ziemi? Albo mówią teraz mamy mu pomóc, bo wszyscy będą myśleć, że jest polskim Żart, a ktoś w Krakowie, niektóre profesor filozofii będzie musiał to wyjaśnić. Ten pisarz tłuszczu z Birmingham nie może.
Kiedy jesteś w supermarkecie porównywać rzeczy też jest ten chleb tańszy niż ten chleb jest wielka paczka mrożonych kiełbasy zawsze najlepsza wartość lub są 3 mniejsze worki lepiej? W Islandii w tym tygodniu, to na 3 mniejsze torby i dostać 4 więcej kiełbasy też. Lubię sposób sporadyczny Richmond kiełbasą i tak nie mieszkają w Aldi. Kiedy jesteś na zakupy żywności matematyki zrobiłeś lub czego nie zrobił w szkole dochodzi do głosu. I został pobity pod pamiętając moje razy tabel, więc mogę pracować rzeczy szybko. Jestem więc szybkie i zaprawione shopper.
Przeniesienie z powrotem do domów, podczas przewijania strony wiesz, czego szukasz, najmniejsza sypialnia musi być w stanie dopasować się podwójne łóżko, więc jeśli nie może on wówczas, że dom może pozostać na planszy Monopoly. Następnie spojrzeć na obszarze, może twoje dziewczyny chodzić do szkoły. Czy obszar bezpieczny dla księżniczek kiedy wraca do domu późno w ciemności, albo ty i twój pies ma stanąć w ciemnej i zimnej czeka na nich.
Choć jeśli stoję gdzieś w ciemnych ludzi przez jezdnię mnie unikać, myślę, że trzeba zimnica więcej kodu Armarni na mnie, to gdybym miał jakiś. Musisz upewnić się, że nie jesteś obok miejscowy zabrać, jeden dom przyjrzeliśmy był odpowiedniej wielkości, ale nie chcesz, aby zapach wynos cały dzień każdego dnia, tak, to miłe, ale nie 24/7.
Rozmiar ma znaczenie, ale lokalizacja przebija wielkość. Możesz mieć piękny dom, ale tuż za rogiem są zablokować garaże, straszne z nich. Można mieć dom, który jest wszystko zrobione w górę, ale wciąż czuje się źle, jak ten możemy oglądać w sobotę. Porównując to ciężko coś zrobić, w końcu mówisz daję się, a następnie przejąć Boga lub jeden ze świętych z którymi rozmawiasz odpowiedzi.
Właśnie sprawdzone w Internecie dla świętego dla domu kupna / sprzedaży i święty Józef jest wymieniona. Katolicy przysięgają tego świętego i tego świętego w zależności, który z nich wpadł na towary. W Internecie 2 sekundy temu powiedział, należy zakopać posąg świętego Józefa, aby pomóc w przeprowadzce. Chociaż w niektórych miejscach można znaleźć ciał pogrzebanych pod patio, więc chciałbym zapomnieć o tym pomyśle.
Myślę, że to trochę ekstremalne, proboszcz kupić butelkę whisky Johnnie Walker i poprosić go, aby się modlić, dopóki nie zakończy butelkę. Następnie powinieneś mieć nowy dom, choć jeśli ksiądz jest piwosz będzie albo być rozczarowany lub mają rekordową szybkiej sprzedaży.
W sumie porównanie jest dobre, ponieważ pomaga nam zdecydować, co chcemy, bochenek chleba, samochód, męża, a nawet dom. W końcu to tylko szczęście i modlitwy, która decyduje nasze życie. Wolna wola kontra wyświęcony niektórzy mogą powiedzieć, że głosować wolnej woli, jest to ostateczny gra planszowa dla Boga, Monopoly jest zakazany w Niebie, nie ma zbyt wiele mieszkań już tam.
Choć jeśli polski święty chce wysłać mi dwór w moim przedziale cenowym to będę bardzo szczęśliwy. Jak Michael Casey tłuszcz Birmingham pisarzem skończyć się sukcesem? O, on jest ulubionym żartem polskiego świętego, oh Carol, czy też jest to tylko piosenka?






No comments:

A Korean in BIRMINGHAM travelling. something to read for you books of mine in Korean

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...