Monday 20 March 2017

Umieszczenie lub mordercy konwersji © Michael Casey POLISH TRANSLATION

Umieszczenie lub mordercy konwersji ©
Michael Casey
Mówią, że muzyka łagodzi dzikusową bestię i to prawda, widzieliśmy Andy'ego Williams w telewizji, a teraz Andre Rieu ich koncert w Dublinie. Dzisiaj był dzień bólu i kilka e-maili i rozmowy telefoniczne, które możemy zrobić bez. W ten sposób wyprowadza we mnie Savage Beast, nie jestem Disneyem, kiedy mam taki dzień. Jednak tego wieczoru, gdy ból rozproszony, dałem mi pomysł, aby z tobą porozmawiać.
Moja córka wygrała nagrodę za osiągnięcie miliona słów czytania w szkole, myślę, że prawdopodobnie jest to prawdopodobnie podwójne, że przynajmniej sądząc z przekrętających bibliotek, które otrzymaliśmy, a wszystkie e-książki otrzymuję ją z Amazonii, jutro więcej książek, książek fizycznych przyjechać. Nie są to książki, które kiedykolwiek przeczytałem, okropne jest słowo, które bym im opisał, Amazon musi mieć dziwną opinię o moich czytaniach. Mam pisarz, który przeszedł moje milion słów, a ja jeszcze nie otrzymałem żadnej nagrody.
To nagrody, które otrzymasz od e-maili, ładunków i mnóstwa nagród. Jak wiesz, codziennie chodzę na ćwiczenia i idę do Aldi, który jest lokalnym dużym sklepem, a wszyscy inni też tego wiedzą. Teraz otrzymuję e-maile z 10 innych dużych sklepów, które twierdzą, że wygrałem nagrody. Ponieważ wiadomo, że wszystkie e-maile są READ, dostawca poczty elektronicznej mówi, że nie, ale robią to. Skanują wszystko pod kątem słów kluczowych, a następnie zbierają informacje w celu wysyłania śmieci, śmieci.
Więc każdego dnia usuwam nieprzeczytane wszystkie te śmieciowe e-maile oferujące mi kupony i tym podobne. Dostaję też oferty firm z USA, czy nie wiedzą, że jestem w Birmingham, w Anglii, a nie w innym miejscu na Południowym Południu. Więc żartobliwie wysyłają i ja jestem szczęśliwy. Tak, bardzo chciałbym, aby system domowego bezpieczeństwa, który wyrzucał wszelkie włamywacze, niech smaży się na wyciągnięcie ręki, po prostu odpowiedz na 555 911911911 i inne takie kuszące oferty.
Piszę o bólu od czasu do czasu, dobrze dziś jest to dzień bólu, więc dostaję oferty medyczne dla lekarzy w Stanach Zjednoczonych lub Kanadzie. Za 110 funtów lub 130 dolarów rocznie może uda mi się zdobyć wszystkie recepty na nasze NHS. Myślę, że pudełko z plastrami kosztuje tyle w Stanach Zjednoczonych. Kiedy Stany Zjednoczone potrafią to zgodzić, dogonili nas z nami, więc mogę prosić pana Trumpa, żeby dorastał i przestał mówić o tweetingu i zrobił coś na temat kosztów lekarstw w swoim własnym hrabstwie.
Aby pozbyć się e-maili, po prostu usuń je nieotwarte i / lub zgłoś je jako oszustwa typu phishing, ale mają tryliony adresy e-mail, które mają się ukryć, tak dobrze, jak to jest naprawdę przydatne? Kusząca jako pisarka jest tak kusząca, aby odpowiedzieć na pytanie: "Jestem wdową, w odległym kraju, dobrym wierzącym, który chce razem ze mną dzielić 10.000.000 dolarów". Być może powinienem wyciąć zdjęcie diabła i wrócić To do wszystkich tych fałszerzy, a może zdjęcie mojego nagiego tyłu. Prawdziwy backside może być najlepszym pomysłem, ale wkrótce będzie w internecie, Kim K nie ma nic na mnie, choć może być brzytwa, zanim naprawdę skorzystałem z tego pomysłu na zdjęcia.
Rozmowy telefoniczne z daleka, skąd leżą, że pochodzą z firmy ubezpieczeniowej, tylko opóźnienie na satelicie, gdy są 6 stref czasowych, a ich znajomość języka angielskiego jest ograniczona i bardzo mocno akcentowana, a ja nie Oznacza akcent Brummie. Cóż, tego rodzaju ludzie zasługują na to, co dostają, a ja daję im obu beczkach moich słownych strzelb.
Niestety nie mam żadnego akcentu musiałem mówić wyraźnie na mój Shanghai żona i ja spędziliśmy zbyt wiele czasu słuchania radia mowy, można słuchać w www.michaelgcasey.typepad.com prostu zachować na przewijanie w dół aż znajdziesz audio, 2 godziny. W każdym razie daję złych rozmów telefonicznych wszystko, na co zasługują, zaczynam płakać i mówię, że jestem chory i że przybędą na mój pogrzeb w przyszłym tygodniu. Tak bardzo blisko kości i rzeczywistości, ale najlepszy humor jest zawsze oparty na fakcie, lub ugruntowanej prawdą, zginać prawdę i masz kłamstwo, teraz to nie przypomina kogoś?
Możesz też robić hałas zwierząt gospodarskich i udawać, że jesteś DEAF, tak DEAF i ciągle mówisz, czy możesz to powtórzyć, przepraszam, że możesz poczekać, muszę iść pee, co w każdym razie jest niedaleko prawdy. I dlaczego draniu drżą zawsze, kiedy siedzisz w toalecie, więc spieszysz się i spuszczasz spodnie lub schodząc po schodach brązowymi palcami. Więc widać, że ci fałszywi rozmówcy dostali wszystko, na co zasługują.
Czasami to wikariusz lub kapłan dzwonią do mnie i biorę udział w moim najlepszym spektaklu, a on pyta, które hymny, które chcę na mój pogrzeb, kiedy szlochasz telefonem, więc przełączam się na szkocki lub irlandzki akcent i udawaj, że to zły numer. Ale to fałszywy błąd dzwoniącego, więc winię ich, gdy dostanę nowy telefon, który wysyła magnetyczny puls, który chciwie ich komputery czyszczą, otrzymają tylko desery. Miałem ten e-mail z computerrevengaphonecaller.org.com.uk.ru.usa.ortib, który powiedział, jeśli kliknąłem i wpiszesz wszystkie moje dane bankowe, a następnie automatycznie mogłem uprzątnąć czas marnując rozmówców. To był jedyny e-mail, który był dla mnie użyteczny, czy po prostu zostałem strzeżony?





 

No comments:

A Korean in BIRMINGHAM travelling. something to read for you books of mine in Korean

Humour Writing by the fat silver haired writer in shades from Birmingham England read in 162 countries so far https://www.amazon.co.uk/Micha...