Tuesday 7 March 2017

Dźwięki wokół nas © Michael Casey another Translation for the Polish fan base, you could do this yourselves in 10 seconds

Dźwięki wokół nas ©
Michael Casey
Istnieje wiele dźwięki wokół nas, nawet w najcichszych dni lub najciemniejszych nocy, nawet nie przestać ich słuchać. Nie wiedziałem, co mam zamiar napisać o minutę temu potem spojrzał na zegar mojego cichego i usłyszał tykanie zegara drugiej, patrząc na niego. To było jak aktu zegara brzuchomówca. Tak Roachford śpiewa w tle, on nie brzmi jak Prince? Więc gdy Roachford śpiewa Porozmawiam z wami wszystkimi.
Dobrze jest poza odrobiną opon samochodowych w działaniu deszczu jako perkusję do śpiewu Roachford, a nie sądzisz Roachford brzmi jak francuskie sery i miałem trochę Camembert wcześniej. Jest szum z naszej lodówki pochodzące z kuchni za mną, a hałas z staromodnym taśmy światła.
Wcześniej mieliśmy dwa bardzo posh angielskie głosy â egzaminy GCSE angielskiego. Moja córka Boga Matka miała odkrytą z nią czas, Nancy zrobiła angielskiego w Oxfordzie, i jest w Chicago robi jej Masters, Nancy ma doskonały angielski akcent i oczywiście ona jest chiński, i przybył do Anglii w wieku 7 w stanie mówić ani słowa. Jeśli nazwa i nazwa drop drop tylko najlepsze, co najlepsze, więc wybacz mi. Wiem, że nikt nigdy name spadnie mi, wiem Michael Casey nigdy nie będzie można powiedzieć. Przenieś się tak, że tłuszcz stare git jest bardziej prawdopodobne, aby być wysłuchanym.
Jak poruszać się w fotelu słyszę moje kości kliknij, dziś zamienił się w dniu bólu, po tym, jak był w aptece zbierania moje leki, widzę ironii i to czyni mnie uśmiech. Jak ja się uśmiecham lubię dźwięk klawiatury, to deska klucz wyspa, znaki i tak dalej są dobrze rozmieszczone i lepiej dla szybkiego pisania, dźwięk i dotyk klawiaturze jest ładne i bardzo zmysłowe.
Tak dotyk kobiety jest ładniejszy, ale jeśli spędzasz tyle czasu, ile mogę zrobić z komputerem to wspaniale mieć dobrą klawiaturę. I tak wiem, że są uśmiechnięci i mówiąc: dlaczego nie ma litery alfabetu na ciele kobiety, lub swoich chłopaków itp Wystarczy, że jeden za pośrednictwem sami, gdy jesteś w łóżku z ukochanym.
Patrzę na zegarek i myślę, że nadszedł czas na drinka, więc wybacz mi, gdy mam trochę Aldi rozcieńczonej czarnej porzeczki i jabłka. Dobrze pan napić podczas czekali na mnie wrócić? Teraz, gdy mówię brzmi każdy dźwięk wydaje się być powiększony, zamknąć oczy i słuchać jej głośniej jej głośniej nie jest to. Podniosłem kubek z biurka komputerowego i łyżką w środku było jak dzwon dzwoni z kościoła, lub gdy pierścień A dzwon w mszy, gdy gospodarz jest podniesiony przez kapłana. Jeśli nie pamiętasz wrócić do kościoła i słuchać tego, czy są w Polsce lub Rosji, dźwięki wprowadzają wspomnienia, przywrócić nadzieję i pokój.
Wziąłem butelkę Aldi rozcieńczonego i kruszenia dźwięk z tworzywa sztucznego można było usłyszeć od połowy pustą butelkę, w naszym domu musimy być ostrożni przy dźwiękach plastiku, ponieważ Totoro nasz kot budzi się jakby śpiącego olbrzyma i biegnie do kuchni , ona myśli, że jego jedzenie jest otwarty.
Niektóre dźwięki mają pewne skojarzenia, wciąż nocy jest zepsuty. I odkopać moje leki nocne i dźwięk plopping jak ścisnąć je folię poniedziałku oznacza naciśnij poniedziałek dla tego leku. Biorę więcej wody z leki, na whoosh wody jak napełnić mój kubek patrząc w mrok deszczowej nocy, z mojego ciepłej kuchni. W tym momencie STOP, jeśli piszesz rzeczy do szkoły, po prostu napisz co widzisz, to musi być łatwe, jeśli Michael Casey może to zrobić, zobacz nawet nazwę spadła siebie.
Zapłaciłem kolejną wizytę w łazience, podczas gdy ja miałem mój napój i lekarstwa, a ja myślałem, że istnieje duża różne w dźwiękach jeśli porównać mężczyzny do kobiet korzystających z łazienki. Nie będę się rozpisywał, można nagrać tacie w łazience, gdy stoisz na zewnątrz lub ukryć pod prysznicem, jak go nagrać.
Albo nagraj braciszka lub w naszym przypadku Totoro kot robi posh siusiu w wannie zamiast kuwety. Będziesz się dobrze bawić z tym jednym, jak go załadować do social media. Strzeż twoi rodzice cię masy lub pokonać, jeśli nie mają poczucia humoru, Dźwięki łazienkowe może być kolejny przebój w MTV.
Myślę, że nadszedł czas, poszedłem do łóżka, dźwięk mnie czasami krzyczy z bólu będzie moja pora nocna akompaniament, więc unikać moich słabości, jeśli to możliwe, pozostać zdrowym. Może trzeba zastosować swoją dziewczynę lub chłopaka jak klawiatura, tylko trzeba wiedzieć, z kim się przerwać.

I hope you all like my words in Poland, maybe you are in the corner shop from my house in the Polish Deli and store reading this just metres away in Birmingham too.

Please tell all your friends and MEDIA then I may get a column in a Polish periodical.

Thanks Michael




 

No comments:

Spend 8 million of my TAX money on the needy

Government offers free portraits of King Charles to churches, universities and hospitals as part of £8m scheme Churches, universities and ho...