Friday 31 March 2017

POLISH Voice for Voice Fakt.pl should give me a job

Voice for Voice ©
Michael Casey
 
Miałem trochę czasu, aby pomyśleć o tym kawałku, ponieważ moje poziomy bólu stały się na drodze do mojej wydajności, nie chciałem mówić tego, co powiedziałem, więc sprawdzam moje pliki dla dowolnych tytułów o podobnych słowach. W tym przypadku Głosem, a potem miałem szybkie skanowanie przed rozważeniem dzisiejszej rozmowy. Jestem za listem biednego mężczyzny z Ameryki, jestem Pocztówką z Birmingham.
Nagrałem 200 lub tak z moich spodenek, około 11 godzin materiału, idealne dla radia lub nauczanie języka angielskiego jako 2 nd Język Angel Investors dostać w dotyku, czy będę zbyt stary i klepnął się cieszyć każdą pieniądze powinny Wszelkie pieniądze się zmaterializują. Teraz wszyscy mamy głos, którego używamy podczas nauczania lub w Trybunale, moja siostra w prawie jest prawnikiem, a ona ma 2 głosy, formalne i Michael czekają, a dam ci trzecią część pudding.
Ja osobiście mam głos nauczyciela, z którego korzystam, na przykład gdy dzieci mają mieć wypadek, ponieważ ich leniwi rodzice są przez telefon i nie dbają o nich. Jeśli masz dzieci, musisz się nimi opiekować, ale może jestem staromodny lub tylko starszy.
Głos lub ton głosu, którego używasz, może mieć znaczenie, moje dziewczyny mówią mi, że rozmawiam z Totoro naszym kotem, jakby była małym dzieckiem, chociaż jest kotem na gorącym blaszanym dachu robiąc niewymowne rzeczy przez całą noc , Bez korzyści muzyki disco.
Ludzie, niektórzy rozmawiają z dziećmi, a co chcesz, kiedy dorosnie? Jak dzieci są maniacami, moje własne dziewczyny po prostu śmieją się do wewnątrz, większość ludzi rozmawia do nich jest tylko połowa tak inteligentna, jak oni. A gdy dorosnę i jestem Proktologiem, pokażę ci, idioto, na listę na lewo. Proszę, nie rozmawiaj z dziećmi, nigdy nie traktowałam moich dziewczyn jako niemowląt, więc wrzuć ten ton do kosza, razem z gumowymi rękawiczkami, które dawałyby ci dwa więzy.
Mam nadzieję, że nie brzmi jak "Angry of Mayfair" Kenny'ego Everetta, możesz znaleźć jego filmy, które był bardzo zabawny i smutno zmarł z powodu Choroba związana z AIDS. Miał wiele głupich głupich głosów, ale jestem pewien, że zgodziłby się ze mną, kiedy wyłączysz twój głos i słuchaj, kiedy oddasz pokorny głos.
Męczna i łagodna może spotkać się na ulicy lub na przystanku, słuchając ich, pozwalasz im mieć głos. Będą w domu szczęśliwi, ponieważ mieli kontakt z ludźmi, opowiedzą kota o miłym mężczyźnie, którą spotkali w autobusie i słowach, które wymienili. Czasami życie w The Boxer jest piosenką S & G, każdy potrzebuje kogoś, wszyscy musimy rozmawiać, usłyszeć pocieszający ludzki głos.




 

No comments:

Lady Gaga and Me , but really about TRUMP

Saturday 3 February 2018 Lady Gaga and Me I had to get up in the night for an hour due to pain.  I've just read about Gaga  having to ca...