Wednesday 22 March 2017

Kto się liczy © Michael Casey POLISH translation of Who's Counting

Kto się liczy ©
Michael Casey
Pomyślałem, że napiszę kolejny kawałek, zanim pójdę spać, ale nie miałem pojęcia, o czym rozmawiać, więc położyłem czajnik i zastanawiałam się, jak długo to będzie, zanim gotowałem, chciałem dopasować się do historii I do łóżka przed północą. Wtedy pomysł przyszedł do mnie, licząc. Wszyscy liczymy, liczymy wszystko, dlatego Abacus został wymyślony. Moja teściowa w Szanghaju miała na biurku pracę.
Więc liczymy to i liczymy, że wszystko ma odliczanie, 10 9 8 itd., Kiedy satelita wchodzi do kosmosu lub kiedy Korea Północna nęka świat, zrobisz to albo w tak wielu tygodniach, dniach czy sekundach kłopot. Matki ostrzegają swoich dzieci, a potem wreszcie z ostrzeżeniem lub bez niego jest duża klaud. Choć dziś nie wolno Ci tego stawiać, a ty oszczędzasz pręt i psujesz dziecko. Czy to się stało z Koreą Północną? Czy ja jestem zbyt polityczny?
Weźmy to z powrotem wcięcie, a może wcięcie jest właściwym słowem. Mówią, że „człowiek” ma tak wiele dziewcząt są one po prostu wycięcia na jego łoża, kiedy dziewczyny powinny wiedzieć, że to „człowiek” ma człowieka w ogóle, to powinien mieć twarz uderzył zanim jeszcze dostał do 1 bazy st, i Jak w domu, pozostaną w jego wyobraźni figurą. Ludzie liczą liczbę kwiatów i wycieczek, które chłopiec daje, zanim to pozwoli, czy nawet drugie. Lub czasami Urge jest na nich zarówno i nie liczy się przed, po prostu pomnożenie później.
Jak zauważysz, po prostu sadzę nasiona w swojej wyobraźni i pozwól sobie na zbiórkę dla siebie, to mój wybór stylu pisania. Ale co z parą, gdy sprzęgnięcie się skończy, co oni zostawili. Są ze sobą, bo lubią patrzeć na gwiazdy w ogrodzie, czy też bawić się razem, czy to jest piłka nożna czy krykiet, czy po prostu trzymać się za ręce i chodzić po lasach. Jako liczba, kwota wzrasta, tak też Miłość, ludzie lubią robić rzeczy w kółko, lubimy zaznajomienie, lubimy niezmienność. Chociaż niektórzy ludzie lubią stałą zmianę, a jeśli jest niedopasowanie to jest tarcie lub brak, ale teraz tworzą komputery we własnym umyśle.
Liczymy ilość lat, w których byliśmy razem, i dziękuję Bogu, że stary umiernik umarł, albo czemu dlaczego Bóg pozwolił mu umrzeć. Życie to wahadło i może się kołysać w ten sposób, nawet wtedy, kiedy miałem 60 lat, a ja zbliżam się do moich własnych lat 60-tych. Chociaż powiedziałem moim dziewczynom 70 jest prawdopodobnie gdzie wyjście, moje wyjście będzie.
Zawsze mówiłem, że chciałbym żyć do roku 100, to było wtedy, gdy miałem 8 lat bez czterokrotnego obwodu serca pod moim pasem z bocznym porządkiem CKd i Arthurowego zapalenia stawów, aby wymienić tylko 3 słabości. Tak, wciąż chcę osiągnąć 100, ale czy ja pesymistycznie lub uczciwie mówię moim dziewczynom o mojej prognozie na własną przyszłość? Od każdej córki dostaję pocałunek na dobranoc, a druga pali się Midnight Oil, więc może zostać Lekarzem za dziesięć lat.
Czy bez sensu liczyć? Co będzie tak, więc piosenka idzie, ale jesteśmy obsesją na punkcie Hit Parades i Weekly Chart Positions, gdy te pozycje naprawdę nie warto o tym myśleć. Inne stanowiska są o wiele bardziej zabawne, ale po prostu daję ci słowo i myślisz o starożytnych książkach, to wszystko w twoich umysłach wiesz. Nic nie powiedziałem, wy wszyscy wyobrażacie sobie rzeczy, a PANTO w ogóle, panto w radiu.
Kiedy uczysz się, że jesteś początkującym, poruszaj się z waszymi myślami. Jak już mówiłem, ale powtarzam dla początkujących, wszyscy zaczynamy jako początkujący, jesteśmy nowicjuszami, ale zdobywamy wiedzę, dzięki czemu stajemy się bardziej biegli. Jak Doug kierowca 18-wheeler tak dobrze, jak może Hank gotować 40 śniadania tak szybko każdego ranka w Diner. Gdzie Jerry nauczył się mówić po 14 językach, czy to była pora na granie w spódnicę? Dlaczego dzieci kochają Mandy, to tak, jakby była ich prawdziwą mamą.
Chodzi o liczenie w pewnym sensie, ile razy powtarzasz rzeczy, co zwiększa Twoją biegłość. Początkowo jesteś defensywny i mówisz, że po raz pierwszy zrobiłeś to lub zrobiłeś to. Potem mówisz, że zrobiłem to raz lub dwa razy, zanim się dowiesz, że jesteś ekspertem, ok Ken nie będzie cię okaleczył wokół grzbietu głowy. Wtedy zostajesz sam, aby pracować bez względu na pracę, a potem w końcu jesteś zaufany.
Kiedy dojdziesz na scenę, kiedy możesz nauczyć kogoś swojego zadania, to naprawdę opanowałeś rolę, w którą się znajdujesz. Czy chcesz zostać nauczycielem, o co Cię zapytasz? I tak stałaś się menadżerem robót ściekowych, co jeszcze chciałeś powiedzieć: Driving Test Examiner lub Sex Therapist? W twoim umyśle ktoś może przynieść Barry'emu tkankę, którą właśnie rozlał kawę na biurku Julie.
Po latach robienia tego samego, tysięcy i tysięcy razy można po prostu się z tym pogodzić. Ludzie zastanawiali się, co się stało, dlaczego Francis po prostu wsadził do niego i dołączył do zespołu Rock, czy wejść do Kapłaństwa? Jest liczba magiczna, a kiedy trafisz na ten numer, Ocen, gdzie jesteś. Choroba sprawia, że ​​myślisz, ile czasu zmarnowałeś i ile czasu pozostało.
Każdy dobry pocałunek nocy jest święty, a każdy dobry pocałunek nocy jest pełen nadziei, Jezus trzyma taty w tatusiu bezpiecznie, pozwól mi go żyć ze mną w moim domku z moimi dziećmi, gdy jest stary i jestem dorosły. I liczę na modlitwy moich córek, aby to się stało. Każde słowo, które piszę, to pożegnanie przyszłości, odejdę, ale moje słowa będą nadal tutaj, gotowe i czekające na moje dziewczyny. Mam nadzieję, że wszyscy też się śmieją, a czasami płaczą ze mną, a kiedy opuszczam to życie, ale jak możesz liczyć Miłość? Jest to Dar swobodnie dany, więc dziel się miłością i cieszyć się każdego dnia masz, po prostu ćwiczyć mnożenia tabel dobrze lub dostaniesz oklep.



https://www.amazon.com/MichaelCasey/e/B00571G0YC 




 

No comments:

Lady Gaga and Me , but really about TRUMP

Saturday 3 February 2018 Lady Gaga and Me I had to get up in the night for an hour due to pain.  I've just read about Gaga  having to ca...