Friday 3 March 2017

Kiedy umrzesz będę musiał © by Michael Casey




Kiedy umrzesz będę musiał ©Michael Casey 
Rodzeństwo twierdzą, że zawsze, spójrz na swojej własnej rodziny, patrzeć przez okno na sąsiadów na drodze. Look North, South patrzeć, patrzeć Wschodu, patrzeć West, przestać patrzeć na pępka, rozejrzyj się dookoła ciebie. Spójrz wysoko w niebo i patrzeć w rynsztoku, czy istnieją jest gwiazd.Będę mieć swój pokój największy pokój, kiedy umrzesz, a ja zamierzam rzucić swoje rzeczy w skrzyni ładunkowej i dostać carted się jak śmieci. Nienawidzę cię, nienawidzę cię, ja naprawdę cię nienawidzę. Drzwi się zatrzasnęły się przerywają zdanie, nienawidzę cię! 
Zamierzam nagrać swoje rzeczy, więc nie będzie żadnego śladu. Chciałbym cię i przepłukać kremacji prochy w toalecie, więc mogłem pooh na ciebie każdego dnia. Tak właśnie to zrobię, będę zadowolony, jeśli nie ma. Nie smród z was o domu, to już nie będzie już zniknął.Potem, kiedy nowotwór uderzony, a następnie, gdy nowotwór uderzony, a następnie, gdy nowotwór uderzył, on wciąż powiedział jej, że jej nienawidził, wciąż powiedział jej, że jej nienawidził. Błędem byłoby zmienić swoją melodię, błędem byłoby zmienić swoją melodię. A jednak kochała go jeszcze bardziej, a jednak kochała go jeszcze bardziej. To jest sposób, w jaki były, to jest sposób, w jaki były.Mam operację jutro, dobra mam nadzieję, że umrze, zacznę przesuwając swoje rzeczy z pokoju. Tej nocy, zdał sobie sprawę, że będzie musiał nikogo na dyskusje, musiałby nikogo kochać, będzie musiał nikogo, aby pomóc mu w jego pracy domowej. Jak mógł powiedzieć, że kochał swoją siostrę, jak on mógł powiedzieć, że naprawdę kochał ją na kawałki, jak mógłby powiedzieć, że byłby załamany, że jego życie będzie się bez niej.Poszedł na Facebooku i dostał 10.000 ludzi modli się za nią każdego nominału żadnego. Udawał, że był chrześcijaninem i żydowskie i buddyjskie i Pagan, każdy Wiara i wszystko, co wierzą w jednego Boga albo miał jakąś formę wiary, po prostu przeszedł liście znalazł Wikipedia prosząc i błagając o modlitwę za siostrę. Domagał się, że Bóg uratował siostrę, on zaproponował, że weźmie się i przyjmuję wszystko i żadnego bólu jego siostra może mieć, po prostu daj mu nieść krzyż żadnego dla niej, po prostu uratować swoją siostrę, bo jej nienawidził. Ale to było normalne, że była starsza siostra po wszystkim.Następnie wyczerpany opadł na ziemię przed swoim komputerem, łzy zstąpił łzy zstąpił tylko modlić za moją siostrą będzie ya, ona umrze ale ktoś tam musi być dobry z modlitwy, po prostu modlić się o moją siostrę. Pewnie Nienawidzę mojej siostry, bo ona jest moją starszą siostrą po wszystkim, ale, ale, ale naprawdę ja ją kocham, rzetelny Bogu, że ją kocham, proszę ją uratować.Chłopak zapukał przycisk na swoim komputerze jego zarzuty zostały parze całego Facebooku, 10000 stał 100,000, a potem została podchwycona w lokalnej telewizji. Przez rano 2000000 modlili i nadzieję dla jego siostry, dużo chłopców, którzy nienawidzili ich wielkie siostry modliły też. Nie może żyć bez swojej siostry mogłeś.Nadal nienawidzę cię, nawet jeśli przeżył operację, nie sądzę Idę miękkie powiedział chłopcu jego starsza siostra, kiedy oglądałem wiadomości TV, w sumie 10.000.000 dołączył łańcuch modlitewny.Wiem, że mnie nienawidzisz i zawsze mówi siostra, a ja nie chcę w żaden inny sposób, ty nad nienawidzę me10,000,000 razy. A potem wołali razem, łzy radości, nadziei i miłości.

No comments:

Lady Gaga and Me , but really about TRUMP

Saturday 3 February 2018 Lady Gaga and Me I had to get up in the night for an hour due to pain.  I've just read about Gaga  having to ca...