Friday 24 March 2017

Jedyny Czytelnik © Michael Casey

Jedyny Czytelnik ©
Michael Casey
Przede wszystkim, zanim zacznę, mogę podziękować polskim facetowi, który natknął się na mnie, powinien patrzeć, dokąd idzie w przyszłość, czy też wetknę mu nóżkę mokrą sałatą. Mam nadzieję, że to dobrze tłumaczy, a moi polscy czytelnicy będą irytować wszystkich swoich angielskich przyjaciół, aby wyjaśnić, prostą odpowiedzią jest Larry Grayson, który może go google i obejrzeć jego filmy.
Jest 14.05 i zobaczmy, jak długo ten kawałek ma napisać, a jeśli przeczytasz wczorajszą notatkę, miałem tylko spojrzenie na dom, na który możemy sobie pozwolić, ale czy będzie miło wewnątrz, dowiem się jutro. Potrzebujemy miejsca na wszystkie książki mojej córki, kiedy zacznie drogę do bycia Doktorem, zakładając, że GCSE są w dobrej formie.
Więc postanowiłem spekulować, kto jest moim jedynym czytelnikiem w Stanach Zjednoczonych, kiedy tylko opublikuje nowy kawałek USA pop natychmiast, tylko jeden czytelnik, później może być więcej, jakby kawałek sznurka był dołączony do mojej klawiatury, a gdy ja Hit po tym ciągnie dzwonek na biurku mojego czytelnika w USA.
Więc kim mógłby być? Czy to Donald czy Barron jego syn, ma podobać się jego komputery. Donald zachowuje dziwne godziny, więc może to być on, z różnymi odmianami czasowymi, może czytał w Birmingham i Sesje i natknął się na pierwszy Birmingham, ten w Anglii, gdzie jestem.
Albo Barron mógłby kliknąć na naprawdę głupich ludzi na zdjęciach, wszystkie moje zaczepy są głupie celowo, zagram na tym rynku. Nie cierpię wszystkich tych opublikowanych fotografii pisarzy, aktorów i polityków. Niech politycy czyszczą toalety na dzień, czy jakikolwiek inny rodzaj pracy. Pewnego dnia miesiąc w prawdziwych pracach, nie przestrzegając, ale wykonując rzeczywistą pracę.
Hej, Donald zabiera twój tłuszczowy tyłek i czyści te stoły, pracowałem w hotelu od 3 lat, robiąc wszystko, co sprawiło, że była to zabawa, ale ciężka praca, CPNEC Birmingham. Więc to jest pomysł, Donald można go mieć za darmo, chociaż mam przyjaciela, który jest dobrym golfistą, więc mógłbyś dać mu wolne wakacje w golfa. Zanim będziemy kontynuować, Donald prawdziwym znakiem mężczyzny jest jego ludzkość i zdolność do powiedzenia SORRY. Straciłeś więcej twarzy, nie mówiąc: SORRY, a ja żonę z dziewczyną z Szanghaju, więc ...
Kto jeszcze mógłby to czytać mi rzeczy bezpośrednio z prasy z tuszem wciąż mokrym w przestrzeni cybernetycznej? Rupert Murdoch, tak sam człowiek, facet w brązowych butach, miałem to przynajmniej ze sobą, brązowe buty były tańsze niż czarne. W ten sposób finansował firmę Fox, brązowe buty. Idź pracuj to dla siebie, jeśli kupisz brązowe buty i zaoszczędzisz 10 dolarów za godzinę, a następnie pomnoż go w skali miliona, wkrótce masz miliardy w klatce piersiowej.
Pomaga też, jeśli napisałeś Buty z Zamszu Niebieskiego, Rupert Murdoch kochał Niebieskie Suede Buty, zmienił kolor na brązowy, gdy pokazano mniej brudu. W każdym razie Rupert napisał piosenkę do Elvisa i za każdym razem, kiedy grał, otrzymuje Royalties, kupił również firmę Juke Box, więc za każdym razem, gdy dime idzie w gnieździe, aby zagrać jego piosenkę dostaje więcej pieniędzy na fuzje i przejęcia. Shepherd Smith może to sprawdzić, gdy Rupert powiedział mu, kiedy ma trzy miesiące oceny, oceny Shepherd'a nie Ruperta. Rupert nie został doceniony przez nikogo, z wyjątkiem Gerry i jest bardzo szczęśliwa.
Kto jeszcze w USA jest tam, prawdopodobnie ze wszystkich oszustów i śmieciowych osób, starają się mnie analizować i moje pisanie w próżno nadzieję sprzedawać mi rzeczy lub porwanie mojego konta. Nie powinni się tym przejmować, jedyną osobą, z którą jestem związana, jest przedsiębiorca, mamy cyny w kształcie trumny na kominek i to dla ojca wakacje żart rodzinny. Opróżniamy to i płacimy przedsiębiorcy co trzy miesiące, więc jest gotowy ze swoją łopatą, kiedy jestem gotowa na moje niebieskie wakacje.
Może to być, że nauczyciel języka angielskiego w lokalnym więzieniu czyta moje rzeczy i drukuje je, a potem przychodzi mu w super fajne, by bawić się lub bemuse jego więźniów. Połowa więźniów, podobnie jak ta, druga połowa walczy, aby mogły zostać izolowane i unikać opowieści angielskiego nauczyciela. Oczywiście udaje, że jest talentem do pisania i że to wszystko jego własna praca, gdy naprawdę jest kawałkiem pracy. On Death Row więźniowie są dręczeni przez strażników, którzy czytają moje słowa na głos do nich, naprawdę zły więźniowie są odtwarzane nagrania moich opowiadań z www.michaelgcasey.typepad.com 2 godziny tortur w angielskim akcentem.
A może to smutny i samotny tata, który codziennie czyta moje słowa, brakuje mi okazji, aby poślubić George'a Clooney'a i Bruce Willis, a teraz mieszka sama z nią po prostu żałuje dla firmy. Jak wyglądam jak te dwie Listers, wzdycha, czyta moje słowa i całuje moje zdjęcie na ekranie komputera lub na jej tablecie. Więc jeśli nadal będzie miała tabletki, będzie lepiej, moje słowa są lepsze od jakichkolwiek pigułek, aby wyrzucić twoje choroby.
Ale naprawdę kto to czyta moje pierwsze słowa w USA, jeśli to ty, a następnie e-mail do mnie bez linków i sztuczek byłoby miło. Albo jeszcze lepiej wysłać pieniądze do policji i mogą je dostarczyć do mnie. Lub jeśli to Ty Rupert jestem jednym z twoich klientów, więc wiesz, gdzie mieszkam.
Czy mogę zapytać, co robisz ze wszystkimi dodatkowymi czasami, gdy już nie znasz Twittera, czy nagrywasz Twoje życie na taśmie, jak sugerowałem, zanim opuszczałem Twitter? Albo po prostu marnować czas na przeczytanie mojego śmieci, kiedy mogłeś szalikować szalikami z Gerrym, bądź szczęśliwy, kimkolwiek jesteś, nigdy się nie dowiem?
 
Jedna godzina Dokładnie to napisz.




 

No comments:

HONG KONG pay me

HONG KONG pay me I see you reading avidly so buy a book on Amazon that way you can pay me a few pennies https://www.amazon.co.uk/stores/Mich...