Friday 17 March 2017

Kiedy jestem czyszczenia okien (c) when I'm clening windows in POLISH

Kiedy jestem czyszczenia okien ©
Michael Casey
Jego Dzień Świętego Patryka 2017, a ja już czyszczenia wnętrza wykusz gdzie mogę siedzieć i patrzeć na świat, a ja pisać i uczyć, dobrze po prostu czytać gazety i oglądać wiadomości. To miejsce, gdzie niektóre z pomysłów pochodzę, patrząc przez okno i stycznych pomysłów z prasy. Ucieszyłem się jednak, że wyczyściłem wnętrze wykuszem, George Osborne może oglądać na Google Earth jako Wysłałem prośbę o pracę z nim w Evening Standard.
Nie chcę, żeby myśleć, że mam brudne okna, pierwsze wrażenia ostatnia po wszystkim. Myślałam już, że Evening Standard trafia nowa miotła może zamiatać mnie i pozwól mi napisać do Londynu, z krzesła tu w Birmingham zza moich nowo czyszczonych wdów. Warto spróbować pisałem moje 1.000.000 słowa teraz, więc dają nam pracę mogę zrobić. Poza tym moja Shanghai żona może być ostatecznie wrażeniem moich słów, a następnie Chińczycy mogą być przyjazne dla Evening Standard, jak każdy kocha Panzi, oznacza to świnia lub FAT Fat Boy jak pierwotnie powiedziano dopóki moi dwujęzyczne córki powiedział mi poprawna Tłumaczenie mojego imienia Chinse.
Ale wracając do moich okien, dosłownie, muszę umyć zewnątrz też zanim wszystkie krzaki róży odrastają zacięta i niebezpieczna, nie zapominając nasz kot ukrywa się poniżej. Jesteś śmieszny wygląd od ludzi, gdy myjesz okna, jest on tłuszcz właściciel tego domu. Albo raczej nie wiedziałem, George Clooney przeniósł się do miasta, a ochotę mu prowadzenia van który robi łazienka sanitarnych.
Jak wspinać się po drabinie i nadzieję, że może jeszcze trochę moją wagę po 30 latach, kołysze się trochę aż dociśnij górną bit, który posiada obie strony razem. Trochę stare irlandzkie panie i ich polscy przyjaciele mijają i cieszyć się widokiem mojego dużego posterior w moich potężnych obcisłych spodniach. Są one uzyskanie wydajności bez mnie naprawdę nie wiedząc o tym, stałem się obiektem sex w moim wieku, jak rozciągnąć i dotrzeć do czyszczenia okno.
I dostrzec je w odbiciu w oknie, więc powoli wykręcić i zrobić odwrotny ciąg miednicy na ich korzyść, a nie brawa ja po prostu śmiech. Potem, jak w końcu zejść po drabinie, mój Arthritis biorąc zakończona Bezczelne wnuczka osiągnie ponad murem ogród i uciska mi tyle. To się nigdy nie zdarzy się George Clooney, ani George Osborne, mógłby napisać zły kawałek o tym. Mam tylko nadzieję, że nie dostanę siniaka.
George Formby śpiewa piosenkę, kiedy jestem czyszczenia okien, może powinienem nauczyć się gwizdać that.000000000000000000000000000 pana Woo, co mam robić, jak mam widok z Birmingham pełen śmiechu, które pragnę podzielić zanim osiągnie zaświatach , Dobrze, że moja pitch muszę zobaczyć, co moje córki chcą ich herbatą, może żetonów, to zawsze zmiana z ryżu chińskiego





No comments:

Lady Gaga and Me , but really about TRUMP

Saturday 3 February 2018 Lady Gaga and Me I had to get up in the night for an hour due to pain.  I've just read about Gaga  having to ca...