Friday 17 March 2017

Mój tata My Best Friend POLISH

Mój tata My Best Friend POLISH

Mój tata My Best Friend ©

Przez
Michael Casey
Mój tata był moim najlepszym przyjacielem, no ja nie chluby, on naprawdę był moim najlepszym przyjacielem. Jak mogę powiedzieć, że dobrze, że wszystko zaczęło się o 2 nd lody, kiedy wszyscy moi bracia i siostry, miał tylko jeden. Przy zakupie 8
Lody dla swojej rodziny kupuje kolejne 8 jest drogie, nawet w 1960 roku Anglia. Mam dodatkowy jeden i moje rodzeństwo nazwał mnie "zwierzę", jak byli zazdrośni, drażnić mnie śpiewali piosenkę Michaela Wiersze Okręt ląd, mój tata zwykł mawiać "zostawić chłopca."
Przypuszczam, że to dlatego, że był dzieckiem 5 th, dziecko 5 th w 8 lat i nie spodziewaliśmy się więcej, że jestem rozpieszczony trochę i tak nie spodoba. Tato zawsze wydawało nosić starą kurtkę sportową i kiedy wrócił z podróży weekendu do pubu po jego tygodniu przebywania w piecu, zawsze nas z powrotem sera i cebuli chipsy w niebieskiej torbie. Tato naprawdę bardzo nas umiłował, tak jak mama zrobiła też nie wiem o innych rodzin, ale wiedzieliśmy, że kocha, to nie zostało powiedziane i nie przytulić ładunki, byliśmy kochał i wiedział o tym. Niebo jest niebieskie, a księżyc świecił w nocy, było tak pewne, jak to, byliśmy kochani.
 
Spędziłem dużo czasu na rozmowy z moim tatą, byłem przedostatni jeden do opuszczenia domu, możemy godzinami rozmawiać każdej nocy, byliśmy oboje ćpunów aktualności, czy powinienem używać dzisiejszy język, kochamy spraw bieżących. Oboje kochali Sir Robin Day dziennikarz, wciąż kocham dziennikarzy, mamy nawet jednego w naszej chińskiej rodziny. Proste przyjemności może naiwne, to wiązanie ty, klej do swojej rodziny. Mój tata zachęcił nas wszystkich uratować, chciał nam wszystkim mieć dobry start, mieliśmy lokatorów i najbardziej lubi pić zbyt dużo, więc pochylony z ich złego przykładu wszyscy zapisanej dla naszej przyszłości.
"Co nieco żywności", powiedział tata, jak byliśmy w domu, skromnie bagatelizując swój wpływ, jego rolę, swoją miłość do nas.
 
"Rób co chcesz, ale jak najlepiej", był prosty, ale szałwia porad, gdy zapytałem, co badani zrobić na 3 rd roku podziału. Jego dzieci chodziły do najlepszych uniwersytetów na świecie, że ciężko pracował, że poszedł za jego przykładem. Tata i może pracować 16hours dziennie, nawet pracował przez 7 dni w tygodniu w godzinach, a może nawet lat. Kerryman będą chodzić do piekła dla swoich dzieci i dla 40years to jest dokładnie to, co zrobił. Słyszę, ludzie narzekają na ten temat oraz o tym i to sprawia, że się uśmiecham, ludzie powinni spróbować pracować tak ciężko, jak mój tata zrobił.
 
Mój ojciec przeżył atak "fatal" serca z powrotem w 1996 roku, pisałem o tym w Pio i mnie, nawet znaleźli mi żonę, a może nawet pracę, a następnie miał swój ostatni śniadanie potem umarł. Zrobiłem go odwiedzić każdego dnia przez ponad 3 lata, potem poznałem moją żonę. Tata żył wystarczająco długo, aby zobaczyć się ze mną ożenić, tylko dzisiaj znaleźliśmy fotografię nim trzyma moją córkę w ramionach; 8 miesięcy później zmarł, zmarł 5 dni po tym, jak znalazł inną pracę po długiej ponurej zaklęcia.
 
Nie tęsknię za nim? Nr Dzień umarł płakałem i zawył jak torturowanego psa, ale to normalne. Kiedy moja matka umarła nie uronić ani jednej łzy, ja nie zostały zamówione przed płakać lat, więc kiedy mama umarła Ja tracę łez, była w Raju więc rzucić łez. I co teraz? Tata jest w niebie też, bez wątpienia sobie wielką grubą warstwę, jeśli jesteś przyzwyczajony do pieca gdzie indziej może być zimno, Mam nadzieję, że cieszyć oglądając jego 4 wnuki dorastają. Uważam też, że teraz spotkał strony chińskiej rodziny i razem pić herbatę, zarówno chińskim i angielskim, podczas gdy debata, jak irlandzki lub chiński wyglądają moje dziewczynki. Chiński Chiński dziadek i pradziadek oglądać z Nieba i obaj będą musieli przyznać, jedne irlandzka krew nie jest złe w ogóle, w ogóle w ogóle.
 








 

No comments:

Spend 8 million of my TAX money on the needy

Government offers free portraits of King Charles to churches, universities and hospitals as part of £8m scheme Churches, universities and ho...