Sunday 26 March 2017

Blokowany © Michael Casey

Blokowany ©
Michael Casey
 
Cóż, Dzień Matki i zastanawiam się, co mam dziś powiedzieć, miałem bardzo bolesną noc, ale ból już wyblakł, jeśli tylko będę mógł spać, stojąc, wtedy mogę uniknąć całego bólu. Który prowadzi nas do dziś i co piszę, przepraszam porozmawiaj. Kiedy wychodzę na zewnątrz, jest całkowite zaćnięcie słońca i trwało przez 4 dni. Nasz sąsiad zaparkował ciężarówkę poza naszym domem, higienę żeńską jako środek do ochrony przed słońcem. W międzyczasie musi przebywać na wakacjach na czynniku 40.
Ale przynajmniej dało mi to pomysł, aby mówić o osobie, więc dziś będę mówić o tym, że zostałem zablokowany. Istnieje wiele rodzajów zablokowanych, więc będę mówił o różnych poziomach blokady. Tam jest, gdy jesteś tam zablokowany i niezależnie od tego, co robisz, nadal jesteś zablokowany. Próbujesz jeść czekoladę lub biegać na miejscu, albo zginąć w dwóch, gdy siedzisz na tronie, ale wszystko bez skutku.
Twoja siostra przychodzi z chłopakiem kulturystów, a on daje jej duży uścisk i ściskanie w celu wycisnąć blokadę. Podobnie jak przy wyciskaniu ostatniego kawałka pasty do zębów. Tylko siostra jest zazdrosna o swojego chłopaka, dając małej siostrze tak silne ściskanie, nawet jeśli ma pomóc jej pooh.
Wreszcie w środku nocy, słuchając radiotelefonu w programie na temat zaparowania, otwory powodzi otwarte, a ty / my trafiamy do łazienki w czasie, tylko po to, aby przegapić tron ​​i dać pani sprzątaczki bieg Za pieniądze w nocy.
Myślę, że wspomniałem, że 40 lat temu moja mama, tak jak to jest dzień matki, wspomnę o tym, moja mama skończyła oczyścić blokadę w naszych wspólnych kanałach w naszym mieszkaniu. Miała ramię w dół do spodu aż do jej pachy. Wyłoniły się tylko te małe, plastikowe torby. Nie miała pojęcia, kim byli, była wreszcie matką sześciu. I tak udało mi się zachować prostą twarz, choć gryzłem wargę w kość. Potem umyła ręce w Jeyes Fluid w naszej umywalce. Tak, że to rodzaj 2 nd zablokowania.
Blokady emocjonalne są też trudne, są gorsze, nie mogę mówić do niego, gdy przestał mówić do mnie i to wszystko jego wina. W końcu powinieneś podciągnąć się do policzek, albo podciągnąć się i ściągnąć spodnie w środku Tescos, inne sklepy są dostępne. Z drugiej strony możesz po prostu podkradać się do niego i pochwycić go wielkimi krokami i naprawdę ścisnąć jego tyłek. To albo zakończy się zemstą albo będzie doskonałym zemstą, w zależności od tego, co robisz. Ale jeśli jest gejem, a Ty pocałujesz go w Tescos, a ty ścisnąć jego tyłek, to jak jesteś kobietą, a nawet jeśli jesteś odważnym człowiekiem, to naprawdę naprawdę zepsuć jego związek. Chyba, że ​​jest biseksualista, wtedy nigdy się nie zemścisz.
Pisarze powinni się blokować, a czy myślisz, że kiedykolwiek to dostałem? Po 1034 000 słów, ale licząc, mogę ujawnić, że nigdy nie mam takiego problemu. Po prostu wyjrzałem przez okno i właśnie tego dostajesz dziś. Chociaż jeśli ta ciężarówka blokuje widok przez okno, muszę siedzieć gdzieś indziej.
Mogę mieć powolny przypływ przypływu, jak starcy, kiedy idą do łazienki, a ja zbliżam się do tego wieku, podobnie jak moje przepływy, o których nie warto mówić. Chociaż powiem, że pisanie jest związane z tym, co płynie, i skręcać, odwracać się i zobaczyć, jak wysokie są Twoje słowa. Raczej jak małe chłopcy, które otaczają ściany zewnętrznych chłopców, język jest świetny, ale uważaj na powrót.
I wreszcie blokady są złymi rzeczami w jakiejkolwiek formie, słowach, emocjach i porach roku cały przepływ, a miłość rośnie tam, gdzie moje rozmaryn albo Mandeep czy Piotr, Paul i Mary. Więc po prostu pocałuj i uzupelnij i kochaj nawet, ten pisarz wie, że jest w dodatkowym czasie, aw dodatkowym czasie zmienia się końce.




 

No comments:

Spend 8 million of my TAX money on the needy

Government offers free portraits of King Charles to churches, universities and hospitals as part of £8m scheme Churches, universities and ho...