Sunday 16 July 2017

Dr Who, mnie Kobietą?

Dr Who, mnie Kobietą?  (c)

by

Michael Casey

to zostały rozpisane na sprzęt grający, Dr Kim jest kobieta, Jodie Whittaker, którzy albo powinienem powiedzieć Dr Who. Tak więc teraz mamy kogoś prawie tak młodo i tak atrakcyjne, aby być razem, Panie. To mialo byc do mnie wiesz, tak nie słychać go przedsiębiorca w starej kuźni i Śpiewającego Anvil, Michael Casey będzie następnym razem, Panie. Być może dźwięk bingo liczb zwanych utopić go.

Poznałam producent Dr Who seria w toaletach przedsiębiorcy, został on uwięziony w jego użyć programu TARDIS, ok w 3 boksy, jeden z to dziwne zamek i po przejściu dodatkowych skryptów tak mogl wytrzeć jego aspiracje odkrył był uwięziony w czasie i przestrzeni. Ja tylko pójść z powrotem bo ja porzucił moją kopią The Daily Telegraph przez zlewozmywaków, i uslyszalem go stukanie w jego drzwiach użyć programu TARDIS. Tak jak mialem go uratować od zostawiono zablokowane w toalecie noc powiedział mogłam mieć gęsią skórkę dla 13 Dr Who.

Powiedziałam mu, że nadszedł czas, kobieta, samica, a ładna samica była kolejnym Dr Who. Powiedział, że się zgodził, więc przybyłem na następny dzień w moich najlepszych frock. Przytrzymuję przeciągnij oddziałują na weekendy, mnie i Barry kwerendę akt zaśpiewali na dzwon i pompy na Broad Street. Więc nie robiłem, a przeczytać o Dr Who producent. Jestem osobą fizyczną 46 inch chest, ale w formie "przeciągnij swoje 60 cali, a ja krawat srebrny wig, który jest mój naturalny kolor włosów, ale wig pokazuje co moich włosów byłoby gdyby nie wymienialem odcinamy ją co 3 miesiące. Mam nosić ciasnego czerwonego płaszcza, który pozdrawiam moje ogromne to właśnie, mój sąsiad powiedział kiedyś mogła zaparkować swój rower do góry, tak ja nigdy nie zginać w przód jej dom. Nie mam moje sznurowadła, zanim wyjdę do domu.

Byłem ubrany mój stary w ciszy szczenięta zbyt, człowiek musi mieć troche komfortu, jeśli jest on na nogach przez cały dzień. Ćwiczyłem 12 godzinnych na kilku moich byłych miejsc pracy, w tym nocnych. Tak więc wystarczy wspomnieć poproszono mnie udawać zostałam Dr Who spotkanie kosmitów, sorry nie mogę zrobić a Brummie akcent I pożartowaliśmy, choć Urodziłem się w Birmingham. Zbyt wiele lat mówienia wyraźnie dla mojego Shanghai żonę znaczy mam unaccented głos, nasze dzieci faktycznie dźwięk ekskluzywna wersja angielska. Nr Wierhownej Rady wymaganego szkolenia.

Wyjaśnię więc podszywali się pod moją własną matkę, mogę robić irlandzki akcent, i od razu wyruszyłem. Stop or I'll phazer cię, jeśli nie masz o ból głowy I'll obracanym tabletki mostu Holsten wykazach stanu inwentarza, wkrótce będziesz zapominać o ból głowy. Powiedziałam Spock był naprawdę naprawdę naprawdę wspaniałe z dziećmi, że porzucił nawet pisali książki na ten temat. Jabym zaklęty w piosence Klingons na prawej burcie dziobem, i tak dalej.

Producent wybiegł z toalety, przebywał w nim przez wieki, he missed 90 min moich akt. On wrócił z czarnymi rękami, ja nic do czynienia z Klingons jego czegokolwiek. Myślę, że mu ukradli mój Daily Telegraph, był news drukuj. Wpadł on odczyt był Tim Stanley i tych wszystkich innych użyć programu TARDIS jak boksy zamiast oglądania mnie audition jako żeński Dr Who.

Pomyślałem, że chciałbym spróbować jeden ostatni trik aby otrzymać część, mam podczepione moja przepona wyższe i niechaj zobacz moje silne unieruchomienie nóg. W przygnebienie moje leczenie blizn wygladal jak szwy na jedwabne pończochy. Mialem ogolone nogi następnie otarł The Daily Telegraph w dół je, aby uprzyjemnić atrament symulować pończochy, jak udało im się to w czasie wojny, lecz w odwrotnej kolejności. Udzieliłem odbijała, nie uderzyli na niego i put my szlifującą mu gardło, podobnie jak w Alien. Część napewno być kumplem, byłabym nowym 13-18 Dr Who, a żeński jeden zbyt jestem wszystkie kobiety wszakże gdy jestem w przyciąganiu. Wystarczy poprosić policję, którzy patrolują Broad Street, jeśli nie wierzcie mi.

Trzy minuty później jak leżał na podłodze, a fioletowy patrzeć na jego twarz, jego oddech ciężki, myślałem, że będę miał naprawdę obróciwszy. Tylko nie miałem, więc mnie i Barry'ego, który przyjechał ze mną do oferowania wsparcia, był Barry's best bra byłem ubrany po wszystkich, więc mnie i Barry w lewo.mamy pośpiechu dzwoni więc w dół ulicy Man United zabawiały w Villa Park, i Barry'ego był to sezon posiadacza biletu.

Tak jak Michael Casey tłuszcz srebrny rudowłosej pisarz ma stayed właśnie, a Jodie Whittaker niektóre udzielając Joan różnych od Saint Trinians albo coś jest dalej Dr Who. I wiecie co, wniknęło wspaniale ponieważ wniknęło być ubrany parę moich starych Y fronty za każdym razem kudły grał rolę. Wystarczy przypomnieć jej, że choć Dr która teraz jest kobietą, czy też jest ona była kiedyś człowiekiem, jego bardziej niż gacie po wszystkich.





No comments:

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996 one of her friends is 99 now another died at 99 a third is in t...