Tuesday 12 September 2017

POLISH and old story in English at the end too

this is to keep you going while I have a pain day off.

Strona 19
5. Są słowa
Jesteśmy słowami (c)
Przez
Michael Casey
Słowa mają znaczenie słowa mają moc
Słowa to nic innego jak gorące powietrze
Słowa oznaczają to słowa
Słowa mogą cię uwolnić
Słowa mogą wysyłać cię do więzienia
Słowa można natryskiwać na ścianę jak kota
Słowa można drukować na prasy i sprzedawać miliony
Słowa mogą być oświetlane pojedynczo przez mnichów
Słowa są kłamstwa słowa to prawda
Słowa mogą wysyłać cię do wojny
Słowa mogą przynieść pokój
Jesteśmy słowami
Na początku było to słowo
Ale co to jest ostatnie słowo

Strona 20
6. Jeśli muzyka jest jednością z miłości ©
Przez
Michael Casey
Jeśli muzyka Be The Food Of Love napisała Szekspira, był
prawda, muzyka jest jednością miłości. Chłopiec może wstać
bliskiej osobie, jeśli ma właściwą muzykę nastrojową. ZA
serce dziewczyny roztopi się, jeśli ma na swojej prawej piosence
hifi, czy powinienem powiedzieć IPod. Muzyka nas dotyka
nasze serca biły szybciej, jak trochę ujawnił ciało
sprawia, że ​​nasze oczy rozszerzają się.
W trosce o równowagę należy odwrócić
zdanie, serce chłopca roztopi się, albo serce gejowskiej kochanki
stopnie itp. Weźmy to, co czytamy, miłość robi
Conquer All jako moja mama raz mnie zachęcała, a jeśli spojrzysz
na mojej rodzinnej fotografii zobaczysz IT DID.
Teraz muzyka była wielką rzeczą w moim życiu, od 1974 roku
być dokładne. Jak mogę być tak dokładna? Cóż, mój brat wyszedł
być górnikiem węgla, to był jego luka przed rokiem
nawet zostały wymyślone. On poszedł bardzo dobrze
University rok po, najlepiej, aby być dokładne. Więc
podczas gdy był górnikiem, byłam sama w odrabianiu lekcji
pokój. Aby złamać ciszę, słuchałem radia, a ja
zrobilem moją prace domową. Więc miłość do muzyki podczas gdy walczyłem

Strona 21
Łacina praca domowa, łacina jest formą tortur, ale tak
skoncentruj umysł, cieszę się, że mam B. Zapamiętaj
Ablatywny Absolut jest jak, powiedzmy, pamiętać Alamo.
Po latach chodziłem do klubu ludowego i widziałem trzy zespoły
co tydzień. Później poszedłem do klubu jazzowego, głównie
Trad Jazz, więc kiedy słyszę, znam dobry lub zły muzyk
jeden, i znam dobry głos, gdy go słyszę. Jeśli kiedykolwiek ja
rozwijać raka to będzie z powodu wszystkich lat
dymu, słuchając muzyki. Pomysł na jazz
band i jazz w The Butcher The Baker and The
Undertaker pochodził z tych wszystkich lat muzyki.
Kocham moje radio tak bardzo, to było i nadal jest stałe
towarzysz. Chociaż zanim sam mam własny dom
słuchałam grania w Radio 4, widziałem jeden z
100 lat, 20 lat słuchania Radia 4 przed I
wziąłem sobie pióro. Ale to muzyka, którą chcę ci powiedzieć
o. Muzyka jest zbiorem emocji, przeszłości i
teraźniejszość. Elvis przywraca wspomnienia, dlaczego? Mój tata
odkrył Elvisa w latach sześćdziesiątych, była seria Elvisa
filmy w telewizji na Boże Narodzenie, więc mój tata obserwował ich wszystkich
był pod wrażeniem. Gdyby w tacie radia była dobra piosenka
zwiększyłoby objętość, a następnie opuścić ją ponownie, gdy
wrócili inne śmieci. Tata będzie golić w

Strona 22
kuchnia, ponieważ łazienka była zbyt zimna i przyszedł
w pokoju dziennym wszystko się zwilżyło i powiedział, że on / ona
ma dobry głos.
Ja, jestem bardzo eklektyczny w moich gustach, chociaż Regaee robi
zostaw mnie zimno, jego pralka muzyka tym samym powtórzeniem
ruch / hałas jako pralka. Tak, wiem całą
lawina krytyki wpłynie na mnie, ale jako Joanne
zwykli mówić "wszyscy się różnią", więc zgadzamy się
nie zgadzać się. Co dzisiaj jest niesamowite, że wiele
muzyka, którą pamiętam, ma 40 lat. Kiedy słyszałem, byłem młody
Eric Clapton na przykład z powodu większych braci, tak
teraz to sprawia, że ​​zdaję sobie sprawę, że starzeję się, nazywając
"Dziadek" przez nauczycieli, kiedy prowadzę szkołę, jest jeden
przykład. Mam tendencję do słuchania magicznego radia na moim radiotelefonie,
bo muzyka jest dobra i nie prattle nad
piosenki. Ale wciąż jestem zdumiony wiekiem niektórych z nich
muzyka, ale to muzyka, która jest stara, NIE JESTEM, ja wciąż
poczuć się w głowie.
Dzisiaj Lady Gaga to królowa, ma wielki głos i jest
bardzo ładna, ok bardzo sexy. Jej filmy są zabawne, a ona
wydaje się wiedzieć, jak zatrzymać się przed muzyką i innymi
naciśnij. Ty tak wiele chcesz, kto chce słuchać
ich głos jest naprawdę drugi stopa, 1 hit cudów. ja

Strona 23
Załóżmy, że test jest, jeśli słuchasz swojego radiotela i
usłyszysz głos chcesz otworzyć oczy i poke
wyjdź spod kołdrę. Jeśli głos jest dobry wtedy
ponieważ tekst dabu powie, kto jest
śpiewanie. Na niektórych talentach telewizyjnych widać głosy
straszne, ale kiedy słyszysz dobry głos, możesz nacisnąć
nagrać na pilocie Sky +. Jeśli mój tata wciąż żyje
podniósł słuchawkę do radia, żeby wysłuchać lady
Gaga, gdyby ją zobaczył, mógłby uznać, że jest nowoczesna
Dorethy Lamore w filmie Bob Hope i Bing Crosby Road.
Ale Gaga już robi własną drogę do filmów i
oni naprawdę są nowoczesną formą sztuki.

Strona 24
7. Przybij łzy ©
Przez
Michael Casey
Co sprawia, że ​​płaczesz? Właśnie wycierałem kilka łez
zanim zacznę mówić do ciebie. Dzisiaj w 11 listopada 2010 r.
czyli dzień Pamięci, to też urodziny mojego taty,
miałby dziś 89 lat.
Mój tata był człowiekiem pokoju, który spędził całe życie w upale
pieca, dzielnicy żelaza i stali, Brasshouse
Lane pracował od 40 lat. Podszedł do
Anglia w 1944 r. Był kowalem. Mój ojciec był
łagodnym człowiekiem i troskliwym człowiekiem, zawsze mnie zepsuł
dostał mi dodatkowe lody, gdy był na wakacjach, moi wielu
rodzeństwo nazwało mnie Pet z tego powodu.
Jeśli był film w telewizji i to dotykało, mój tata
kiedyś wyczyścił gardło i udawał, że dostaje
zimno, przeniósł się do kuchni, aby odciąć te łzy. Lub
położył czajnik. Mój tata był bardzo silny,
po śmierci mamy powiedział, że jest silna, powiedział
mama była tak silna jak koń, najwyższy komplement a
kowal może zrobić. Moja matka umarła w czasie snu
jej mąż prawie 50 lat. Mój brat wszedł do środka
łóżko, kołysał ją w ramionach i spróbował CPR, ale ona

Strona 25
już nie żył. Osiem tygodni później ten sam brat
usłyszałem hałas, to był nasz tata wypadł z łóżka. Mój
Brat położył tatę na podłodze sypialni i
zaczął CPR, krzyczał do innego brata, 999.My
Brat ocalił naszego taty.
Wszystko to napisałem w Ojcu Pio i Mnie. Dno
line, mam żonę z Szanghaju i 2 dwujęzyczne daugthers
wszystko z powodu mojego brata i Ojca Pio też.
Kiedy patrzymy na obiekt, mamy również stowarzyszenie, a
obiekt nie jest tylko przedmiotem jego związku. The
gniazdo elektryczne dla mojej pralki jest tam, ponieważ
mój tata go tam umieścił, to nie znaczy, że płaczę za każdym razem
zrób pranie, ale to znaczy, że się uśmiecham. Mam stare
krzesło stodoły z tyłu zepsute, moja mama używała
stań ​​na niej, kiedy przemywała oknami na świeżym powietrzu
w moim domu prawie ćwierć wieku. To przypomina
ja z mamą. W zasadzie siedziałem na tym fotelu ze starym
maszyna do pisania zrównała się z czerwonym stołkiem, kiedy napisałem mój komiks
powieści The Butcher Baker i Undertaker, ja mogę
nawet pamiętaj kiedy i gdzie kupiliśmy ten stołek, to
był rok 1973. Proste obiekty są pełne wspomnień
znaczenie. W Citizen Kane to Rosebud na sankach
tyle znaczyło, gdy Kane umarł.

Strona 26
Miałem parę różańcowych koralików, ale czułem, że też
ohydny, więc dałem je mamie. Bez wątpienia ich używała
Wiedziała, jak się modlić. To mogło być 15
do 20 lat temu, teraz już nie ma, ale mój brat powiedział
miałem wolny zestaw różańcowych perełek chciałbym ich. Więc on
daj mi je, powiedział, że należą do naszej mamy, i
tak, były tą samą parą. Więc miłość i "przedmioty"
wykonał koło. Dom mojej siostry ma białe
lilie rozproszone wokół ogrodu, tylko one
pojawiły się po śmierci mamy. Mama podeszła do mnie
siostrzanym domu i posadził ich Miłością. Więc po niej
nie było tam przypomniało jej i jej Miłość.
Mam głośnik w kącie mojego salonu, mój
brat grał na niej kremową muzyką za pośrednictwem rolki na szpuli
magnetofon. To też ma związek. Wiedziałem
fakt spotkać Eric Clapton, kiedy pracowałem w 4 gwiazdce
hotel, więc w pewnym sensie był kręgiem.
Jest wiele rzeczy i wiele życia, które dotykają i
połącz się ze sobą, np. z lolly pop lady
robisz szkolny bieg lub miły pies skrępowany na zewnątrz
szkoła czeka na dzieci do ukończenia szkoły. Są
również wielkie gesty, np. w moim wielkim greckim weselu
tata kupuje córkę dom, tuż obok niego

Strona 27
własny. Wszystko to jest miłością w wielu formach i właśnie
dotknął powierzchni. Pamiętam, jak mama płacze nią
wypatrując zepsutego drewnianego wieszaka, dlaczego? Bo
matka podała mu ją w 1944 r., kiedy odeszła
Kerry w Anglii. Wiele rzeczy przynosi łzy, ale
są łzami miłości.

Strona 28
8. Jeśli pójdziesz do lasu dziś ©
Przez
Michael Casey
Cóż, wszyscy wiemy o Teddy'u Roosevelt io tym, jak potrafił
nie przynosić się, aby strzelać niedźwiedzia podczas polowania.
Miś powstał. Tysiące niedźwiedzi,
miliony niedźwiedzi, prawdopodobnie bardziej niedźwiedzie niż są
ludzie w Chinach "żyli" dzięki misiu. Kupiłem
przyszła żona panda, kiedy się spotkaliśmy, była panda
wykonane w Chinach, tak samo jak ona. Właściwie mówiła
Byłem jej Pandą, zanim zmieniła zdanie i zadzwoniła do mnie
Panzi po chińsku co oznacza FAT FAT BOY. Więc ta panda
podróżował z Chin do Anglii, a następnie z powrotem do Chin,
a potem przyprowadziła ją do Anglii, kiedy ona
wrócił do mnie, to 15 000 mil według mojego rachunku. Mój
córki były tam iz powrotem kilka razy, kiedy ty
poślubić dziewczynę z Szanghaju podróży międzynarodowych jest nieunikniona.
Dziewczyny też uwielbiają swoje misie, moje najmniejsze
uwielbia Winnie the Pooh, mówiła kilka godzin temu
żałowała, że ​​nie mogłaby mieć Kubusia łóżka
dywan i tapeta, w zasadzie wszystko, co mogło
być może Winnie the Pooh. Moje dziewczynki otrzymały dużo
z cuddly zabawek, misiaków i wszystkich rzeczy cuddly. Zrobiłem

Strona 29
odliczam chwilę i zatrzymałem się w wieku 40 lat. Te zabawki żyją
za kanapą obok odkurzacza i mojego starego
kolekcja płyt CD. Co jakiś czas moja mała córka
wyciąga je z 3 toreb na torby plastikowe i
sprawia, że ​​zwracają uwagę, gra rolę nauczyciela i są
jej klasa. Następnie rejestruje się przed rozpoczęciem
czytaj do nich. Rozbawione zabawki zasiadają prosto
chętnie, gdy czyta im, jest dość surowa
nauczyciel.
A teraz póki żona stara się porządkować
plastikowa torba z cudowną zabawką rozbijała rozproszenie
teddy na całym świecie. Musieliśmy mieć kieliszek
do karmienia gazowanej pop delikatnie do zabawek, aż upadną
śpiąc tylko do obudzenia na Biegunie Północnym, gdzie Święty Mikołaj
z zadowoleniem przyjmuje ich i sprawia, że ​​są nowi, dopóki nie
stać się zabawkami dla nowych właścicieli. Musieliśmy mieć innego
ucieknij dzisiaj, moja mała córka oddzielała owce od
Kozy tak mówić. Następnie umieszczono niechciane zabawki
w plastikowym worku obok drzwi frontowych, nie
dla nich rano gazowana papryka, tylko plastikowa torba, rano
wkrótce znajdą się w sklepie dobroczynnym
nowe dzieci kochać ich. To była jedna przytulna zabawka a
hush puppy dog, które przywieźliśmy z Florydy

Strona 30
lata temu ani z moich dziewczyn nie podobało się to, ale ja to robię
uratował go z torby plastikowej torby, on może żyć dalej
na górze mojej sypialni Dab radio. Nie mogę zdecydować, zadzwonić
pies, mój nowy najlepszy przyjaciel, kupiliśmy go w sklepie obuwniczym,
Może HushPuppy lub Subway pies. Zawsze mówiliśmy, że my
mieć prawdziwego psa, nazywamy go metrem.
Christmas is coming so the smaller cuddly toys have been
saved and will decorate our house once Christmas gets
nearer. For now my daughter has arranged them on top of
the piano, looking over my shoulder I can see, Winnie the
Pooh(of course), Tigger and another Winnie the Pooh, a
snowman with bells, a cat from Shanghai who's chasing
Minnie Mouse along the keys, it sounds like Jazz and
finally there is a smiling teddy with Christmas hat and
gloves on. Well I hope the toys find nice new homes via
the Charity shop, as for me I hope HushPuppy/Subway
hasn't left any messages on my Dab radio.

Page 31
9. Teddy Bear Cull ©
Przez
Michael Casey
Well we all know about Teddy Roosevelt and how he could
not bring himself to shoot a bear while out hunting.
Teddy Bear came into existence. Thousands of bears,
millions of bears, probably more bears than there are
people in China have “Lived” thanks to teddy. I bought my
future wife a panda when we first met, the panda was
made in China, just as she was. In fact she used to say
I was her Panda before she changed her mind and called me
Panzi which means FAT FAT BOY. So that panda travelled
from China to England and then back to China, and then
she brought it back home to England when she came back
to me, that's 15,000 miles by my reckoning. My daughters
have been back and forth a few times, when you marry a
Shanghai girl international travel is inevitable.
Girls just love their teddy bears too, my smallest just
adores Winnie the Pooh, she was saying a few hours ago
she wished she could have a Winnie the pooh bed and
carpet and wallpaper, basically everything that could
possibly be Winnie the Pooh. My girls have received lots
of cuddly toys, teddy bears and all things cuddly. I did

Page 32
a count a while back and I stopped at 40. These toys live
behind the settee next to the vacuum cleaner and my old
collection of CDs. Every now and then my small daughter
drags them out from the 3 Iceland carrier bags and makes
them pay attention, she plays teacher and they are her
class. She then takes the register before starting to
read to them. The cuddly toys sit up straight listening
eagerly while she reads to them, she is quite a strict
teacher.
Now a while back while the wife was tidying up the
plastic bag with the cuddly toys broke open scattering
teddies everywhere. So we had to have a cull, you have
to feed fizzy pop gently to the toys until they fall
asleep only to awake at the North Pole where Santa
welcomes them and makes them as good as new until they
become new toys for new owners. We had to have another
cull today, my small daughter separated the sheep from
the goats so to speak. Then the unwanted toys were placed
in an Iceland carrier next to the front door, no fizzy
pop for them, just a plastic bag, in the morning they
will find themselves in a charity shop soon to have new
children to love them. There was one cuddly toy a hush
puppy dog that we had brought back from Florida years

Page 33
ago neither of my girls liked it, but I do so I have
rescued him from the Iceland bag, he can live on top of
my bedroom Dab radio. I cannot decide what to call the
dog, my new best friend, HushPuppy maybe, or Subway the
dog.
Christmas is coming so the smaller cuddly toys have been
saved and will decorate our house one Christmas gets
nearer. For now my daughter has arranged them on top of
the piano, looking over my shoulder I can see, Winnie the
Pooh(of course), Tigger and another Winnie the Pooh, a
snowman with bells, a cat from Shanghai who's chasing
Minnie Mouse along the keys, it sounds like Jazz and
finally there is a smiling teddy with Christmas hat and
gloves on. Well I hope the toys find nice new homes via
the Charity shop, as for me I hope HushPuppy/Subway
hasn't left any messages on my Dab radio.





No comments:

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996 one of her friends is 99 now another died at 99 a third is in t...