Sunday 10 September 2017

3. Znam twoją twarz Znam swoją twarz © Michael Casey from Blogs2011 so buy a copy

3. Znam twoją twarz
Znam swoją twarz ©
Michael Casey
Ktoś powiedział, że zna dziś moją twarz, patrzy na a
zdjęcie mnie na mojej stronie www.michaelgcasey.multiply.com Ale
100 000 ludzi znają moją twarz, pracowałem w 4-gwiazdkowym hotelu
przez kilka lat, tak że wielu gości musiało mnie widzieć. ja
mieć braci i kuzynów, więc przypuszczam, że moja twarz może
wygląda podobnie. Moje włosy są charakterystyczne, białe,
srebrny, jeśli jesteś hojny dla mnie, srebrny 20 lat
zanim będzie to konieczne. Jestem "dziadkiem" w szkole.
W piosenkach twarz zmienia rzeczy ", kiedy zobaczyłem jej twarz"
Monkees zaśpiewał, byłem mały, gdy ich pokaz był w telewizji.
"Zrób to z twojej twarzy" śpiewa kolejna piosenka. Dla
Chińczycy nie o utratę twarzy, ratując twarz
ważny. Określenie twarzy na to, co mówimy, kiedy
spotykamy się po prostu telefon lub e-mail kontakt. Twarze są
ważne, widzimy się wzajemnie, możemy się wzajemnie widzieć
reakcje, spojrzenie miłości czy szyderstwo pogardy.
Strach na twarzy, zmęczony i zmęczony, smutne oczy,
bolesne oczy to wszystko na twarzy. Ale co z a
twarz matki, miłość jest napisana nad nim, życzliwość i
współczucia i śmiechu. Moja żona zabrała moją matkę

Strona 15
zdjęcie do Szanghaju, aby wprowadzić ją do mojej chińskiej rodziny,
moja matka zmarła kilka lat wcześniej, ale zdjęcie
pokazał im głęboki miłości, oceany miłości, wszystko
z tego uśmiechu na twarzy. Twarz jest drzwiami
dusza, droga do serca, znak wskazujący na to, jak
dużo ducha miłości jest wewnątrz osoby. Twarz jest droga
mapa miłości, więc zawsze bądź otwarta, ciężka, niezręczna, ciężka
wygląd jest samobójczy, jestem silny, zostaw twarz
pociągając sam, pozostaw to dla ciężkich bokserów. Ja ja
Mam nadzieję, że mam gotowy uśmiech, ciepły wygląd, tak jak był
dana mi przez moich rodziców i przez moje dziedzictwo. Jego twarz
przypomina mi Święty Mikołaj, teraz to jest twarz warta zachowania.


Uśmiechaj się wszyscy.


I hope my Polish readers enjoy this.




No comments:

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996

Today 12th May has been my Mother's 28th year in Heaven she died in 1996 one of her friends is 99 now another died at 99 a third is in t...