Tuesday 5 September 2017

Co jest w internecie? by Michael Casey

2. Co jest w internecie?
Był kawałek dzisiejszego DT na temat internetu, mój
post Internet Story opowiada wiele o tym temacie
przyniósł ją z powrotem.
Ale najpierw powiedziałbym, że korzystanie z Internetu pozwala
ćwiczyć swoje umiejętności, pozwala to być słownym
Banksy, aby podzielić się swoją "mądrością" ze światem. To pozwala
przechwytywanie stron internetowych na własne urządzenia, takie jak
krzycząc do załogi telewizyjnej lub ciągnąc twarze do załogi telewizyjnej
podczas gdy rozmawiają z kimś ważnym lub z siebie
ważne, takie jak księżycowe, podczas gdy polityk trzęsie się.
Co ważniejsze, polityk stara się ocalić twarz
czy księżyc za sobą?
Ja Próbuję zachęcić ludzi do przeczytania The Butcher The Baker
i Undertaker moją komiczną powieść. Gdybym miał kilka funtów
Opublikowałem je jako Ebook, w momencie jego bezpłatnego przeczytania
w mojej witrynie. www.michaelgcasey.multiply.com mogę
współczuć z śpiewakami, którzy często zwiedzali cały stary lud
kluby mogą wykonywać trzy utwory w przerwie.
Wreszcie można robić zestaw sześciu wierszy. Szalony
Psy i Anglik był wielkim zespołem lat temu, oni
może teraz nie żyć, mam nadzieję, że nie, ale alkohol ma kilka

Strona 6
ich rodzaju. Nick Fenwick był kolejnym wielkim śpiewakiem, tak jak to było
Tommy Dempsy. Powrót do internetu, oto każdy
ich 15 minut sławy lub własnego wirtualnego świata, w którym
są gwiazdą, podobnie jak Xfactor, gdzie jesteś
sędziego, jury i własnego publicysty. Tak, złamałem się
niektóre z "zasad" w internecie, ale to radość
to możesz mieć swoje powiedzenie, prasa drukarska była świetna
rewolucji i przyniosły wykształcenie masom, tak teraz
jego sposób Internet przynosi oświecenie masom.
Tak, przynosi dużo śmieci, może 50% śmieci
i 50% ciekawych rzeczy, ale myślę, że mam rację
mówiąc, że jest tak ważne, jak prasa drukarska. Jeśli my
nie mieliśmy internetu, z którym moglibyśmy wrócić
dni Mnichów w komórkach oświetlających strony. Teraz, gdybym mógł
narysować moją książkę byłby bardziej sprzedawalny, kilka rysunków chwycić
ludzie więc odwracają strony, okładka sztuki jest ważna
także. Więc jeśli Banksy czyta to, jak coś zrobić
ilustracje dla mnie. Jako płatność będą puste
w każdej książce, dzięki czemu Banksy mogą zwrócić się do swoich serc
treść, ja po prostu będę cieszyć się tantiemami.
Teraz wszyscy znają historię internetową. Michael w
Zamrażanie Birmingham
Michael Casey email michaelgcasey@hotmail.com

IF you like these stories in Polish then you could drop a quick email to me with 
FROM POLAND in the subject line  I could add one a day, if you encourage me




No comments:

Spend 8 million of my TAX money on the needy

Government offers free portraits of King Charles to churches, universities and hospitals as part of £8m scheme Churches, universities and ho...