Tuesday 5 September 2017

. Okna Zakupy © przez Michael Casey for my Polish readers


MichaelCasey'sBlogs2011 ©
przez
Michael Casey
1. Okna Zakupy ©
przez Michael Casey
Cóż, przeziębił mnie chłód, więc wszystko się pognałem i
picie galonów gorących napojów, czajnik gwiżdży
czekaj więc chwilę. Ach, lepiej, innej gorącej kawy
Przejdę do gorącej czarnej porzeczki. Dlaczego przychodzi chłód
Boże Narodzenie? Są tak przewidywalne, jak śpiewacy kolędnicy. ja tylko
kiedykolwiek próbował śpiewać kolędę raz jako dziecko, to kolejna
pamięć, która spieszyła się do mnie.
Rosie powiedziała mi, że uwierzyła, że ​​jeśli spojrzysz na zabawkę
okno sklepowe można było zobaczyć wszystkie zabawki, ale w nocy, kiedy
nie było cię tam wszyscy oni przyszli do życia. Była dzieckiem
w tym czasie, ale mam nadzieję, że pozwala tej pamięci wejść w życie
często. Moje dzieci nadal wierzą w Santa jak ja, idę
wyposażenie każdego nowego kostiumu w Slaterach
Boże Narodzenie, a potem Santa przychodzi do finału
dopasowanie, jesteśmy o tym samym rozmiarze widzisz. Mógłbyś
powiedz, że jestem jego ciałem, tak jak w filmach.
Ale z powrotem do Slaters, teraz mają tylko mały sklep

Strona 2
okno, a następnie podjąć windę na górze i to trochę
jak jaskinia Aladyna. Ale mówiąc o sklepach i
zakupy okienne jest wiele sposobów na sklep z oknami. The
prawdziwy świat może być męczący idąc po sklepach,
zwłaszcza jeśli masz młodą i modną żonę. Więc ja
Wkrótce zdało sobie sprawę, że najlepszym sposobem na to, aby sama wyjechała
podczas gdy ja miałam ciszę i spokój, kiedyś mieliśmy dzieci
zabrał dzieci i ciszy i spokoju. Perfekcyjny
rozwiązanie, zwłaszcza gdy zapłaciłem rachunek. Młode dziewczyny
stały się bardzo modne sumienia, więc były doskonałe
lustro, powiedzmy mamie to jest dobre, albo źle. jestem pewien
Szanghaj mężowie / chłopcy zgadzają się ze mną, być może tam
powinien być klubem dla szanghajskich mężów / ​​chłopaków
Ja patrzę w 2 sklepowe okna i wiem, że nie mają mnie
rozmiaru, a potem zmierzam do Slatersów, kiedyś z
rodzina w palcach, a potem jej błyskawica, błysk
whallop, mam wszystko, czego potrzebuję. To mnie robi przez rok lub
dwa.
Lubię wyglądać w oknach sklepowych, zegarki są
słabość moich, dlaczego zegarki męskie są tak ogromne w dzisiejszych czasach,
jak masz budzik przymocowany do nadgarstka. ja
zazwyczaj chodzi o eleganckie, lub eleganckie
moja opinia. Te z wieloma wybieraniami i przyciskami

Strona 3
prasy i kolei to turnoff. Oris są ładne, podobnie jak
Omega. Tak marzy mi się jeden z tych, gdy wygram
loterii lub wreszcie sprzedaży książek. Mój pierwszy zegarek
było za przekazanie 11plus, wszystko w Watch and Me
esej na mojej stronie www.michaelgcasey.multiply.com
Teraz jesteśmy w świecie technologicznym, mamy okna
świat poprzez nasz telewizor i nasz komputer. Mówiłem
dziewczyny dzisiaj wcześniej, że mieliśmy tylko 2 lub 3 kanałów telewizyjnych
kiedy byłem w ich wieku, nie mogli w to uwierzyć. Więc co
robimy to z naszym telewizorem / komputerem? sklep z oknami
Oczywiście patrzę na zegarki i marzymy o mojej automatycznej
Oris czy Omega, i jak miło byłoby. Miałem
20 lat temu. Ja zawsze trwa
rzeczy i walka o moje zegarki. Jedna gotowa, a
front zerwał się, więc spoglądałem z powrotem na szkło, tylko ja
skleiły ręce.
Co jeszcze robię? Cóż, kiedy potrzebuję nowej zimy
płaszcz I patrzeć na stronach internetowych i zobaczyć, co mogę zobaczyć
xxl lub 2xl, jak się obecnie nazywa. Okna zakupy na
web pozwala mi zobaczyć, co jest dostępne, projekty i tak
naprzód, z komfortu własnego domu, jak ty
widziana z fotografii na mojej stronie internetowej. Rząd
Zachęca do tego wszystkie zakupy, ponieważ pomaga

Strona 4
handlu, co z kolei pomaga w ich opodatkowaniu, co w
kolei powinny nam pomóc. W końcu zostawiamy nasze domy i
odwiedzić miasto i kupić rzeczy i mieć piwo i posiłek
jesteśmy na to.
Wszyscy wyglądamy online przed zarezerwowaniem wakacji, niektóre spojrzenie
online dla miłości, romansu, seksu. A potem książka ich
wakacje. Online to nasze oczy, nikt nie uwierzy, ile lat
kiedyś byłem, moje wnuki nie będą
że Internet został wynaleziony, jego tak zwyczajny jak
rosnące w ogrodzie, zawsze tam było. W
przyszłością będą wycieczki z przewodnikiem wyjaśniające
Window Shopping, o trzymaniu się za ręce w deszczu, o
pasażerowie zebrali się w drzwiach, mówiąc o MU
ich żony / dziewczyny próbują rzeczy. Okno Zakupy jest
część kultury światowej, jest trzecią co do wielkości okupacją
świat po seksie i opowieściach przychodzi Okno Zakupy.



No comments:

Well Hong Kong carries on reading me, maybe because its free, and JAPAN too is having a look

Well Hong Kong carries on reading me, maybe because its free, and JAPAN too is having a look SO If you have a Phd and are beautiful, you can...