Wednesday 6 September 2017

Historia internetowa © Przez Michael Casey 3rd piece from Blogs2011

Historia internetowa ©
Przez
Michael Casey
Więc wszystko co musiałem zrobić, to wyślij e-mail, a potem będę
pisarz, moja książka w każdym sklepie, moja twarz uśmiecha się
wyciętymi kartonami mnie, trzymając książkę w powietrzu. Moja książka
miał wielki tytuł, więc był zobowiązany do sprzedaży. Naród
Właściciele sklepu to świetny tytuł, jeśli tylko ludzie mogą
pamiętaj o ich historii, byli zainteresowani
Historia, a co za tym idzie moja książka. To nie było
książka historii, czy ludzie myślą, że to książka historii,
a następnie nie kupić. Był to dramat komediowy, a
ulica sklepów, łączenie opowiadań, dla wszystkich
rodzina, ale czy ludzie zauważą poziomy,
wątki humoru, czy też powiedzieliby, że to książka Ma & Pa
, i tęsknię za żartem, tak jak wydało to jeden z wydawców?
Postanowiłem utrzymać tytuł, chociaż miałem rezerwę
tytuł "The Butcher", "The Baker" i "Undertaker". Następnie
Zdałem sobie sprawę, że rynek amerykański zmieniłby nazwę The Butcher,
Piekarz I Urząd Funeralny. Nie sądzisz
o takich rzeczach, gdy piszesz książkę, jesteś
po prostu szczęśliwy, na rolce, zakochany w własnym intelekcie
, lub po prostu zdziwiłeś się, że masz jakiś intelekt,

Strona 8
wtedy odkrywasz, że jesteś dyslektyczny, tak naprawdę
dyslektyczny, na szczęście nie jest to naprawdę zły przypadek
dyslektyczny. Jak czytasz dowód, widzisz, że włączyłeś to samo
zamiast PUT, LEAD zamiast READ, takie rzeczy jak i
inne dziwne rzeczy. Oczywiście istnieją sprawdzania pisowni, ale
czy jest włożony, musisz to sprawdzić. Jak czytasz
jesteś zaskoczony własną zdolnością. Nie marnujesz
4 lata w szkole dziennikarskiej, ale twoje piśmie jest dobre,
Czy ja to napisałem? Wtedy twoja klatka piersiowa była pełna dumy
weź kogoś innego, aby to przeczytać, i zgadnij co? one
myśleć o jego bzdurach. Więc teraz musisz zdecydować, czy powinienem
zrezygnować czy powinienem kontynuować?
Oddałem się od jakiegoś czasu, a to jest jednostka lat w moim
sprawa, moje życie wzięło kolejną drogę, więc pisanie było
zapomniał, leżał nieaktywny przez wiele lat, a potem jak
feniks powstał, lub bardziej prawdomównie, jak żółw
budząc się z hibernacji, spać nadal w moich oczach I
powoli odsunął mi głowę, potem wrócił i wrócił
znowu spać, a potem z głupotami w moim
Żołądek musiałam coś zrobić. W moim przypadku tak było
jeść, jak w rzeczywistości jeść, a potem zwróciłem się do mojego starego Atari
i zdałem sobie sprawę, że nie była kompatybilna z komputerami PC, więc kupiłem nowy
, a raczej stary Atari, który był kompatybilny z komputerem PC.

Strona 9
Potem spędziłem dzień kopiowania moich plików, aby móc czytać
je na komputerze. Potem napisałem jeszcze kilka kawałków
zdałem sobie sprawę, że w Anglii nie dojdę. Szanse
opublikowane 1 rok w 2000 r. Tak jak niedźwiedź, poszedłem
w mojej jaskini i drzemie.
Spotkanie z żoną Jing Jie było punktem zwrotnym w moim życiu,
a nie tylko dlatego, że było jak Thunder jako Jing Jie
nazywa to, był to punkt zwrotny, bo miałem
profesjonalna opinia na temat mojego pisania, z dziennikarza w
sam szczyt drzewa. Jej wujek jest redaktorem
szef, więc jego komentarze były i są jak złoto, warte
więcej niż moja pierwsza kawa i czekolada Cadbury,
przyjemność poświęcam sobie codziennie, jego komentarze
naprawdę było dla mnie ważne i naprawdę lubię
mój Cadbury's, więc jest lepszy niż Cadbury jest
najwyższe pochwały mogę dać. Więc znałem jakość mojego
pisanie, nawet jeśli inni mówili i powiedzieli, że to bzdury.
Pierwsze nowoczesne połączenie z komputerem i internetem było kolejnym
punkt zwrotny . Email w naszym domu jest jak woda i
eklektyczny w innych domach. Jing Jie może "porozmawiać" z nią
mama w Szanghaju każdego dnia. Dla przyjaciół na całym świecie
także . Birmingham jest centrum wszechświata
z nadzieją i strachem musiałem przenieść moje pliki z mojego starego

Strona 10
Atari do nowego komputera. Dyskietki były stare i
zmęczony, kilka było nieczytelnych, w końcu moja praca, moje
niemowlęta były bezpiecznie na nowym komputerze. Tylko na bezpieczne
po stronie założyłem stronę internetową, więc teraz moja praca była kontynuowana
ktoś serwer w USA, tysiące mil stąd,
bezpieczny od ognia lub kradzieży. Mogę też założyć nasze nowe dziecko
zdjęcia na stronie tak, że moja chińska rodzina w Poznaniu
Szanghaj i Miami i przyjaciele na całym świecie mogą
zobacz Annie i Jing Jie i mnie, nawet mogli mnie czytać
również pracować.
Więc teraz musiałem robić zakupy w Stanach Zjednoczonych,
proste, wkrótce będę robił coś pożytecznego
moje życie, co ludzie śmieją się. Będę pisarką,
Zapłaciłem za to, że inni śmieją się, najlepszą robotę w
świat. Więc jak miałabym to sobie wyobrazić? Dostałem listę
stacje radiowe z Internetu i zaczęły wysyłać
e-maile. Mówię teraz za setki
stacje radiowe długości i oddechu USA
mogłaby publikować moją witrynę, a potem ostatecznie wydalibyśmy ją
, lub moja sztuka będzie się produkować. To było proste nie było
. Cieszę się, że robiłem interesy, wysyłając e-maile
galore. Wiele lat temu posyłałem duże ciężary
koperty z moją pracą, z większą trwałością niż

Strona 11
Mam nadzieję, że w moim sercu "Dziękuję za twoje kawałki papieru"
najlepiej odstawić. Kiedyś nawet spotkałem pisarza, a on
zgodził się przeczytać moją grę Shoplife, a potem napisał
nazywając mnie plagiatem, bo to było tak dobre. Więc ja
używał notatki do papieru toaletowego, Shoplife był tak dobry
bo miałem 20 lat doświadczenia, które mi dano
siostra, po prostu poprawiłem się na to, ale jeszcze byłem nazywany
Kopiowanie, więc naturalnie byłem zły i użyłem jego notatki
wytrzyj mój bum.
Zastanawiałem się, dlaczego mój strajk był tak niski z moimi e-mailami
do stacji radiowych, a potem ktoś niedawno wspominał,
"Wiesz, że po prostu usuwają coś z
Załącznik" . W dzisiejszych czasach wirusów lub robaków, które
Odkryłem to nowe, modne słowo, nikt nie może ryzykować
ich komputer, więc ja szczęśliwie wysyłam i oni szczęśliwie usuwają.
Marnowałem czas, ale nie moje pieniądze, bo ja
dostałem pakiet 24/7 w moim internetu od AOL
radiostacja czyta Shoplife. DJ lub jest Host,
zadzwonił do niego zabawnie i nie mógł przestać czytać.
Okazało się, że również był aktorem, choć nie
wszyscy aktor w Stanach Zjednoczonych, więc podziękowałem mu i
cytował go w mojej przyszłej reklamie. Humour jest zabawny
rzecz. To, co sprawia, że ​​ludzie angielscy się śmieją, nie są

Strona 12
to samo co rzeczy, które sprawiają, że Amerykanie śmieją się. My
są stale powiedziane przez ludzi w telewizorze, że angielski TV
najlepsze na świecie, amerykański materiał, który widzimy, jest szczytem
10%, reszta to śmieci. Ale wiem, że nigdy nie dostanę się
stopa w drzwiach w Anglii, więc musiałem utrzymywać się z moim
Amerykańskiej kampanii, więc teraz wkleiłem w moim materiale, nie
załączniki. Po prostu załatw je, a następnie wklej w
próbkę następnie skierować do www.michaelgcasey.multiply.com
Wtedy bingo moja część może zacząć się, będę mężczyzną
że Ameryka się śmiała, naiwne uczucie, ale tak było
rzetelny. Tylko AOL zmienia rzeczy w pliki zip i niektóre
ludzie nie mogą rozpakować plików, to tak, jakby chciał seks ale
Twój zamek jest złamany i nie można dostać spodnie
. Tak silny apetyt, ale brak spełnienia.
Przełączyłem się do MSMAIL i wkleiłem w moje rzeczy, rzeczy
zaczęły się zdarzyć, moje pliki również nie zostały usunięte
zip do czytania. Przynajmniej nie byłem sfrustrowany
jeszcze . Teraz miałem agenta zainteresowanego i nowy magazyn
, nawet teatr odpowiedział. Wszystkie pochwały dla Bill Gates, i
do chrześcijanina zwanego Pat Verato, który wskazał mnie w
kierunek kilku dobrych stronach. Jednak niektóre z miejsc
że przeszukiwałem po prostu, tak bardzo amerykański. Hej
, ty też możesz być pisarzem, po prostu wyślij mi 10 dolarów i

Strona 13
Prześlę Ci moją książkę "Jak zarobić 10 dolarów", a on
robi . Potem są czasopisma, które można zapisać, tak
Zgadłeś, po prostu wyślij kolejne 10 dolarów "Pisanie
dla początkujących" . Są też ci, którzy tak są
udany, przekonujący tańczących kierowców autobusów do pisania
o Taping Taniec dla Kierowców Autobusów, kompletny siebie
książka pomocnicza, kosztuje 10 dolarów. Agent otrzymuje 20%
a kierowca autobusu płaci 5000dollarów, aby wydrukować 500 kopii,
wtedy może pochwalić się pisarzem, nie tylko kierowcą autobusowym,
i zgadnij, co jeśli zapłacisz 10 dolarów można nauczyć się stuknąć
taniec też.
Co do mnie, co o tym myślę? Powiem tylko
kontynuuj pisanie, zatrzymaj sprzedaż lub próbuj
sprzedaży, po prostu napisz trochę. Dodaj do swojego katalogu z 3
wiersze i 2 opowiadania, a następnie poszukaj agenta.
Uważaj, że nigdy nie będziesz publikowany, a wtedy nie będziesz
rozczarowany. Jest jedna ostateczna rzecz, którą możesz zrobić
, powiedz wszystkim, żeby poszli do mojej witryny
www.michaelgcasey.multiply.com
Pomóż znaleźć wydawcy mojej książki, a następnie
Zgadłeś, po prostu wyślij mi 10 dolarów!
Koniec



No comments:

Well Hong Kong carries on reading me, maybe because its free, and JAPAN too is having a look

Well Hong Kong carries on reading me, maybe because its free, and JAPAN too is having a look SO If you have a Phd and are beautiful, you can...