Monday 27 February 2017

Witam Polska Mam nadzieję, że cieszą moje historie

Witam Polska Mam nadzieję, że cieszą moje historie
Można je kupić na Amazon
https://www.amazon.com/MichaelCasey/e/B00571G0YC
Postanowiłem google translate na język polski oraz dane dotyczące oglądalności są tysiące dziennie tak daleko
Jeśli kontakt z polskich mediów
NASTĘPNIE
Może wszystkie moje historie mogłyby być opublikowane lub wyprodukowanych dla radia i telewizji w Polsce

Jego do Ciebie POLSKA, jeśli chcesz więcej artykułów rozmawiać z mediami

Cheerio z Birmingham w Anglii

Michael Casey

postscriptum Muszę iść do polskiego sklepu na rogu teraz chleba.



 Hello Poland  I hope you are enjoying my stories
you can buy them on Amazon
https://www.amazon.com/MichaelCasey/e/B00571G0YC
I decided to google translate into Polish and the viewing figures are 1000 a day so far
If you contact your Polish Media
THEN
maybe all my stories could be published or produced for radio and tv IN Poland

ITS UP TO YOU POLAND, if you want more stories talk to  your media

Cheerio from Birmingham England

Michael Casey

p.s. I have to go to the Polish shop at  the corner now for bread.







No comments:

May is the month of Mary

May is the Month of Mary Posted by michaelgcasey 09/05/2024 Posted in Uncategorized who we all love so well Meanwhile in Moscow a Parade to ...